ماتیاس آلمیدا، سرمربی آ.ا.ک، صعود این تیم به مرحله پایانی پلی آف لیگ قهرمانان را کمکی از سوی پدرش و هوادار مقتول این تیم دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخلاف برخی ادعاهای مطرح شده، استقلال هیچ برنامه ای برای جذب بازیکن خارجی ندارد.
روزنامه گاتزتا در گزارشی نوشت که سیمونه اینزاگی به شدت خواهان جذب مهدی طارمی است ولی مدیران باشگاه فلورین بالوگان را ترجیح می دهند.
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: استقلال و پرسپولیس بر سر دو راهی در مورد حامی قرار گرفته‌اند.
تجربه سال گذشته مدیران و کادر فنی سپاهان سبب شده تا آنها با احتیاط زیادی بازار را بررسی کنند.
رئیس باشگاه الاتحاد جده معتقد است که لیگ عربستان به دلیل سطح بالای خود و رقابت هیجان‌انگیز بین باشگاه‌ها برای جذب ستاره‌ها بسیار جذاب شده است.
ما هنوز اطلاعات اندکی در مورد مگس ها داریم. جدای از پشه‌ های ناقل بیماری ‌زا، مگس ‌ها گروهی از موجودات هستند که تا حد زیادی مورد مطالعه قرار نگرفته‌اند تا حدی به این دلیل که علم بیش تر بر روی حشرات جذاب معمولی مانند زنبورها و پروانه‌ ها تمرکز دارد.
بدون شک یکی از دلایل عدم صعود سایپا به لیگ برتر تغییر بد موقع در کادر فنی این تیم بود و بهتر اگر قرار به عدم صعود تیم بود، این اتفاق با همان محمود فکری رخ می داد.
باشگاه بایرن مونیخ هنوز برای جذب دوشان ولاهوویچ، مهاجم یوونتوس، به نتیجه قطعی نرسیده و معتقد است که قیمت این بازیکن بیش از حد بالاست.
امروز مطالبی همچون کاهش قیمت یورو در مرکز مبادله ایران، سهامداران شپنا،شتران، شبریز بخوانند، دلیل اصلی ریزش شاخص بورس اعلام شد، عبور از قیمت های جذاب طلا و بیت کوین، گزارش بازار اختیار معامله ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ + پادکست؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
زین‌الدین زیدان، اسطوره فوتبال فرانسه و باشگاه رئال مادرید، سفیر تیم آلپاین به نمایندگی از این تیم در فرمول یک شد و در مورد دلیل پذیرش این پست حرف زد.
معمولا بیشتر کودکان اسمارتیز را به دلیل رنگ‌های جذاب و طعم شیرینش دوست دارند و ترجیح می‌دهند آن را به جای آجیل و خشکبار به عنوان تنقلات بخورند، اما آیا این میان وعده رنگارنگ و خوشمزه برای سلامت کودکان ضرر ندارد؟
مهاجم تیم استقلال پیشنهاد صنعت نفت آبادان در بازار زمستانی را رد کرد.
ترشی کیوی یکی از انواع ترشی‌های میوه‌ای است که به دلیل داشتن میوه کیوی طعم ملسی دارد و یک چاشنی خوشمزه برای غذاست.
هیچ هوادار بارسلونا از قهرمانی دیشب تیمش در سوپرجام از خودبی‌خود نشده ولی آنها دلایلی کافی و منطقی برای امید بستن به این تیم زیبا و جذاب دارند.
هیچ هوادار بارسلونا از قهرمانی دیشب تیمش در سوپرجام از خودبی‌خود نشده ولی آنها دلایلی کافی و منطقی برای امید بستن به این تیم زیبا و جذاب دارند.
سالاد گرجی یکی از انواع سالادهای بین‌المللی است که به دلیل داشتن بادمجان و فلفل کبابی عطر و طعم بسیار دلچسبی دارد.
ترکیب مهاجمان استقلال در لیگ بیست و دوم دست ریکاردو ساپینتو را برای هر نوعی از بازی و چیدمان باز می‌گذارد.
ابراهیم اشکش می‌گوید دلیل کنار گذاشتن سه بازیکن نفت مسجدسلیمان پس از شکست سنگین برابر سپاهان کاملا فنی بوده است.
کیک خرمالو یکی از انواع کیک‌های میوه‌ای است که خرمالو از ترکیبات اصلی این کیک به شمار می‌رود و به همین دلیل طعم و عطر بسیار دلچسبی دارد.
مدیر تیم تراکتور اعتقاد دارد که تنها چاره برای واقعی کردن موفقیت ها و قهرمانی ها VAR است.
هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال با مصاحبه‌های ضد و نقیض خود تصمیم تاج برای دادن سکان تیم ملی ایران پس از پایان جام جهانی قطر به نکونام را زیر سوال برند.
کیک پنیری یکی از انواع کیک‌های خشک است که در ترکیباتش پنیر خامه‌ای به کار رفته است و به همین دلیل بافت بسیار نرم و دلچسبی دارد.
مربی پرسپولیس معتقد است که در دیدارهایی مانند بازی با فولاد باید از تک موقعیت ها استفاده کرد.
استقلال – سپاهان بازی آغازین و جذاب هفته نخست لیگ برتر خواهد بود به این دلیل که هر دو تیم مدعی قهرمانی هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ