«فراجا اگر جایی هم لازم باشد تذکرات و ارشادات خود را مطرح می‌کنند، اما حامی و پشتیبانند. ازسوی دیگر عفاف و حجاب یکی از مطالبات مردمی است و مردم در این مدت که این طرح اجرا می‌شود یک مورد نداشتیم که نسبت به اجرای طرح اعتراضی داشته باشند و به پلیس اعتراض کنند.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیگر بازیکن تازه وارد استقلال نیز از مدیریت گذشته چک دریافت کرده و او نیز نتوانسته مبلغ مورد نظرش را دریافت کند.
این مرد گفت: وقتی دخترم را از همسرم گرفتم و او را به خانه بردم، همسر چهارمم مخالف نگهداری از دخترم بود. او از من خواست تا دخترم را به مادرش تحویل دهم، اما من راضی به این کار نبودم و قبول نکردم. همسرم به من فشار می‌آورد و دیگر روز خوش در خانه نداشتم. به همین خاطر به خیابان ناصرخسرو رفتم و قرصی خریدم. یک روز به بهانه تفریح دخترم را سوار موتورم کردم و با هم به بیابان‌های پاکدشت رفتیم. در آنجا قرص را با آبمیوه به دخترم دادم.
نماینده مردم قم در مجلس همچنین ساده زیستی رهبر معظم انقلاب را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: همه فرزندان رهبر معظم انقلاب مستاجر هستند و زندگی اجاره نشینی دارند، یک خودرو از خودشان ندارند، زندگیشان کاملا زاهدانه است.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما در هیئت نظارت باید تخلفات نمایندگان را بررسی و شرعاً اعلام کنیم و به صراحت می‌گویم از ۲۳۴ پرونده‌ای که در هیات نظارت تشکیل شده، یک مورد اخلاقی و مالی نداشتیم.
فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید، دوست ندارد یک کلمه هم از احتمال جدایی کارلو آنچلوتی بشنود.
شهلا در بازجویی‌های بعدی درباره آثار ضرب و شتم گفت: من با نیما هیچ مشکلی نداشتم که بخواهم او را کتک بزنم یا نقشه قتل او را بکشم. او وقتی به خانه‌مان آمد سر و وضع درستی نداشت و می‌گفت با شخصی درگیر شده است. او اهل دعوا و درگیری بود و احتمالاً هم قبل از اینکه به خانه من بیاید با یک نفر درگیر شده و مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.
در طول خورشید گرفتگی کامل سال۱۸۶۹ (هم ترازی خورشید و ماه و زمین، که جلوی نور خورشید بطور کامل گرفته شد)، دانشمندان توانستند تاج کم نور خورشید را مشاهده کنند. این مشاهدات یک ویژگی را در تاج نشان داد و آن‌ها این پدیده را به عنوان شاهدی از حضور یک عنصر جدید در نظر گرفتند: کرونیوم یا تاج (coronium). تئوری‌های پیشرفته مکانیک کوانتومی بیش از ۶۰ سال بعد نشان داد که این "عنصر جدید"، همان آهن ساده قدیمی است، که تا دمایی بالاتر از دمای سطح خورشید گرم شده است.
صبح روز گذشته بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران یکی از دوستان ایرانی تاجر جوان را که او هم ساکن کشور چین است، به عنوان مطلع برای تحقیق در مورد مرگ این جوان احضار کرد. مطلع نزد بازپرس جنایی گفت:تاجر جوان را از مدتی قبل می‌شناختم و با هم دوست بودیم. ارتباط کاری نداشتیم و به عنوان یک هموطن در کشور غریب با او رفاقت داشتم. شب حادثه نزد او نبودم، اما از دیگر دوستانمان شنیدم که آن شب مشروبات الکلی مصرف کردند و حال او بد شد. دوستانش می‌گفتند کمی بالا آورد و بعد دیگر نفس نکشید.
بعد از یک روز جنجالی در فدراسیون کشتی به خاطر درگیری در اردوی تیم ملی، امیرحسین زارع مورد بخشش قرار گرفت.
پاسخ تاد بولی، مالک آمریکایی چلسی، به یک خبرنگار بعد از پیروزی دیشب تیمش مقابل لیدز بعد از شش بازی ناکامی در کسب پیروزی مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.
در یک مطالعه جدید سرنخ‌هایی در مورد این موضوع به دست آمده است. امواج سیگنال‌های شیمیایی در انگشتانی که در حال رشد هستند پخش می‌شوند و الگو‌های بی نظیر و منحصربفردی از برجستگی‌های اثر انگشت بوجود می‌آورند.
شواهد به دست آمده درباره این گونه‌های جدید، حاکی از آن است که پنگوئن‌های ماقبل تاریخ، قبل از اینکه باله‌های خود را به شکل پارو مورد استفاده قرار دهند، بزرگ‌تر شده بودند.
مدافع گلزن لچه که بیشتر به خاطر هیکل عضلانی خود مورد توجه است، امشب هم ستاره تیمش مقابل رم بود.
سرمربی نساجی می‌گوید کاپیتان تیمش او را یاد سیدجلال حسینی می‌اندازد.
مدافع جدا شده استقلال در ابتدای فصل از دلایل این اتفاق و حضورش در تراکتور صحبت کرد.
ژوائو کانسلو هم دیشب برابر سوئیس مثل رونالدو در ترکیب ثابت نبود و به شدت از نیمکت‌نشینی ناراضی به نظر می رسید.
فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال، تاکید کرد تمرکز تمام بازیکنانش فقط درخشش در جام جهانی است.
زن معتاد گفت: یک روز برای خرید مواد به میدان شوش رفته بودم که شاهرخ را دیدم. سر صحبت را با او باز کردم و بعد به خاطر اینکه پول مواد نداشتم تصمیم گرفتم با ترفندی وی را به باغ ببرم تا بتوانم گوشی و سیمکارتش را سرقت کنم و با پول آن مواد تهیه کنم. وقتی به باغ رسیدیم شاهرخ را در اتاقک زندانی کردم و گوشی و سیمکارتش را دزدیدم، بعد هم به دنبال مواد رفتم. ولی فکر نمی‌کردم این کارم باعث مرگ او شود.
مرد جوان گفت: من و فریبا از سال‌ها پیش در یکی از شهر‌های شرقی کشور با هم آشنا بودیم، اما نتوانستیم ازدواج کنیم. مدتی بعد هر دو با افراد دیگری ازدواج کردیم و به تهران آمدیم، اما دیگر از هم خبر نداشتیم. تا اینکه یک سال و نیم قبل دوباره همدیگر را دیدیم و سعی کردیم با رفت و آمد خانوادگی بیشتر به هم نزدیک شویم، اما شوهرش محمود متوجه ماجرا شد و ارتباط خانوادگی ما قطع شد.
مرد میانسال در تحقیقات گفت: ۴۰ سال است که با مقتول همسایه هستم، او مهندس بود و اوایل مشکلی باهم نداشتیم. اما بعد از مدتی اختلافاتمان شروع شد. یک روز سر پارک ماشین و یک روز سر گذاشتن زباله جلوی در خانه، در نهایت هم جر و بحث بر سر کوچکترین موضوعات به یک دعوا ختم می‌شد. روز حادثه با او درگیر شدم و با چاقو ضربه‌ای به او زدم، اما قصدم قتل نبود و از ترس فرار کردم.
آنجا دیگر باید جوابگوی یک ملت باشید. اگر هم کسی نمی‌تواند مرد و مردانه بگوید نمی‌توانم. من نداشتم و گفتم من این فاکتورها را ندارم.
آنتوان گریزمان، مهاجم فرانسوی اتلتیکومادرید، باز هم کمتر از 30 دقیقه فرصت حضور در میدان را پیدا کرد.
تاد بولی، مالک جدید چلسی، مستقیما با فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا، در مورد انتقال احتمالی به استمفوردبریج تماس گرفته است.
در مورد جنسیت یوز و علت حادثه نمی‌توان هم اکنون اظهار نظر قاطع کرد، ولی طبق نظر شاهدان به علت له‌شدگی ناحیه زیر دم این حیوان در تصادف با خودرو جنسیت این یوز نابالغ به درستی معلوم نیست.
مهدویان تماشاگران بیش از پیش مایوس کرد و فیلم تازه‌اش که درباره یک کارگاه قتل پلیس است، به حدی پایین تر از سطح مورد انتظار بود که برخی تماشاگران قبل از پایان فیلم سالن را ترک کردند. از فیلم بیرو نیز با توجه به فیلم اول کارگردانش در همین سطح انتظار می‌رفت و یک فیلم تخت و حداکثر در حد یک تله فیلم را شاهد بودیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ