قیمت طلا امروز، سه‌شنبه (۲۳ آوریل) افزایش یافت اما به دلیل کاهش نگرانی‌ها در مورد مناقشه گسترده‌تر در خاورمیانه، افزایش ریسک‌پذیری سرمایه‌گذاران و کاهش تقاضای شمش به عنوان پناهگاه، نزدیک به پایین‌ترین سطح یک هفته‌ای در جلسه قبل بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قیمت طلا امروز (پنجشنبه) به پایین‌ترین حد بیش از سه ماه اخیر رسید و برای سومین جلسه متوالی سقوط کرد زیرا بانک‌های مرکزی ارشد موضع سیاست پولی جنگ طلبانه خود را برای کاهش فشارهای حباب قیمتی تکرار کردند.
قیمت طلا امروز(پنجشنبه) با توجه به افزایش بیشتر نرخ بهره از سوی فدرال رزرو آمریکا و تقویت دلار، به پایین‌ترین حد در سه ماه گذشته رسید.
قیمت طلا روز جمعه و پیش از تعطیلی بازار کاهش یافت، زیرا آمار‌های شغلی بالاتر از حد انتظار آمریکا، بازدهی خزانه‌داری را افزایش داد، اما در مسیر افزایش هفتگی قرار داشت، زیرا افزایش نرخ بیکاری امید به توقف افزایش نرخ بهره فدرال رزرو را حفظ کرد.
قیمت طلا و نقره در اوایل معاملات روز جمعه در ایالات‌متحده کاهش یافت و نقره به پایین‌ترین حد خود در ۶ هفته گذشته رسید.
قیمت طلا امروز (سه‌شنبه) کاهش یافت زیرا معامله‌گران مسیر سیاست پولی فدرال رزرو را پس از آن که داده‌ها نشان داد رکود در فعالیت‌های تولیدی ایالات‌متحده و کاهش تولید اوپک پلاس باعث ایجاد ریسک‌های تورمی شده است، ارزیابی کردند.
قیمت طلا امروز(پنجشنبه) با افزایش ارزش دلار جهانی کاهش یافت، در حالی که کاهش نگرانی‌ها در مورد سیستم بانکی جهانی باعث کاهش مسیرهای امن به طلا شد.
انس طلا هفته قبل با انتشار خبرهایی مبنی بر افزایش ریسک در بازارهای مالی دنیا به شدت صعودی شد.
قیمت طلای جهانی امروز پنجشنبه ثابت ماند و نزدیک به بالاترین حد هفت ماهه در جلسه قبل بود، در حالی که فعالان بازار برای اطلاعات مشاغل ایالات‌متحده آماده می‌شدند که می‌تواند بر مسیر سیاست فدرال رزرو تأثیر بگذارد.
قیمت طلا امروز(دوشنبه) افزایش یافت زیرا دلار ضعیف‌تر قیمت شمش را برای خریداران خارجی ارزان‌تر کرد، اگرچه چشم‌انداز افزایش بیشتر نرخ بهره توسط فدرال رزرو آمریکا در سال آینده، رشد را کنترل کرد.
قیمت جهانی طلا امروز (جمعه) افزایش یافت اما به دلیل پیش‌بینی فدرال رزرو آمریکا برای یک دوره طولانی‌تر نرخ‌های بهره بالاتر، متعهد به کاهش هفتگی بود.
قیمت طلا در ساعات اولیه امروز (پنجشنبه) پس از اعلام فدرال رزرو آمریکا مبنی بر افزایش بیشتر نرخ بهره در سال آینده، کاهش یافت.
قیمت طلا در معاملات اولیه آسیا امروز (پنجشنبه) پس از جهش بیش از یک درصدی طلا در جلسه قبل به دنبال عقب‌نشینی دلار و بازده خزانه‌داری آمریکا تغییر چندانی نداشت.
قیمت طلا در معاملات اولیه امروز (چهارشنبه) در تلاش برای رشد است، در حالی که سرمایه‌گذاران به دنبال سرنخ‌هایی در مورد سرعت افزایش نرخ بهره جلسه سیاست‌گذاری هفته آینده فدرال رزرو ایالات‌متحده در نشست هفته آینده بودند.
قیمت طلا امروز پنجشنبه بالاتر از سطح کلیدی ۱۷۵۰ دلار در هر اونس بود و پس از صورت‌جلسه آخرین جلسه سیاست‌گذاری فدرال رزرو آمریکا که نشان از افزایش آهسته‌تر نرخ بهره داشت، تثبیت شد.
امروز دو خبر برای بازار انس طلا وجود دارد که می تواند بر ارزش انس طلا تاثیرگذار باشد.
قیمت طلا حفظ شد زیرا فروش مسکن موجود در ایالات‌متحده در ماه اکتبر ۵.۹ درصد کاهش یافت که تقریباً مطابق با انتظارات است.
قیمت طلا امروز (جمعه) با کاهش ارزش دلار افزایش یافت اما همچنان به اولین کاهش هفتگی خود در سه ماه اخیر ادامه داد زیرا سیگنال‌های بانک مرکزی ایالات‌متحده مبنی بر اینکه افزایش بیشتر نرخ بهره در راه است، کاهش یافته است.
قیمت طلا امروز، پنجشنبه پس از اینکه داده‌های خرده‌فروشی بهتر از حد انتظار در ایالات‌متحده امیدها برای افزایش کمتر نرخ بهره را از بین برد، توسط دلار قوی کاهش یافت.
قیمت طلا امروز(چهارشنبه) نزدیک به بالاترین حد خود در سه ماه گذشته ثابت ماند، زیرا نشانه‌هایی از کاهش تورم در ایالات‌متحده شرط‌ها را برای افزایش نرخ بهره کمتر، افزایش داد.
قیمت طلای جهانی در سال آینده چقدر است؟
قیمت طلای جهانی در بازار جهانی به میزان ۱۶۴۸ دلار رسید.
مسیر قیمت طلای جهانی به کدام سو خواهد رفت؟
قیمت طلا امروز دوشنبه در نزدیکی سطح روانی کلیدی ۱۸۰۰ دلار در هر اونس ثابت ماند که تحت تاثیر کاهش ارزش دلار و بازدهی خزانه داری آمریکا قرار گرفت.
البته پیش از ابراهیم رئیسی، مسئولان سازمان هدفمندی یارانه‌ها پیش بینی کرده بودند که یارانه نقدی و معیشتی تیر ماه ۱۴۰۱ در روز دوشنبه بیستم ماه جاری پرداخت شود. بررسی پرداخت‌ها دولت در مراحل گذشته نیز این موضوع را تاییدمی کند.
هفتمین فراخوان صندوق علمی مشترک راه ابریشم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ