«استاندار، مسوولیت مهم و حساسی است. استاندار استانی، چون مازندران در کشوری، چون ایران، نیروی قدرتمند و شجاعی می‌طلبد که سابقه ارزشمندی از کارآمدی داشته باشد نه اینکه در نگارش رزومه شخصی خود، اسباب انبساط خاطر دیگران را فراهم کرده باشد.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر نیرو: مصرف برق کولرها در ایران معادل کل برق مصرفی کشور مصر است
وحیدی گفت: هیچ‌کارمندی در ادارات نداریم که کشف حجاب کرده باشد. پیگیری شبکه های فساد در دستور کار دولت قرار دارد و حتما برخورد جدی خواهد شد. امید است قوه قضاییه ظرفیت بیشتری را به میدان‌ آورد تا شرایط بهتر شود.
کیفیت اینترنت و شاخص‌های مرتبط با آن با حضور وزیر ارتباطات در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در این هفته بررسی می‌شود.
وزیر امورخارجه مالزی به منظور دیدار با مقامات ایران امروز به تهران می‌آید.
وزیر اطلاعات با اشاره به نقش آمریکا در شکل گیری داعش و ارتباط عوامل آن‌ها با رژیم صهیونیستی گفت: حدود ۲۰۰ نفر از آن‌ها که وارد کشور شده، به دنبال تحرکات ایذایی و بی‌ثبات‌سازی در سطح کشور، منطقه و در ایام اربعین در عراق بودند، اما با برخورد‌ها و دستگیری‌های اخیر، شاهد خنثی‌سازی اکثریت آن‌ها هستیم.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه یک میلیون خانواده در طرح کالابرگ الکترونیک مشارکت کرده اند، گفت: در مرحله دوم طرح کالابرگ که از ۹ روز گذشته شروع شده، شاهد افزایش مشارکتی ۲.۵ برابری خانوارها نسبت به مرحله اول کالابرگ هستیم و اکنون با اقبال خوبی مواجه شده ایم.
وزیر خارجه سابق پاکستان و نایب رئیس حزب تحریک انصاف که نفر دوم حزب «عمران‌ خان» محسوب می‌شود، امروز در پایتخت این کشور توسط پلیس بازداشت شد.
کویت به سفر وزیر خارجه کشورمان به عربستان واکنش نشان داد.
امیر عبداللهیان تصریح کرد: گفت‌وگوهای سازنده‌ای با همتای سعودی خودم داشتم و روابط میان دو کشور در مسیر درست پیش می‌رود.
اصفهان- عزت الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی صبح امروز با هدف بازدید از شهرستان‌های نایین و مبارکه وارد استان اصفهان شد.
وزیر ارشاد در پایان در پاسخ به پرسشی درباره احکام صادره برای هنرمندان، توضیح داد: این احکام صادره برای دستگاه قضایی است و با تشخیص قاضی صورت می‌گیرد. نه من که رئیس قوه قضاییه هم نمی‌تواند به قاضی بگوید چه حکمی صادر کند؛ اما ما پیگیری می‌کنیم. برخی از احکامی هم که قبلا صادر شده بود و حاشیه‌هایی ایجاد کرده بود، دوستان پیگیری کردند.
در جلسه هیئت دولت رئیس جمهور آزادسازی بخشی از منابع ارزی بلوکه شده کشورمان را جلوه‌ای از دستاوردهای دیپلماسی عزتمندانه در مقابل دیپلماسی ملتمسانه توصیف و تصریح کرد: این اقدامی ارزشمند، مایه افتخار و در راستای تامین منافع ملی بود.
در جلسه هیئت دولت رئیس جمهور آزادسازی بخشی از منابع ارزی بلوکه شده کشورمان را جلوه‌ای از دستاوردهای دیپلماسی عزتمندانه در مقابل دیپلماسی ملتمسانه توصیف و تصریح کرد: این اقدامی ارزشمند، مایه افتخار و در راستای تامین منافع ملی بود.
رسولی بیان کرد: «من فکر می‌کنم اولاً این بدعت بی‌سابقه است هرچند که در دوره اول ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد سابقه داشت که او در میان انتخابات مرحله اول و دوم مجلس، انتخاب به عزل پورمحمدی کرد، اما این رفتار ناشی از ناهماهنگی میان وزیر وقت کشور با رئیس دولت بود، اما تا جایی که به یاد دارم هیچ‌کدام از وزرای کشور سابق تا این حد واضح دچار انفعال نشده‌اند. به نظر من آنچه رخ داده نشانه بارزی است بر ناتوانی ستاد منطقه‌ای دولت و توفق و برتری تحقق خاص و مطالبات زیادی‌خواهانه نمایندگان مجلس که باعث تاسف است.»
وزیر دفاع چین تاکید کرد که هیچ کشور ثالثی هدف همکاری‌های نظامی پکن و مسکو نیست.
وزیر دارایی آلمان امروز اولین سفر خود به کی‌یف را از زمان آغاز عملیات ویژه روسیه در اوکراین انجام داد.
رسانه‌های دولتی چین از سفر وزیر دفاع این کشور به روسیه و بلاروس خبر دادند.
وزیر نفت: بحث افزایش قیمت بنزین وجود ندارد
منابع عبری از سفر وزیر انرژی کابینه نتانیاهو به پایتخت امارات متحده عربی با هدف رایزنی با مقامات اردنی خبر می‌دهند.
نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس گفت: بیش از ۶ ماه است که تقاضای استیضاح وزیر ورزش با ۲۲ به هیأت رئیسه داده شده و همچنان وزیر ورزش از انجام وظایف و تعهدات خود ناتوان است.
«یائیر لاپید» نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی، از «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم به علت ناتوانی در مهار عملیات های مقاومتی فلسطینیان به شدت انتقاد کرد.
نخست وزیر ژاپن می‌گوید کشورش به دلیل کاهش نرخ زاد و ولد در آستانه ناتوانی به عنوان یک جامعه است. ژاپن با ۱۲۵ میلیون نفر جمعیت سال گذشته فقط ۸۰۰ هزار تولد به ثبت رساند. این رقم در دهه ۱۹۷۰ بیش از دو میلیون بود.
نخست وزیر مکلف به تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی در یاوه گویی های جدید خود مدعی شد که رژیم صهیونیستی حتی بدون اطلاع واشنگتن، تاسیسات اتمی ایران را هدف قرار می دهد.
وزیر کشور گفت: یکی از دلایل اغتشاشات اخیر ناتوان جلوه‌دادن دولتی است که به منویات رهبر معظم انقلاب، اعتقاد دارد و درصدد جامه عمل پوشاندن به آن‌ها است.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه گفت: تداوم بی‌ثباتی یعنی یکجانبه‌گرایی از ایجاد ثبات ناتوان است یا منفعت یک‌جانبه‌گرایان در ناامنی است لذا برای صلح باید چندجانبه‌گرایی جایگزین یکجانبه‌گرایی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ