اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سومین آئین شکرگزاری برداشت محصول استراتژیک عناب، صبح امروز در شهرستان خوسف خراسان جنوبی برگزار شد.
وزیر کشور، راهپیمایی اربعین را یک حرکت پایدار در مسیر وحدت امت اسلامی و شناخت جوامع بشری از راه و مکتب اباعبدالحسین(ع) دانست.‌
آئین تجلیل از پیشکسوتان، خانواده‌های شهدا و چهره‌های ماندگار عملیات غرورآفرین مرصاد صبح امروز در ستاد هوانیروز ارتش برگزار شد.
آیین روز خانواده و تکریم روز بازنشستگان فراجا
آئین بهره‌برداری از افتتاح مسیر رفت قطعه ۲ آزادراه تهران- شمال
آئین رونمایی از بیمه جامع ورزشکاران کشور
همزمان با ایام شهادت آیت الله بهشتی و گرامیداشت هفته قوه قضائیه، مراسمی با حضور دادستان نظامی تهران در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد.
قم- آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان قم با حضور سردار رادان فرمانده فراجا و جمعی از مسئولان برگزار شد.
نشان فداکاری اعطایی فرماندهی معظم کل قوا طی مراسمی در دانشگاه افسری امام علی (ع)، توسط فرمانده کل ارتش به مشاور فرمانده معظم کل قوا و ۶ تن از شهدای گردان ۲۲ بهمن اهدا شد.
سمنان- مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان سمنان گفت: آئین نامه کاهش استفاده از کیسه‌های پلاستیکی با هدف حفاظت از محیط زیست در استان تدوین شده است.
قائم‌مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی کشور در آئین تکریم و معارفه مدیران جدید مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد، بر راه‌اندازی سریع‌تر تالار «رجال عصر پهلوی» تاکید کرد.
آیین تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه برگزار شد.
آیین تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه برگزار شد.
آئین تکریم و تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان ناوشکن سهند و سبلان با حضور فرمانده نیروی دریایی و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش برگزار شد.
اردبیل- آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل با حضور مسئولان کشوری و استانی در اردبیل برگزار شد.
آئین تکریم مقام زن همزمان با ایام ولادت حضرت زهرا(س) با حضور مدیرعامل،قائم مقام مدیرعامل،معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی و مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل در بیمه سینا برگزار شد.
در آیین تکریم و معارفه فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران حکم فرماندهی کل فراجا توسط رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح به سردار رادان اعطا شد.
آیین تکریم و معارفه فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران دقایقی پیش آغاز شد؛ در ابتدای این مراسم، حکم فرماندهی کل فراجا توسط رئیس ستاد مشترک نیرو‌های مسلح به سردار رادان اعطا شد.
آئین تکریم فرمانده سابق کل انتظامی کشور و فرمانده جدید فراجا با حضور مقامات کشوری و لشگری برگزار شد.
آئین تکریم فرمانده کل انتظامی کشور با حضور مقامات کشوری و لشگری صورت گرفت.
قانون آیین دادرسی کیفری هم طی مواد ۲۵۵ تا ۲۶۱ این شرایط را مهیا کرده است که اگر افرادی به اشتباه در جریان تحقیقات مقدماتی و یا دادرسی بازداشت شده اند یا بعدا حکم‌برائت آنها صادر شود باید از آنها جبران خسارت گردد. همه اینها چهره باصلابت قانونی و قضایی تکریم حیثیت و حقوق انسانی را در مقررات کیفری به نمایش می گذارد.
مراسم تکریم و تودیع مهراله رخشانی‌مهر رئیس پیشین و معارفه حمیدرضا خان‌محمدی، رئیس جدید سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور برگزار شد.
مراسم تکریم و تودیع مهراله رخشانی‌مهر رئیس پیشین و معارفه حمیدرضا خان‌محمدی، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور برگزار شد.
مراسم تجلیل و تکریم مقام پروفسور باقر ساروخانی به عنوان «پدر جامعه‌شناسی ارتباطات در ایران»، با بیش از نیم قرن آموزش و پرورش دانشوران فراوان در عالی‌ترین سطوح علمی دانشگاهی و تألیف و نگارش افزون بر یکصد کتاب و مقالۀ ارزشمند و ماندگار دوشنبه شب هفتم شهریور ۱۴۰۱ به همت نهاد‌های علمی، دانشگاهی و فرهنگی قزوین در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) با حضور دکتر علی‌اکبر صالحی و جمعی دیگر از اساتید و نخبگان برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ