قیمت طلا امروز پنجشنبه بالاتر از سطح کلیدی ۱۷۵۰ دلار در هر اونس بود و پس از صورت‌جلسه آخرین جلسه سیاست‌گذاری فدرال رزرو آمریکا که نشان از افزایش آهسته‌تر نرخ بهره داشت، تثبیت شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طلای جهانی در سراشیبی ماند
طلای جهانی دوباره جهش کرد
طلای جهانی به سمت خوشی به راه افتاد
قیمت طلا روز جمعه و پیش از تعطیلی بازار کاهش یافت، زیرا آمار‌های شغلی بالاتر از حد انتظار آمریکا، بازدهی خزانه‌داری را افزایش داد، اما در مسیر افزایش هفتگی قرار داشت، زیرا افزایش نرخ بیکاری امید به توقف افزایش نرخ بهره فدرال رزرو را حفظ کرد.
طلا در روز جمعه و پیش از تعطیلی بازار، در حالی که معامله‌گران پیشرفت مذاکرات سقف بدهی آمریکا و مسیر افزایش نرخ بهره فدرال رزرو را ارزیابی کردند، از پایین‌ترین رقم دو ماه اخیر افزایش یافت و در مسیر سومین کاهش هفتگی متوالی قرار گرفت.
قیمت طلا و نقره در اوایل معاملات روز جمعه در ایالات‌متحده کاهش یافت و نقره به پایین‌ترین حد خود در ۶ هفته گذشته رسید.
با توجه به ذخایر طلای سودان که در بین کشورهای جهان در رتبه‌های بالا قرار دارد، برخی این مساله را در ناآرامی‌های این کشور دخیل می‌دانند.
با توجه به ذخایر طلای سودان که در بین کشورهای جهان در رتبه‌های بالا قرار دارد، برخی این مساله را در ناآرامی‌های این کشور دخیل می‌دانند.
هر تنش بزرگ در سطح بین الملل مانند تنش تایوان و چین می تواند فنر طلای جهانی را به سمت بالا بشکند.
روز گذشته در معاملات جهانی قیمت طلا حدود ۱۰ دلار کاهش یافت، اما همچنان بالای ۲ هزار دلار معامله می‌شود.
قیمت طلا امروز (سه‌شنبه) کاهش یافت زیرا معامله‌گران مسیر سیاست پولی فدرال رزرو را پس از آن که داده‌ها نشان داد رکود در فعالیت‌های تولیدی ایالات‌متحده و کاهش تولید اوپک پلاس باعث ایجاد ریسک‌های تورمی شده است، ارزیابی کردند.
طلای جهانی همچنان می‌تازد
امیرحسین زارع به مدال طلای وزن 125 کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد رنکینگ اتحادیه جهانی در کرواسی دست یافت.
بازار‌های ارز و سکه در نخستین روز کاری هفته سبز شد. پس از انتشار برخی سیگنال‌های منفی نسبت به روابط خارجی کشور در روز‌های پایانی هفته گذشته، سطح انتظارات تورمی در میان فعالان بازار افزایش یافت و همین امر سبب شد خریداران در بازار روز شنبه دست بالا را داشته باشند. این در حالی است که همزمان با افزایشی شدن روند نرخ ارز در معاملات غیر‌رسمی، قیمت دلار بازار متشکل و توافقی نیز افزایش یافت تا از بزرگ شدن شکاف میان ارقام رسمی و غیر‌رسمی بازار ارز جلوگیری شود. در نهایت قیمت هر برگ اسکناس دلار غیر‌رسمی در پایان معاملات روز شنبه با حدود ۹۱۰ تومان افزایش نسبت به نرخ روز پنج‌شنبه هفته گذشته به رقم ۴۰‌هزار و ۸۱۰ تومان رسید. از سوی دیگر نرخ هر قطعه سکه طلا نیز در روز نخست هفته سوم دی ماه با ۴۸۲‌هزار تومان افزایش نسبت به نرخ روز پنج‌شنبه گذشته به فعالیت خود پایان داد. به عقیده تحلیلگران علاوه بر افزایش نرخ دلار غیر‌رسمی، افزایشی شدن نرخ جهانی اونس طلا در سال میلادی جدید را نیز می‌توان از جمله عوامل افزایش نرخ سکه دانست.
قیمت طلای جهانی امروز پنجشنبه ثابت ماند و نزدیک به بالاترین حد هفت ماهه در جلسه قبل بود، در حالی که فعالان بازار برای اطلاعات مشاغل ایالات‌متحده آماده می‌شدند که می‌تواند بر مسیر سیاست فدرال رزرو تأثیر بگذارد.
بررسی قیمتی سالانه طلای جهانی نشان می دهد، آمریکا نتوانسته است با افزایش نرخ بهره جلوی روند صعودی بلند مدت انس طلا را بگیرد.
شیمون مارسینیاک از سوی فیفا به عنوان داور دیدار فینال جام جهانی 2022 بین آرژانتین و فرانسه انتخاب شده است. ولی این داور لهستانی کیست؟
اگر روز یکشنبه مسی جام طلایی را بالای دست ببرد، بهترین قاب برای جشن قطری‌ها خواهد بود.
پس از رالی عظیم ماه نوامبر، در نهایت شاهد خریدهای بعدی در بازار طلا هستیم زیرا قیمت‌ها هفته را با بالاترین سطح چهار ماهه بالای ۱۸۰۰ دلار در هر اونس به پایان می‌رساند.
قیمت طلا امروز (جمعه) با کاهش ارزش دلار افزایش یافت اما همچنان به اولین کاهش هفتگی خود در سه ماه اخیر ادامه داد زیرا سیگنال‌های بانک مرکزی ایالات‌متحده مبنی بر اینکه افزایش بیشتر نرخ بهره در راه است، کاهش یافته است.
طلای جهانی با واکنش به ناحیه حمایتی قوی در ۱۶۱۵ دلار به سمت بالا صعودی شد، این ناحیه برای انس طلا بسیار با اهمیت است.
ساری- پیش رس ها باغی مازندران از راه رسید و قرار است امسال این نوبرانه ها و مرکبات شمال روانه بازی های جام جهانی و قطر شود.
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۶ درصد افزایش به ۱۶۶۳ دلار و ۱۲ سنت رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ