معاون بهره برداری شرکت صبا فولاد خلیج فارس از ثبت رکورد جدید تولید ماهانه بریکت گرم آهن اسفنجی (HBI) توسط این شرکت در فروردين ماه سال ۱۴۰۳ خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ثبت رکورد تولید 64 هزار و 939 تن آند تولیدی در شرکت ملی مس
رکورد تولید 2 هزار و 311 تن کنسانتره مولیبدن توسط شرکت ملی مس
شرکت ملی صنایع مس ایران در مسیر تحقق شعار سال توانست با تولید 15 میلیون و 2 هزار تن سنگ سولفور در سه ماهه نخست سال 1402 رکورد جدیدی را در کارنامه تولیدی شرکت با موفقیت به ثبت رساند.
ثبت رکورد تولید 357 هزار و 347 تن کنسانتره مس در 3 ماه نخست سال 1402
سرپرست وزارت صمت گفت: با همکاری موثر بانک مرکزی، تامین ارز صنایع به‌ویژه صنایع خودرو بدون هیچ وقفه‌ای ادامه دارد، ضمن این که واردات خودرو با رفع موانع عملیاتی شده و ترخیص این خودروها تسریع شده است.
مديرعامل شرکت سایپاسیتروئن گفت: با همت و پشتکار کارکنان پرتلاش و زحمت‌کش، شرکت سایپاسیتروئن توانست 110 هزار و 110 دستگاه خودرو در سال جاری تولید کند.
معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه خودروسازی سایپا گفت: گروه خودروسازی سایپا با تولید453 هزار و ۴۳۷ دستگاه خودرو محصولات داخلی، در تاریخ ۱۱ اسفند، رکورد ده ساله اخیر خود را شکست.
مجتمع مس شهربابک توانست با تلاش و سخت کوشی بار دیگر در زمینه تولید ماهیانه اکسید مولیبدن رکورد جدیدی را در بهمن ماه به ثبت برساند.
مدیر امور تغلیظ مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: در بهمن‌ماه‌ با تولید 4134 بشکه مولیبدن در این امور، رکورد جدیدی در این زمینه به‌ثبت رسید.
قائم مقام تامین و تولید گروه صنعتی ایران خودرو از ثبت رکورد تولید ماهانه در بهمن ماه با عبور از شمارگان ۶۳ هزار دستگاه خودرو سواری و تجاری سنگین و نیمه سنگین خبر داد.
گروه صنعتی ایران خودرو در روزهای پایانی بهمن ماه، با تولید ۱۱۶ هزار و ۹۰۹ دستگاه موتور ملی، موفق شد از بیش ترین میزان تولید موتور ملی که در سال ۱۳۹۶ محقق شده است، عبور کند.
معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه سایپا گفت: گروه خودروسازی سایپا با تولید 420 هزار و 601 دستگاه خودرو توانست از تولید سالیانه در چهار سال اخیر خود عبور کند.
کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو هم زمان با یک سالگی مدیریت خطیبی، موفق به عبور از رکورد تولید هفتگی در دو بخش خودرو سواری و تجاری سنگین و نیمه سنگین شدند.
هم زمان با میلاد حضرت زهرا (س)، شرکت زامیاد موفق شد با تولید 37 هزار و 401 دستگاه خودرو، از کل تیراژ تولید سال گذشته عبور کند.
سایپاپرس در آذرماه سال جاری توانست با تولید یک میلیون 871 هزار قطعه و مجموعه، برای دومین بار در سال جاری رکورد 5 سال خود را بشکند.
مدیر امور تغلیظ مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: در آذرماه‌جاری با تولید نزدیک ‌به 3500 بشکه مولیبدن در این امور رکورد جدیدی در این زمینه به‌ثبت رسید.
رکورد روزانه و هفتگی تولید در کارخانه گندله سازی سه چاهون شکسته شد.
مدیرعامل ایران‌خودرو دیزل از شکسته شدن رکورد تولید ماهانه این شرکت در آذرماه امسال خبر داد.
در آخرین ساعات ۳۰ آذرماه امسال و مصادف با بلندترین شب سال، رکورد جدید تولید خودرو توسط آبی پوشان جاده مخصوص در شرایط تحریم و تهدیدهای بین‌المللی رقم خورد.
معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه سایپا گفت: گروه خودرو سازی سایپا در ادامه روند افزایشی خود توانست تولید محصولات را در سال جاری و در هفته 35و تا پایان 23 آذرماه، از مرز 11 هزار دستگاه عبور دهد و با تولید 11 هزار و 264 دستگاه خودرو، رکورد سه سال اخیر خود را بشکند.
شرکت فنرسازی زر با توانست با خودباوری، همت و تلاش همه کارکنان و برنامه ریزی منسجم با تولید 921 تن و فروش به میزان هزار و 23 تن رکورد 10 ساله تولید و فروش را در آبان ماه به ثبت رساند.
مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صنعت، معدن و تجارت از شکسته شدن رکورد تولید ماهانه خودرو در کشور در آبان سال جاری پس از گذشت ۵ سال خبر داد.
معاون برنامه ریزی جامع تولید سایپا گفت: گروه خودرو سازی سایپا در ادامه روند افزایشی خود توانست تولید محصولات را در سال جاری و طی هفته گذشته از مرز 11 هزار دستگاه عبور دهد و با تولید 11 هزار و 264 دستگاه خودرو، رکورد سه سال اخیر خود را بشکند.
قائم مقام تامین و تولید گروه صنعتی ایران خودرو، از عبور از مرز تولید ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو سواری و تجاری سنگین و نیمه سنگین از ابتدای امسال تا دوم آذرماه خبر داد.
مدیرروابط عمومی صبا فولاد خلیج فارس خبر داد: ثبت رکورد تاریخی تولید بریکت گرم در صبا فولاد خلیج فارس در فاصله یک ماه و نیم به پایان سال مالی جدید تحقق یافت که این افزایش تولید همسو با افزایش بهره وری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ