اهواز- جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: در تمامی فرآیند برگزاری مراسم باشکوه اربعین میان مسئولان نظامی، انتظامی و سیاسی بر سه اصل کرامت، امنیت و سلامت زوار تاکید شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت کشور عراق برای تامین امنیت زائران اربعین، از تشکیل اتاق عملیات مشترک تحت فرماندهی محمد شیاع السودانی فرمانده کل نیروهای مسلح و نخست وزیر این کشور خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی فراجا از آمادگی کامل پلیس آگاهی جهت تامین امنیت زائران ابا عبدالحسین(ع) خبر داد و گفت: ماموریت اربعین یک ماموریت مقدس است که بر مبنای دستوری و اداری قابل تعریف نیست.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: حمله به زائران بی گناه اقدامی جنایت آمیز برای انتقام گیری از ضربات سهمگین نیروهای شجاع امنیت است.
سخنگوی فرماندهی عملیات کربلا از کنترل کامل مرزهای اداری و مناطق صحرایی استان کربلا برای تامین امنیت زائران مراسم اربعین امام حسین(ع) خبر داد.
اولین تصویر از تروریست دستگیر شده که اقدام به حمله کور به زائران حرم شاهچراغ کرده است را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی کل کشور با بیان اینکه پلیس آمادگی کامل جهت تامین امنیت زائران را دارد، گفت: خدمت به زائران ابا عبدالحسین توفیق الهی است.
نیروهای حشدشعبی عملیات پاکسازی مناطقی در نزدیکی رود دیالی برای تأمین امنیت زائران اربعین حسینی (ع) را آغاز کردند.
فرماندهی عملیات مشترک عراق از هلاکت ۱۲ تروریست در طرح تأمین امنیت زائران کاظمین در سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) خبر داد.
مشهد ـ فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در آستانه دهه آخر ماه صفر پلیس برنامه ویژه ای برای امنیت زائران در نظر گرفته است.
میراحمدی در ارتباط تصویری با شبکه خبر با بیان اینکه استمرار وضعیت فعلی قطعاً مخاطرات جدی برای امنیت سلامت زائران را در پی دارد، افزود: همه اعضای شرکت کننده در جلسه روی این موضوع اتفاق نظر داشتند و بسیار نگران بودند؛ اساس نگرانی هم، نبود آمادگی و زمینه‌ها و بستر‌های طرف عراقی در سرعت عمل پذیرش زائران، سرعت عمل در نقل و انتقالات و ناکافی بودن امکانات در آن سوی مرز، کثرت جمعیت و هوای گرم است.
رییس ستاد اربعین حسینی گفت: اساس نگرانی عدم آمادگی و زمینه‌ها و بستر‌های طرف عراقی در سرعت عمل پذیرش زائرین، سرعت عمل در نقل و انتقالات و ناکافی بودن امکانات در آن سوی مرز، از طرف دیگر کثرت جمعیت و هوای گرم؛ همه این‌ها دست به دست هم داده که ما را بر خلاف میل خودمان و جمع حاضر در جلسه به این نتیجه برساند که، چون امنیت و سلامت عموم زائرین عزیز برای ما خط قرمز است نتیجه بر این شد که کلیه مرز‌های منتهی به معابر خروجی زائرین به عراق، تا اطلاع ثانوی مسدود شود
وزیر کشور گفت: دولت عراق به ایران اطمینان داده است که وضعیت و امنیت خوبی برای زائران اربعین برقرار خواهد بود.
وزیر کشور گفت: دولت عراق به ایران اطمینان داده است که وضعیت و امنیت خوبی برای زائران اربعینی برقرار خواهد بود.
رهبر جریان صدر عراق ضمن خوشامدگویی به همه زائران اربعین، گفت که مردم این کشور باید در حفظ جان زائران بکوشند و از درگیری پرهیز کنند.
فرمانده تیپ ۱۱۰ نیروهای حشد شعبی اعلام کرد که هزاران نفر از نیروهای حشد در طرح تامین امنیت زائران ایرانی اربعین حسینی (ع) شرکت خواهند کرد.
فرمانده ستاد عملیات حشد شعبی در بصره اشاره کرد که نزدیک به ۲۰ هزار نیروی حشد شعبی در تامین امنیت زائران اربعین مشارکت دارند.
رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ از تمدید گذرنامه زائران اربعین بعد از نماز جمعه خبر داد.
وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با سفیر کشورمان در عراق آخرین وضعیت سلامت و امنیت زائران ایرانی را جویا شد.
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با بیان اینکه سلامت زائران اولویت اساسی است، گفت: وزارت بهداشت و جمعیت هلال احمر با ظرفیت و آمادگی کامل در صحنه و میدان عملیات حضور دارند.
فرمانده قرارگاه اربعین گفت: ۲۲۸ کلانتری و ۱۷ پاسگاه و ۸۱ بخش انتظامی فقط در مسیرهای منتهی به پایانه‌های مرزی مأموریت دارند تا از امنیت زائران محافظت کنند.
فرمانده مرزبانی فراجا اعلام کرد: برای تسهیل تردد و امنیت زائران در مرزها، دیپلماسی و هماهنگی‌های مرزی جمهوری اسلامی ایران و عراق در بالاترین سطح ممکن انجام شده است.
فرماندهی ستاد عملیات مشترک عراق از بازگشایی مقرهای کنترل (بازرسی) در ۴ گذرگاه مرزی برای تامین امنیت زائران حسینی خبر داد.
منابع عراقی اعلام کردند که در راستای تدارکات مربوط به تامین امنیت زائران، هیئت امنیتی عالی عراقی رتبه از مرز خسروی بازدید به عمل آورد.
منابع عراقی اعلام کردند که در راستای تدارکات مربوط به تامین امنیت زائران، هیئت امنیتی عالی عراقی رتبه از مرز خسروی بازدید به عمل آورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ