منابع عراقی اعلام کردند که در راستای تدارکات مربوط به تامین امنیت زائران، هیئت امنیتی عالی عراقی رتبه از مرز خسروی بازدید به عمل آورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی گفت: ۷۶ پایگاه به زائرین اربعین در مراسم پیاده روی خدمات دارویی ارائه می‌کند.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر از ورود محموله دارویی بیماران SMA به کشور خبر داد.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی از صدور مجوز شبانه روزی شدن داروخانه مرکزی جمعیت هلال احمر خبر داد.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی با اشاره به این که روند صعودی تولید صافی دیالیز در هلال احمر ادامه دارد، گفت: در ماه گذشته ۱۴۵ هزار عدد انواع صافی دیالیز تولید شد.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی از رشد ۱۰۰ درصدی تولید داروهای مسکن در هفته دوم تیرماه با توجه به نیاز دارویی کشور خبر داد.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال‌احمر با بیان این که تمام خطوط تولید تجهیزات پزشکی فعال شده است، از افزایش ۳۰ درصدی ساخت تجهیزات پزشکی در هفته نخست تابستان خبر داد.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی از رشد ۱۰ درصدی تولید گیاهان دارویی در هلال احمر خبر داد.
بیست و سومین نمایشگاه دارو و تجهیزات قاره آفریقا در نایروبی پایتخت کشور کنیا با حضور شرکت‌های تابعه سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر برگزار شد.
سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر از پذیرش ۳۸ هزار نسخه بیماران خاص در خردادماه خبر داد.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی با تاکید بر تداوم روند تولید تجهیزات پزشکی در جمعیت هلال احمر از رشد ۱۲ درصدی تولید صافی دیالیز خبر داد.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی با تاکید بر این که تمامی خطوط تولید دارو در هلال احمر فعال است، از رشد حدود ۸۰ درصدی ساخت دارو در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی از توزیع فرآورده خونی فاکتور ۸ و تلاش هلال‌احمر برای رفع نیاز بیماران‌ هموفیلی خبر داد
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر با اشاره به این که هلال احمر در تلاش است تا داروی بیماران دیابتی را تولید کند، از ساخت دو میلیون و ۴۱۲ هزار قرص متفوربت در هفته گذشته خبر داد.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی با اشاره به این که رفع نیاز بیماران خاص در دستور کار قرار دارد، از افزایش ۵۰ درصدی تولید «سوکارت» در جمعیت هلال احمر خبر داد.
به منظور تسهیل دسترسی کلیه کاربران و متقاضیان خدمات الکترونیکی هوشمند، امکان ورود به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند فراهم شد.
پنج پهنه، ۱۱۰ نقطه شهری و ۲۲ نقطه منطقه‌ای به‌منظور برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشن نیمه شعبان در تهران تعیین و تثبیت شده است.
خشم سرمربی همیشه پر‌جنب‌وجوش استقلال در کنار زمین این بار دامن‌گیر عضو تدارکات تیمش شد.
قطر اعلام کرد که تمرینی امنیتی با مشارکت چند کشور در چارچوب آمادگی ها برای میزبانی از جام جهانی ۲۰۲۲ برگزار خواهد کرد.
وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه ای به دنبال انفجار در پل کریمه اعلام کرد: تدارکات ارتش روسیه از طریق مسیرهای کنونی زمینی و دریایی ادامه دارد.
وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه ای به دنبال انفجار در پل کریمه اعلام کرد: تدارکات ارتش روسیه از طریق مسیرهای کنونی زمینی و دریایی ادامه دارد.
در خاطرات «جارد کوشنر»، داماد و مشاور ارشد «دونالد ترامپ» آمده که در ۳ ژانویه ۲۰۲۰ در حالی ترامپ در جلسه‌ای برای تدارکات انتخابات ریاست جمهوری حضور داشت، رابرت اوبراین، مشاور امنیت ملی وقت امریکا، وارد اتاق شد و خطاب به ترامپ گفت: «آقای رئیس جمهور، وقتش رسیده است».
رئیس کمیسیون حج، اوقاف و امور دینی در پارلمان عراق خواستار مشارکت همگانی در راستای برگزاری موفقیت آمیز مراسم اربعین امام حسین(ع) شد.
استاندار اربیل عراق در بازدید از اماکنی که برای زائران ایرانی اربعین امام حسین(ع) اختصاص داده شده، گفت که کادر درمان و نیروهای امنیتی در آمادگی کامل برای استقبال از زائران ایرانی هستند.
منابع عراقی اعلام کردند که در راستای تدارکات مربوط به تامین امنیت زائران، هیئت امنیتی عالی عراقی رتبه از مرز خسروی بازدید به عمل آورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ