«من معتقدم که اظهارنظر‌های خلاف اهداف فناوری هسته‌ای کشورمان دانسته یا ندانسته کمک به آن جریان بین المللی است که می‌خواهد ایران هراسی را ترویج کند و برخورد امنیتی با کشور ما داشته باشد و کار دستگاه دیپلماسی کشور را برای دفاع از مواضع به حق جمهوری اسلامی ایران با سختی مواجه می‌کند.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه اقدام عملی برای افزایش سرعت اینترنت صورت گرفته است، تاکید کرد: ما شب و روز در تلاشیم تا سرعت اینترنت افزایش پیدا کند و اهتمام ما بر این است که تا پایان سال دست کم هشت میلیون خانوار از فیبر نوری برخوردار شوند.
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه اقدام عملی برای افزایش سرعت اینترنت صورت گرفته است، تاکید کرد: ما شب و روز در تلاش هستیم تا سرعت اینترنت افزایش پیدا کند و اهتمام ما بر این است که تا پایان سال حداقل ۸ میلیون خانوار از فیبر نوری برخوردار شوند.
نوری قزلجه در واکنش به اینکه پیش از این به ممانعت هیئت رئیسه از طرح پیشنهادات درباره لایحه واردات خودرو‌های کارکرده و بستن میکروفون نماینده مجلس اشاره کردید، یادآور شد: بنده در این مورد تذکر دادم. بستن میکروفون در مجلس تازگی دارد و پیش از این چنین سبک و سیاقی وجود نداشته است. به نظر بنده این اتفاق بسیار خطرناکی در مسیر دموکراسی کشور است، به عبارت دیگر اگر نماینده مردم در مجلس برای حرف زدن دچار مشکل شود پس در کجای جامعه به دنبال آزادی بیان باشیم.
مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی از هواداران این تیم خواست که در دو هفته پایانی مازیار زارع و شاگردانش را تنها نگذارند و باخت مقابل مس را فراموش کنند.
مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی از هواداران این تیم خواست که در دو هفته پایانی مازیار زارع و شاگردانش را تنها نگذارند و باخت مقابل مس را فراموش کنند.
در وقایع مشابه هیچ دولتی مسئولیت حوادث را نپذیرفته. آمریکا به فرمانده ناو وینسنس که هواپیمای ایران را زد مدال داد.
انتشار خبر به هوش آمدن عبدالحق نوری که در جریان یک مسابقه فوتبال در سال 2017 به کما رفته بود، واکنش پدر این بازیکن را در پی داشت.
در روزهای اخیر واکنش های متفاوتی به احتمال تشکیل شورایی با حضور روحانی، خاتمی، سیدحسن خمینی، ناطق نوری و علی لاریجانی نشان داده شد. با این حال ابطحی به خراسان گفت: اصل این خبر مبنایی ندارد و کسی از این افراد در جریان این شورا نیست.
معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی با انتقاد از اظهارات اخیر وزیر آموزش و پرورش درباره تاسیس «هنرستان‌های طب ایرانی»، گفت: اظهارنظر‌های این‌چنینی و تربیت نیرو‌هایی که بدون داشتن پشتوانه و زمینه علمی لازم از راه میان‌بر وارد حوزه خدمات سلامت شده و به خیل مداخله گران غیرمجاز در امر سلامت اضافه می‌شوند، به مشکلات حوزه پزشکی دامن می‌زند.
اما موضوع بازگشت حسن روحانی به قدرت، علاوه بر جلساتی که با ناطق نوری و خاتمی برگزار می‌کند، زمانی جدی‌تر شد که وی پس از مدت‌ها سکوت خود را با ادبیات همیشگی شکست و درحالی‌که نام او در کنار «علی‌اکبر ناطق نوری و محمود احمدی‌نژاد» به‌عنوان یکی از ساکتین اعتراضات اخیر کشور مطرح شده بود، وی در دیداری که در روز‌های ابتدایی دی‌ماه با استانداران خود داشت، صریح‌ترین موضع خود پس از پایان دوران ریاست‌جمهوری را اتحاذ کرد و در واکنش به وقایع اخیر کشور گفته بود: «حل مشکلات اجتماعی و سیاسی در گرو بازگشت جاذبه به صندوق‌های رای است؛ اگر مردم را از صندوق مأیوس کردید، به خیابان می‌رانید.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در واکنش به خداحافظی حسین نوری از دنیای قهرمانی گفت: او کشتی‌گیر بزرگ و قابل احترامی است، تصمیمش هرچند تلخ، اما شجاعانه و درست بود.
تنیسور شماره یک انگلیس و نفر چهاردهم جهان به انتقادهای گسترده از حضور تنیسورهای برجسته در تورنمنت نمایشی عربستان واکنش نشان داد.
تنیسور شماره یک انگلیس و نفر چهاردهم جهان به انتقادهای گسترده از حضور تنیسورهای برجسته در تورنمنت نمایشی عربستان واکنش نشان داد.
یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در سفری که به قزوین داشته خطاب به معلمان غیر انتفاعی که از او ۲ دقیقه وقت می‌خواهند تا مشکلات‌خود را با او مطرح کنند پاسخ می‌دهد: وقت ندارم!
یوسف نوری در واکنش به حواشی ایجاد شده درباره دلایل بازگشایی مدارس گفت: از فرزند من پرسیدند که شما به پدرت گفتی مدارس را باز کند، او هم در فضای خودش گفت که بله مدرسه خوب است و دلم برای دوستانم تنگ شده و حضوری باشد بهتر است.
حسین نوری، نماینده آیت الله العظمی سید علی سیستانی گفت:آیت الله سید علی سیستانی از این اقدامات شرم‌آور راضی نیست و آن را محکوم می‌کند.
رئیس ائتلاف دولت قانون با انتشار بیانیه ای پس از نشست خبری رهبر جریان صدر، دیدگاه های خود را درباره روند فعلی تحولات کشورش تشریح کرد.
وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه بحث فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها باید تامین شود تا سرعت آن چند صد برابر شود، توضیح داد: وقتی تا خانه مردم فیبرنوری کشیده شود، مشترکان می‌توانند از طریق وای‌فای به تلفن همراه خود متصل و از سرعت بالای اینترنت لذت ببرند.
لاندو نوریس واکنش شدیدی به حذف احتمالی گرندپری بلژیک از تقویم فرمول یک نشان داد.
صحبت‌های خیابانی باعث شد تا محمد نوری پیشکسوت استقلال نسبت به صحبت‌های این گزارشگر فوتبال واکنش نشان بدهد و استوری در اینستاگرامش منتشر کند.
رئیس فدرال رزرو بار دیگر بر عزم خود برای کاهش تورم تاکید کرد و گفت که از افزایش نرخ بهره تا زمانی که قیمت‌ها شروع به کاهش کنند، حمایت خواهد کرد.
امروز مطالبی همچون دلالی کارت ملی رونق گرفت/ خبر مهم بانک مرکزی برای بازار ارز چیست؟، برنامه افزایش سرمایه فنورد در چه مرحله‌ای است؟، تحلیل شاخص کل هم وزن، تحلیل شاخص کل بورس، گزارش تصویری از مراسم عرضه اولیه سابیک؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
روزنامه آرمان خبری با انتشار مطلبی با عنوان «سایه انتصاب یک داماد دیگر بر صندوق ذخیره فرهنگیان»، مدعی شده که داماد یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در صندوق ذخیره فرهنگیان منصوب شده است.
مواضع کلی در قوه قضائیه از ناحیه ریاست قوه قضائیه بیان می‌شود و بر اساس اجازه رئیس قوه قضائیه، سخنگوی این دستگاه هم در بیان مواضع کلی می‌تواند ورود داشته باشد. ما اعتقاد داریم اگر نقصی در حجاب است، باید با فرهنگ سازی و آموزش برطرف شود و در مورد حجاب باید اندیشمندانه و بدون عجله و شتاب عمل کرد.
کرباسچی گفته های سخنگوی قوه قصاییه در باره محاکمه حمید نوری با هشتگ کنایه آمیز #بدون_شرح بازنشر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ