نامزد ریاست فدراسیون فوتبال که نتوانست آرای لازم را کسب کند گفت: افرادی که در پرونده ویلموتس با آقای تاج همکار بودند به وی رای دادند!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقایسه‌ی شریک عاطفی خود با شرکای عاطفی سابق‌تان به چند دلیل می‌تواند برای رابطه‌ی شما آسیب‌زا باشد. اول آنکه، این کار باعث شکل گیری توقعات غیر واقعی برای شریک عاطفی‌تان می‌شود. به علاوه، باعث می‌شود شریک عاطفی‌تان احساس بی‌ارزش بودن کند.
وزیر خارجه برزیل از تمایل این کشور برای استفاده از ارزهای ملی برای تبادلات متقابل با شرکای تجاری اصلی خود خبر داد.
رئیس کنفدراسیون صادرات گفت: صادرات غیرنفتی به لحاظ وزنی با رشد حدود ۲۵ درصدی و از نظر ارزشی با کاهش ۸ درصدی مواجه بوده که نشان می‌دهد کالاهای صادراتی، ارزانتر در بازارهای هدف فروخته شده اند.
برخی رسانه‌های فرانسوی مدعی هستند امیر قطر در اولتیماتومی به کیلیان امباپه به او اعلام کرده در صورتیکه همین حالا قراردادش با پی‌اس‌جی را تمدید نکند پیش از شروع پیش‌فصل فروخته خواهد شد.
در میان شرکای تجاری روسیه، چین توانسته از نظر حجم مبادلات از اتحادیه اروپا هم پیشی بگیرد.
در میان شرکای تجاری روسیه، چین توانسته از نظر حجم مبادلات از اتحادیه اروپا هم پیشی بگیرد.
فرمانده نیروی دریایی ایالات متحده می‌گوید که شبکه متحدان و شرکای این کشور به عنوان بازدارنده استراتژیک و یکپارچه ایالات متحده در منطقه هند و اقیانوس آرام عمل می‌کنند.
ایرباس روز پنجشنبه توافقنامه‌ای را با شرکای چینی خود برای راه اندازی دومین خط تولید هواپیما در تیانجین واقع در شمال چین امضا کرد و قابلیت مونتاژ نهایی هواپیماهای ای ۳۲۰ را افزایش داد.
منچستریونایتد به میسون گرین‌وود اعلام کرده به خاطر هشدار شرکای تجاری حداقل تا فصل آینده نمی‌تواند برای این تیم بازی کند.
جلسه شورای عالی کار با حضور شرکای اجتماعی از صبح جمعه ۲۶ اسفند تا یک بامداد شنبه ۲۷ اسفند به طول انجامید و بدون نتیجه پایان یافت.
جلسه شورای عالی کار با حضور شرکای اجتماعی از صبح جمعه ۲۶ اسفند تا یک بامداد شنبه ۲۷ اسفند به طول انجامید و بدون نتیجه پایان یافت.
«چرا چرخش شرکای راهبردی آمریکا به سمت چین، بجای افول قدرت آمریکا تفسیر به شکست ایران می‌شود؟»
بیمه معلم همراه با صندوق ذخیره فرهنگیان به عنوان یکی از سهامداران استراتژیک، خدمت رسانی به جامعه فرهنگیان را در قالب طرح های مختلف تداوم بخشیده است.
موقعیت تضعیف شده روسیه به شرکای بین المللی باقی مانده آن کشور مزیت مشخصی می‌بخشد مزیتی که آنان می‌توانند از آن برای مطالبه وجوهی استفاده کنند که کرملین را در موقعیت نامناسبی قرار می‌دهد.
گمرک چین اعلام کرد که حجم مبادلات تجارت خارجی این کشور در ۱۰ ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷.۷ درصد رشد کرده و از ۵ تریلیون دلار عبور کرده است.
شکایت یکی از شرکای شرکت آل اشپورت از پرسپولیس باعث بسته شدن حساب سرخ‌ها به خاطر بدهی ۲۷ میلیاردی شده است.
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: شرکای اجتماعی خوبی مثل مردم را در کنار خود داریم، اما متأسفانه شرکای دولتی ما پای کار نیستند . به ما کمک کنید از نهادهای دولتی انجام وظایف خودشان را طلب کنیم.
غلامحسین کرمی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به این مطلب که ایران خودرو از ظرفیت کافی برای تولید و صادرات محصولات جدید و باکیفیت برخوردار است، در این رابطه مشارکت با شرکای خارجی به شرط انتقال تکنولوژی را مثبت ارزیابی کرد.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس گفت: بیش از ۸۰ درصد منابع حاصل از فروش نفت به روز در اختیار کشور است و مابقی آن هم حداکثر طی یک یا دو ماه در اختیار ما قرار می‌گیرد.
مسکو به شرکای عراقی خود اعلام کرده که آماده کمک به آنان در عرصه استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای و واردات ایزوتوپ‌های پرتوزا و آموزش نیروهای تخصصی در دانشگاه‌های روسیه است.
عزیز الله محمدی کاندیدای فدراسیون فوتبال گفت: انتخابات فدراسیون فوتبال سالم بود؛ اعضای مجمع بازهم خواستند که «تاج» رئیس شود، خوب و بدش پای آن‌هاست.
نامزد ریاست فدراسیون فوتبال که نتوانست آرای لازم را کسب کند گفت: افرادی که در پرونده ویلموتس با آقای تاج همکار بودند به وی رای دادند!
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت که واشنگتن پس از پایان رایزنی با شرکای خود، جواب پاسخ ایران به پیشنهادات اروپا را خواهد داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ