وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با سفیر کشورمان در عراق آخرین وضعیت سلامت و امنیت زائران ایرانی را جویا شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر جدید ایران در بلغارستان پیش از عزیمت به محل مأموریت با وزیر امور خارجه دیدار و با تشریح آخرین وضعیت حوزه مأموریت خود، اهم برنامه‌های اولویت دار برای توسعه هر چه بیشتر مناسبات ارائه کرد.
سفیر جدید کشورمان در جمهوری اسلامی موریتانی پیش از عزیمت به محل مأموریت با وزیر امور خارجه دیدار و آخرین وضعیت حوزه مأموریت خود ارائه کرد.
سفیر جدید کشورمان در سوئد در آستانه عزیمت به محل مأموریت، با وزیر امور خارجه دیدار و گزارشی از آخرین وضعیت حوزه مأموریت خود و برنامه‌های مورد نظر برای پیشبرد روابط با سوئد را ارائه کرد.
وزیر امور خارجه در گفتگوی تلفنی با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت جویای آخرین وضعیت حجاج ایرانی بیت الله الحرام شد.
سفیر جدید ایران در سنگال پیش از عزیمت به محل مأموریت، با وزیر خارجه دیدار و گزارشی از آخرین وضعیت حوزه مأموریت خود و برنامه‌های مورد نظر برای توسعه هر چه بیش تر روابط با داکار ارائه کرد.
امیرعبداللهیان و لاوروف در یک گفتگوی تلفنی، آخرین وضعیت مناسبات دوجانبه و همچنین تحولات مربوط به وضعیت ایجاد شده در مناطقی از روسیه را مورد رایزنی قرار دادند.
وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه آخرین وضعیت مناسبات دوجانبه و همچنین تحولات مربوط به وضعیت ایجاد شده در مناطقی از روسیه را مورد رایزنی قرار دادند.
وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه، در یک گفتگوی تلفنی، آخرین وضعیت مناسبات دوجانبه و همچنین تحولات مربوط به وضعیت ایجاد شده در مناطقی از روسیه را مورد رایزنی قرار دادند.
وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه، در یک گفتگوی تلفنی، آخرین وضعیت مناسبات دوجانبه و همچنین تحولات مربوط به وضعیت ایجاد شده در مناطقی از روسیه را مورد رایزنی قرار دادند.
وزیر امور خارجه ایران در تماس تلفنی با حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در جریان آخرین وضعیت حجاج ایرانی در سرزمین وحی قرار گرفت.
وزرای امور خارجه ایران و سوئد در خصوص آخرین وضعیت مناسبات دو جانبه، تحولات منطقه و موضوعات مورد علاقه به صورت تلفنی گفتگو کردند.
علی محمدی، سرکنسول جدید جمهوری اسلامی ایران در شانگهای در آستانه عزیمت به محل ماموریت با حسین امیرعبداللهیان دیدار و گزارشی از آخرین وضعیت حوزه ماموریت خود ارائه کرد.
سرکنسول جدید جمهوری اسلامی ایران در پیشاور پاکستان در آستانه عزیمت به محل مأموریت با امیر عبداللهیان دیدار و گزارشی از آخرین وضعیت حوزه مأموریت خود ارائه کرد.
وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در گفت‌وگویی تلفنی آخرین وضعیت روابط و مناسبات دو جانبه را بررسی کردند.
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و فواد حسین وزیر خارجه عراق در گفتگویی تلفنی در خصوص آخرین وضعیت مناسبات فی‌مابین گفتگو کردند.
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و فواد حسین وزیر خارجه عراق در گفتگویی تلفنی در خصوص آخرین وضعیت مناسبات فی‌مابین گفتگو کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان و دبیرکل سازمان ملل متحد درباره مسائلی از جمله آخرین وضعیت مذاکره رفع تحریم ها گفتگو کردند.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در کوبا در دیدار با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه به ارائه گزارشی درمورد آخرین وضعیت روابط دو جانبه ایران و کوبا پرداخت.
وزرای خارجه ایران و ترکیه درباره آخرین وضعیت تحولات مرزی و درگیری‌های نظامی بین دو کشور ترکیه و سوریه بحث و تبادل نظر کردند.
وزیر امور خارجه ایران، درباره آخرین وضعیت مذاکرات احیای برجام، گفت: فکر می‌کنم اقداماتی که برای لغو تحریم‌ها از مسیر مذاکرات و تبادل پیام در حال انجام است، در مجموع در مسیر درست خودش قرار دارد.
حسین امیرعبداللهیان روز شنبه در حاشیه هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک با «ووپکه هوکسترا» وزیر خارجه هلند دیدار و درباره آخرین وضعیت روابط دوجانبه و برخی مسائل مورد اهتمام مشترک گفت‌وگو و رایزنی کرد.
وزیر امور خارجه در تماس تلفنی با سفیر کشورمان در بغداد و سرکنسول‌ها در بصره، کربلا و نجف، آخرین وضعیت زوار اربعین حسینی را مورد بررسی قرار داد.
وزیر امور خارجه کشورمان با همتای قطری خود پیرامون آخرین وضعیت مذاکرات رفع تحریم‌ها، برخی از موضوعات دوجانبه و منطقه‌ای گفتگوی تلفنی کرد.
دکتر حسین امیرعبداللهیان با سفیرکشورمان در عراق درباره آخرین وضعیت و تحولات عراق و روابط دو جانبه دیدار و گفتگو کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ