استقلال بعد از شکست دو بر یک در برابر سپاهان تمرینات خود را برای دیدار با ملوان از امروز در کمپ ناصر حجازی از سر گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شعب منتخب بانک سپه در سراسر کشور از شنبه 28 مردادماه به زائران اربعین حسینی ارز ارائه می دهد.
هوادار در لیست بزرگسالان خود دو جای خالی نگه داشته و برای جذب بازیکنان نام آشنا تلاش می‌کند.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو از لیست فروش تابستانی این باشگاه خارج شده است و خودش هم آماده است تا رویای انتقال به لیگ برتر انگلیس را به تعویق بیاندازد.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، لیستی هفت نفره از بازیکنانی که دیگر تمایلی به همکاری با آنها ندارد در اختیار این باشگاه قرار داده است.
قرارگرفتن متقاضی در لیست انتظار براساس زمانبندی اعلامی، تعهدی را برای خودروساز به منظور تحویل خودرو ایجاد نمی‌نماید و این تعهد صرفاً پس از انجام مرحله سوم و براساس انعقاد قرارداد فروش متقاضی با خودروساز و براساس مفاد قرارداد منعقده شکل می‌گیرد.
زارع گفت: آنچه ادارات کل آموزش و پرورش شهر تهران و شهرستان‌های استان تهران به عنوان اموال و املاک مازاد معرفی کرده‌اند، مشخص است و به هیچ عنوان هیچ پروژه مشارکتی و خیری در این لیست وجود ندارد.
دولت در سال‌های قبل تلاش کرده کسری بودجه خود را به حوزه عمرانی تسری دهد و واقعیت این است که بخش عمرانی به دلیل عدم تخصیص منابع امروز دچار توقف است؛ بنابراین حتی اگر دولت منابع حاصل از مولدسازی را به بخش عمرانی هم اختصاص دهد، به دلیل عقب‌ماندگی تاریخی در تخصیص منابع این بخش، ورود منابع مولدسازی به بخش عمرانی معنایی به جز جبران کسری بودجه نخواهد داشت.
حسین قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی توضیح داد: برای اینکه ماجرا شفاف و مشخص باشد که منابع حاصل از املاک مازاد صرف هزینه‌های جاری نمی‌شود، در سامانه پروژه‌هایی که قرار است منابع در آنجا هزینه شود نیز مشخص شده است. مدارس خیرساز نیز در لیست این پروژه‌ها قرار گرفته و قرار است با این منبع تکمیل شوند؛ بنابراین این مدارس مازاد نیستند و خیرین به اشتباه گمان کردند مازاد هستند.
خبر عجیبی است که مدارس خیرساز را در محروم‌ترین استان‌های کشو، در لیست واگذاری اموال مازاد دولت قرار می‌دهند. هدیه‌ی خیرین و زحمات آن‌ها در دولت نادیده گرفته شده است. این درحالی‌ست که به علت کمبود شدید مدارس، دولت‌ها طی این سال‌ها دست به دامان خیرین مدرسه‌ساز شده‌اند.
در این سامانه چند لیست از اموال دولتی که که به عنوان مازاد شناسایی شده و قابلیت فروش یا تهاتر دارند، منتشر شد که حاوی نکات مهمی است.
در این سامانه چند لیست از اموال دولتی که که به عنوان مازاد شناسایی شده و قابلیت فروش یا تهاتر دارند، منتشر شد که حاوی نکات مهمی است.
«تاکویم» ترکیه هم مدعی شده که مدیر برنامه‌های سردار آزمون او را به باشگاه گالاتاسرای ترکیه پیشنهاد کرده
سردار آزمون دورانی نسبتا بد را در بای آرنا سپری کرده و ممکن است در روز‌های پایانی نقل‌وانتقالات زمستانی به تیم دیگری فروخته شود.
لیست فروش باشگاه استقلال از سوی کادر فنی این تیم مشخص شد.
باشگاه استقلال تاکید کرد سرمربی این تیم هنوز لیستی برای خرید و فروش بازیکنان ارائه نکرده است.
باشگاه استقلال تاکید کرد سرمربی این تیم هنوز لیستی برای خرید و فروش بازیکنان ارائه نکرده است.
باشگاه یوونتوس در نظر دارد هافبک آمریکایی‌اش را در لیست فروش زمستانی بگذارد.
ریکاردو ساپینتو از باشگاه خواسته خبر مربوط به جدایی بازیکنان را رد کند و اینکه او هیچ بازیکنی را در لیست فروش تیم قرار نداده و با این بازیکنان به کار ادامه خواهد داد.
سرمربی تیم ملی ولز قصد دارد لیست مورد نظرش برای جام جهانی را در یک بهزیستی و با حضور مردم اعلام کند.
مدیرعامل پرسپولیس جدایی مهدی عبدی را منوط به تصمیم یحیی گل‌محمدی دانست.
رئیس سازمان اموال تملیکی اظهار داشت: بر اساس قانون مناقصات، اگر برنده اول نتوانست به دلایلی مانند فراهم نشدن مبلغ پیشنهادی خودرو، خودرو را تحویل بگیرد، به صورت اتوماتیک خودرو به برنده دوم می‌رسد، اما در صورتی که اختلاف قیمت بیش از مبلغ تضمین نباشد.
بانک مرکزی در بخشنامه‌ای «شیوه‌نامه اخذ وثیقه از مؤسسات اعتباری در قبال اضافه برداشت و واگذاری و فروش وثایق دریافتی» را به شبکه بانکی ابلاغ کرد.
امروز مطالبی همچون بیش از ۱۰ میلیون دلار توافقی معامله شد، افت سهام عدالت در روز سقوط نماد‌های بانکی، پیش بینی بیت کوین، دلار، طلا و سکه، سومین عرضه خودرو در بورس کالا | فروش ۴۸۱ دستگاه خودرو در کمتر از نیم ساعت، لیست ۱۰ افزایش سرمایه جذاب نماد‌های بورسی و فرابورسی، تحلیل دارایکم امروز ۶ شهریور ۱۴۰۱ | صعود در انتظار دارایکم؟، تحلیل نماد شپدیس | تلاش برای شکستن سقف تاریخی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رئیس قوه قضائیه: مردم مشکلات معیشتی دارند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ