آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، می‌گوید عملکرد کمک داور ویدیویی در انگلیس باعث ناراحتی تمام افرادی است که در فوتبال این کشور دخیل هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استیون جرارد، کاپیتان سابق لیورپول، جدید‌ترین ستاره جهان فوتبال است که اخیرا به عربستان سعودی رفته است. این ستاره ۴۳ ساله با امضای قراردادی به عنوان سرمربی به باشگاه الاتفاق پیوست. الاتفاق فصل گذشته موفق به کسب جایگاه هفتم در بین ۱۶ تیم در لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان سعودی شد. باشگاه‌های حاضر در این لیگ با حمایت صندوق سرمایه ملی کشور در ماه‌های اخیر موفق به جذب نام‌های بزرگی از لیگ‌های تراز اول اروپایی شده‌اند. روند جذب این ستارگان با انتقال کریستیانو رونالدو در ماه ژانویه به النصر آغاز شد. پس از او کریم بنزما، هم‌تیمی سابق رونالدو در رئال مادرید و انگلو کانته بازیکن تیم ملی فرانسه و چلسی انگلیس به الاتحاد پیوستند. نونو اسپریتو سانتو، سرمربی پیشین تاتنهام و خورخه ژسوس، سرمربی سابق بنفیکا نیز از جمله مربیانی‌اند که قرار است به لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان بپیوندند.
در حالی که از انگلیس خبر می‌رسید که تاتنهام در روزهای اخیر به جذب روبن آموریم، سرمربی اسپورتینگ لیسبون، علاقه‌مند شده است امروز یک رسانه پرتغالی ادعایی مطرح کرد که برای تاتنهام خوشحال‌کننده خواهد بود.
سون هیونگ مین در حالی اینچئون را به مقصد لندن ترک کرد که یک چهره جدید در تیم باشگاهی او به سمت سرمربیگری رسیده است.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، درحالی راهی ایتالیا شد که شایعات زیادی در خصوص برکناری زودهنگامش به گوش می رسد.
گابریل آگبونلاهور، مهاجم سابق فوتبال انگلیس، از آنتونیو کونته خواست تا ریچارلیسون را بابت اظهارات اخیرش تنبیه کند.
آنتونیو کونته از هواداران تاتنهام خواست که فردا فضای ورزشگاه را برای میلان جهنمی کنند و تیم را برای رفتن به دور بعد لیگ قهرمانان سوق دهند.
انگولو کانته، ستاره مصدوم چلسی، امروز به تمرینهای این تیم برگشت و رسانه‌های انگلیسی می‌گویند به زودی قراردادش را هم با چلسی تمدید خواهد کرد.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، که امروز اعلام شد موقتا از نیمکت تاتنهام دور خواهد بود با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد برای به دست آوردن سلامتی کامل باید مدتی در ایتالیا بماند.
آنتونیو کونته در آستانه بازی با میلان از دشواری های هدایت تیمش از راه دور طی هفته های اخیر خبر داد.
سرمربی تاتنهام که در جریان برد مقابل سیتی غایب بود، به صورت تلفنی رکوردشکنی کین را به او تبریک گفت.
یک روزنامه انگلیسی مدعی شد باشگاه تاتنهام جانشین آنتونیو کونته را انتخاب کرده و مائوریتزیو ساری بعد از او هدایت این تیم را به عهده خواهد گرفت.
درحالیکه از توماس توخل به عنوان جانشین احتمالی آنتونیو کونته در تاتنهام یاد می‌شود شبکه سی‌بی‌اس می‌گوید این باشگاه انگلیسی مربی سابقش مائوریسیو پوچتینو را ترجیح می‌دهد.
درحالیکه جایگاه آنتونیو کونته روی نیمکت تاتنهام در هاله‌ای از ابهام فرو رفته رسانه‌های انگلیسی می‌گویند این باشگاه توماس توخل را برای جانشینی او در نظر گرفته است.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، معتقد است که قرار دادن تیمش بین مدعیان لیگ برتر انگلیس دیوانگی است.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، تاکید دارد که تیمش هنوز آمادگی قرار گرفتن در بین مدعیان قهرمانی را ندارد.
آنتونیو کونته عجله ای برای تمدید قرارداد با تاتنهام ندارد و البته باشگاه انگلیسی هم برای همیشه منتظر نخواهد ماند؛ به نظر پای یوونتوس در میان است.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، فاش کرد که پس از درگذشت ملکه انگلیس و برای ادای احترام به کاخ باکینگهام رفته است.
توماس توخل، سرمربی چلسی، که توسط اتحادیه فوتبال انگلیس محروم شده، در آستانه بازی فردای تیمش مقابل لسترسیتی می‌گوید در استادیوم حضور خواهد داشت.
کمیسیون مستقل اتحادیه فوتبال انگلیس حکم داد که در جریان درگیری توماس توخل و آنتونیو کونته در دیدار چلسی و تاتنهام، مقصر اصلی سرمربیِ آلمانیِ چلسی بوده است.
کمیسیون مستقل اتحادیه فوتبال انگلیس حکم داد که در جریان درگیری توماس توخل و آنتونیو کونته در دیدار چلسی و تاتنهام، مقصر اصلی سرمربی آلمانی چلسی بوده است.
اتحادیه فوتبال انگلیس رای خود را درباره درگیری توماس توخل و آنتونیو کونته صادر کرد.
اتحادیه فوتبال انگلیس امروز رای انضباطی توماس توخل، سرمربی چلسی و آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام را اعلام کرد.
اتحادیه فوتبال انگلیس، توماس توخل و آنتونیو کونته را به دلیل اتفاقات دیدار چلسی و تاتنهام به کمیته انضباطی این اتحادیه فراخواند.
اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد به دلیل اظهارات توماس توخل، سرمربی چلسی، درباره داوری دیدار تیمش مقابل تاتنهام علیه او پرونده‌ای باز کرده و درباره صحبت‌هایش تحقیق خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ