اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جلوی یک جعبه، نیمکت یا صندلی کوتاه بایستید و پاهای خود را به عرض شانه باز کنید و انگشتان پا باید کمی بیرون باشد. حرکت را با عقب نشستن و باز کردن زانوها شروع کنید. در حالی که کمر خود را صاف نگه دارید پایین بیایید.
عبدالملکی در خصوص پاسخ مقامات عالی کشور برای عدم دستیابی به این هدف گفت: در این دوره ۲۰ ساله دولت‌ها و مقامات زیادی جابجا شده‌اند و تمامی آن‌ها دلیل عدم دستیابی به این هدف را نوسانات قیمت نفت، تحریم‌های آمریکا و اروپا، خشکسالی و بحران‎‌های آب و هوایی دانسته‌اند. باید گفت که ما به اقتصاد اول منطقه تبدیل نشدیم، چون اقتصاد ایران مقاومتی نبوده است. اقتصادی که از اهدافش کوتاه می‌آید یعنی یک اقتصاد غیرمقاومتی است.
در این ویدئوی کوتاه، صحنۀ برش زدن شکم یک نهنگ صید شده را می‌بینید که بیشتر شبیه به صحنۀ خنثی کردن یک بمب است! تجمع گازها در شکم نهنگ باعث می‌شود که بعد از ایجاد اولین برش‌ها یک انفجار پر سر و صدا رخ بدهد.
کوتاه کردن مو توسط خودتان یک از راه‌های عالی برای تغییر چهره می‌باشد و گاهی اوقات هیچ نیازی به مراجعه به سالن آرایشی نیست.
عارف غلامی چند روزی است که با کوتاه کردن موهایش، در تمرینات استقلال حضور پیدا می کند.
این قبیل معماها با به چالش کشیدن مغز می توانند به تقویت قدرت استدلال و بهره هوشی انسان کمک کنند. برای این که خود را هرچه بیشتر به چالش بکشید می توانید یک بازه زمانی کوتاه، به عنوان نمونه، 15 یا 20 ثانیه را برای حل کردن معما تعیین کنید.
بعضی از خانواده‌های دارای دختر مبتلا به اوتیسم می‌گویند مجبور شده‌اند موی دختران‌شان را از ته کوتاه کنند تا شبیه پسرها شوند و دوربین‌ها چهره آن‌ها را به‌عنوان دختر ثبت نکنند. به‌گفته‌آن‌ها هزینه‌های فرزندشان برای دارو، لوازم بهداشتی و خدمات توانبخشی یک‌طرف، حالا باید به فکر جور کردن هزینه‌های طرح برخورد با بدحجابی هم باشند.
این قبیل معماها می توانند مغز انسان را به چالش کشیده و به تقویت بهره هوشی، مهارت های منطقی و مهارت های ریاضی کمک کنند. به منظور چالش برانگیزتر کردن شرایط می توانید بازه های زمانی کوتاه را برای حل کردن معما تعیین کنید.
در این باتری الکترولیت بر پایه آب است و جداکننده آن، غشایی قابل نفوذ بین آند و کاتد است که از اتصال کوتاه جلوگیری می‌کند. این باتری خوراکی از جلبک دریایی نوری ساخته شده است که معمولاً در درست کردن سوشی استفاده می‌شود. در نهایت، دو کنتاکت فویل طلایی مورد استفاده در مواد غذایی، از یک پوشش موم زنبور عسل بر روی آند و کاتد بیرون زده اند.
دبیر کمیسیون علم و فناوری دبیرخانه شورای راهبردی روابط خارجی، گفت: یکی از دلایلی که موجب شد در دولت سیزدهم بمانم، نهایی کردن قانون جهش تولید دانش‌بنیان است و زمانی که این قانون به تصویب مجلس رسید، استعفای خود را مطرح کردم؛ چرا که تصورم بر این بود که نهایی‌سازی این قانون از رسالت‌های من است، ضمن آنکه یکی از بزرگترین افتخارات مجلس شورای اسلامی، تصویب این قانون خواهد بود.
آصفری تاکید کرد: ما از خواسته‌های به حق ملت ایران در مذاکرات کوتاه نخواهیم آمد و بهتر است که آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها گول سازمان منافقین و تحلیل‌های غلط آن‌ها را نخورند. غربی‌ها نباید گول جریاناتی مثل مسیح علی‌نژاد و رضا پهلوی را بخورند. غربی‌ها نباید با بیشتر کردن تحریم‌ها دیوار بی اعتمادی ملت ایران را بلندتر کنند. ما برای انجام مذاکره آماده هستیم، اما اگر هم مذاکرات ادامه نیابد جمهوری اسلامی ایران معطل نخواهد ماند.
همشهری نوشت: این تلقی آقای وزیر که تصور می‌کند برای نزدیک شدن به مردم باید از اصول خود کوتاه بیاییم عجیب خطای فاحشی است. راه نزدیک شدن به مردم پشت سر مردم حرکت کردن نیست، محبت کردن و رابطه صمیمانه با آنهاست.
رئیس قوه قضائیه گفت: توسعه هوشمندسازی رویه‌ها و فرآیندهای قضایی به «کوتاه کردن فرآیندها»، «کاهش هزینه‌ها» و «افزایش سرعت و سهولت پیشبرد امور قضائی مردم» می‌انجامد.
لیونل مسی که برای سپری کردن یک تعطیلات کوتاه به روساریو سفر کرده است، امروز پذیرای دوست قدیمی‌اش بود.
نیز دایی فرزند بزرگ علی دایی که ساکن لندن و در انگلیس مشغول به تحصیل است پیش از این نشان داده بود که یک سگ خانگی بسیار کوچک دارد. چند هفته قبل هم او یک ویدیو منتشر کرد که نشان می‌داد سگی دیگر خریده و در آرایشگاهی مخصوص مشغول کوتاه کردن مو‌های این حیوان خانگی است.
فدراسیون فوتبال فرانسه قصد دارد شکایتی را به خاطر مردود اعلام کردن گل آنتوان گریزمان، مهاجم این تیم، به فیفا مطرح کند.
نماینده مردم کازرون در مجلس گفت: ایران با بهره‌گیری از نظریه مقاومت در حال خنثی کردن تحریم‌های چند وجهی است که هر وجه آن، کشورهای دیگر را در کوتاه مدت از پای درمی‌آورد.
کوتاه کردن دست مافیا از زباله‌های پایتخت از جمله محورهای فعالیت مدیریت شهری محسوب می‌شود که عملیاتی شدن آن از سوی مافیا مقاومت‌هایی را همراه خواهد داشت.
یک کارشناس بازار سرمایه در رابطه با شرایط کنونی بازار سهام، گفت: واکنش بازار به گونه‌ای است که اخبار مثبت کوتاه مدت از جمله گزارشات مطلوب ۶ ماهه شرکت‌ها توان مثبت کردن آن را ندارند و باتوجه به اصلاح قابل توجه چند ماه اخیر و محدوده بنیادی فعلی اغلب نماد‌های بازار مستعد برگشت به سطوح بالای قیمتی با محرک‌های مثبت میتوانند باشند و سطوح فعلی قیمت‌ها نیز بسیار ارزنده هستند.
شرکت سواپ رباتیکس از تولید ربات برقی خورشیدی خبر داده که کوتاه کردن چمن و برف‌روبی در پیاده روها را تسهیل می‌کند.
شرکت سواپ رباتیکس از تولید ربات برقی خورشیدی خبر داده که کوتاه کردن چمن و برف‌روبی در پیاده روها را تسهیل می‌کند.
سیستم هوش مصنوعی Make-A-Video متا به کاربران این امکان را می‌دهد تا با وارد کردن توضیحات متنی در خصوص یک صحنه، کلیپ‌های ویدئویی کوتاه تولید کنند.
سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی از تدابیر لازم جهت خنثی کردن حملات سایبری خبر داد.
پوپک که در روزهای اخیر تلاش زیادی برای رسیدن به وزن مورد نظر خود کرده بود، در روز وزن‌کشی حدود ۶۰-۷۰ گرم اضافه وزن داشت و برای حل این مشکل به یک ترفند جالب روی آورد. او امروز سه مدال برنز کسب کرد
باورهای غلط زیادی در مورد ریزش مو وجود دارد. شاید شنیده باشید که کوتاه کردن مو‌ها باعث ضخیم‌تر شدن آن‌ها می‌شود. یا اینکه طاسی را فقط مردان تجربه می‌کنند. زمان آن رسیده تمام این باورهای اشتباه را فراموش کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ