امروز مطالبی همچون دلالی کارت ملی رونق گرفت/ خبر مهم بانک مرکزی برای بازار ارز چیست؟، برنامه افزایش سرمایه فنورد در چه مرحله‌ای است؟، تحلیل شاخص کل هم وزن، تحلیل شاخص کل بورس، گزارش تصویری از مراسم عرضه اولیه سابیک؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو تیم ملی ووشو جوانان ایران بعد از کسب یک مدال نقره در روز نخست، پنجمین طلای تیم ایران را در روز پایانی به خود اختصاص داد.
عضو تیم ملی ووشو جوانان ایران بعد از کسب یک مدال نقره در روز نخست، پنجمین طلای تیم ایران را در روز پایانی به خود اختصاص داد.
پنجمین باخت پیاپی تیم ملی بسکتبال با هاکان دمیر
پنجمین طلای کاروان ورزشی دانشجویان در سی و یکمین دوره یونیورسیاد چین را ناهید کیانی به نام خود ثبت کرد.
طلای سیاه امروز با قیمت 84.29 دلار در هر بشکه وارد بازار شد. رقمی که پنچمین هفته صعودی را برای بازار این محصول رقم زد. حتی به گفته برخی کارشناسان با توجه به کاهش عرضه نفت، بازار در آینده شاهد رشد بیشتر قیمت برای طلای سیاه خواهد بود.
آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد که پنجمین رآکتور نیروگاه هسته‌ای زاپوروژیه اوکراین نیز از مدار تولید خارج شده است.
فارغ از شائبه‌ها در مورد حضور رضایی در انتخابات آتی مجلس، در فرصت یک هفته‌ای وزارت کشور به نامزدها مطابق با قانون جدید انتخابات، شگفتی‌سازی ناشی از حضور دقایق آخر ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات مجلس گرفته شده است.
پرسپولیس از دقایقی قبل در ورزشگاه شهید کاظمی به مصاف مس رفسنجان رفته است.
تیم پرسپولیس در حالی به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت که 4 بازی قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است.
پارلمان پرتغال با اکثریت آرا فاجعه نکبت (اشغال فلسطین) به دست رژیم غاصب صهیونیستی در سال ۱۹۴۸ را به رسمیت شناخت.
حسین صادقی هافبک فصل گذشته هوادار با عقد قرارداد یکساله به ملوان ملحق شد.
پنجمین حراج خرده فروشی برخط سازمان اموال تملیکی از ساعت ۱۲ ظهر امروز (سه شنبه ۲۰ تیرماه) آغاز شده است.
علیرضا خشکفا مدافع اندیمشکی که سابقه قهرمانی با ملوان بندر انزلی در لیگ دسته اول را دارد با نظر پورموسوی به جمع آبی پوشان دیار کارون پیوست.
پنجمین نشست کمیسیون تخصصی شورای اقتصاد در سال ۱۴۰۲ با حضور اعضای این کمیسیون و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی به ریاست سرپرست معاونت اقتصادی سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد.
پنجمین عرضه اولیه فرابورس در سال ۱۴۰۲ در پنجمین روز از فصل تابستان با ورود شرکت توسعه صنایع و معادن کوثر به بازار اول انجام شد. در عرضه اولیه کتوسعه به هر کد چند سهم رسید؟
تیم ملی نوجوانان ایران برای پنجمین بار به مسابقات جام جهانی نوجوانان صعود کرد
تیم ملی والیبال آمریکا در ست سوم بازی موفق شد ایران را با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ شکست دهد تا این بازی در کل ۳ بر صفر به سود آمریکا شود.
عرضه اولیه گروه مالی شهر با نماد شهر امروز یکشنبه ۲۱ خرداد ماه انجام شد و این دومین عرضه اولیه بورس تهران و پنجمین عرضه اولیه سال جاری بود. در حاشیه این عرضه اولیه درگاهی مدیرعامل گروه مالی شهر با خبرنگار نبض بورس گفتگو کرد و برخی پرسش‌ها را پاسخ داد.
در جریان دومین عرضه اولیه بورس تهران و پنجمین عرضه اولیه بازار سرمایه در سال جدید ، تعداد ۳.۹۶۰.۰۰۰.۰۰۰ سهم معادل ۱۲ درصد از سهام شرکت گروه مالی شهر با نماد "شهر" کشف قیمت شد.
امروز پنجمین روز از مرحله دوم عرضه گسترده ربع سکه بهار آزادی در بورس کالا بود. چه تعداد ریع سکه و تا چه قیمتی در بورس فروخته شد؟
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و پنجمین روز شهریور ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
بر اساس نظرسنجی مرکز پژوهش‌های مجلس، ۵۸.۵ درصد مردم ترجیح می‌دهند دولت هفت قلم کالای اساسی را به قیمت سال قبل و از طریق کالابرگ عرضه کند و در مقابل ۲۸.۶ درصد ترجیح می‌دهند، ماهانه یارانه نقدی واریز شود. این در حالی است که معاون رئیس جمهور، نظر دیگری دارد.
براساس نتایج به دست آمده موسسه افکارسنجی ملت، ۵۸.۵ درصد از مردم ترجیح می‌دهند دولت هفت قلم کالای اساسی را به قیمت سال قبل و از طریق کالابرگ عرضه کند و در مقابل ۲۸.۶ درصد ترجیح می‌دهند به ازای هر فرد ماهانه مبلغ ۳۰۰ یا ۴۰۰ هزارتومان نقدی اختصاص یابد.
عضو سابق شورای عالی بورس در واکنش به برخی از اظهارات «عبدالناصر همتی»، رییس کل سابق بانک مرکزی گفت: "همتی" هیچ نوع تعاملی را با بازار سرمایه نداشت و حتی مصوبات شورای بورس را در جهت حمایت از بازار سرمایه به چالش می‌انداخت، در آن زمان نیز دولت به نظرات وی بیش از سایر افراد توجه می‌کرد.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۲۵۲۵۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۵۶ هزار و ۵۴۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ