مدیر تیم فوتبال تراکتور می‌گوید استوری مدیر اجرایی این تیم تنش‌زا نبود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماتیاس آلمیدا، سرمربی آ.ا.ک، صعود این تیم به مرحله پایانی پلی آف لیگ قهرمانان را کمکی از سوی پدرش و هوادار مقتول این تیم دانست.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، دلیل درگیری لفظی با طرفدار سیتی را توضیح داد.
معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: حوزه حمل و نقل جاده‌ای تلاش کرد تا تأمین مالی مورد نیاز را تسریع دهد اما عدم تأمین منابع مالی، جدی ترین مشکل رونق تولید داخلی است.
به طور کلی از ۱۸ ماهگی تا دو سالگی سرنوزادان فرم اصلی خود را می‌گیرد. اما والدین معمولا از شکل سر نوزاد نگران می‌شوند. در واقع خربزه‌ای شکل بودن سر بعضی نوزادان یا تورم ناحیه ملات سر نوزاد اغلب بر اثر کشش و تطابق با کانال زایمانی (لگن مادر) است و بعد از چند هفته فرم درستی به خود می‌گیرد؛ بنابراین جای نگرانی برای آن وجود ندارد.
سم آلاردایس، مربی باسابقه و قدیمی، می‌گوید دلیل جدا نشدن هری مگوایر از وستهم را به خوبی می‌داند.
همسر لیونل مسی دلیل شادی گل اخیر او را در یک استوری اینستاگرامی فاش کرد.
بیش از ۱۵۰۰ توسعه دهنده اپ در انگلیس به دلیل کمیسیون اپ استور اپل از این شرکت شکایت کرده اند و به نظر می رسد غرامتی ۷۸۵ میلیون پوندی (یک میلیارد دلاری) در انتظار این شرکت باشد.
فرهاد مجیدی در حمایت از جواد نکونام همبازی سابق خود در استقلال، یک استوری در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد. نکونام به دلیل برخی مشکلات برای سرمربیگری آبی‌ها پذیرفته نشد
به دلیل تهدید، با شکایت یک پرسپولیسی بازیکن اسبق استقلال به زندان محکوم شد!
مجتبی پوربخش با انتشار یک استوری دیگر به دلیل کنار گذاشته شدنش از تلویزیون اشاره کرده است.
در توییتر تصاویری شبیه‌سازی‌شده منتشر شده است که پلیس در حال دستگیری دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق امریکا است. تصاویر شبیه‌سازی‌شده که توسط هوش مصنوعی ایجاد شده‌اند، ترامپ را در حال درگیری، و فرار از ماموران پلیس و همچنین در زندان نشان می‌دهند. روز شنبه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق امریکا در شبکه‌های اجتماعی گفت که انتظار می‌رود روز سه‌شنبه هفته جاری دستگیر شود. وی اعلام کرد دلیل این دستگیری پولی است که پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ به استورمی دانیلز ۴۴ ساله، بازیگر سابق فیلم‌های مستهجن پرداخت شده بود. هنوز کیفرخواستی صادر نشده است و هیئت منصفه پس از شنیدن شواهد مربوط به این پرونده به خانه بازگشت. این هیئت روز دوشنبه آینده تشکیل جلسه خواهد داد. الوین براگ، دادستان منطقه منهتن، که در حال تحقیق در مورد این پرونده بوده است، هیچ اظهارنظر عمومی درباره کیفرخواست احتمالی ارائه نکرده است.
ستاره ایرانی پورتو با آمادگی کامل در دیدار پیش روی تیمش مقابل استوریل به میدان می‌رود.
لیونل مسی طعنه کریم بنزما به جوایز بهترین های سال فیفا را بی پاسخ نگذاشت و به آن در استوری اینستاگرامش واکنش نشان داد.
باشگاه پرسپولیس جواد نکونام به دلیل استوری اینستاگرام و همچنین برخوردهایش در حاشیه بازی شکایت خواهد کرد.
دادگاه تجاری پاریس اپل را به دلیل تحمیل بندهای تجاری سواستفاده جویانه به توسعه دهندگان برنامه های فرانسوی برای دسترسی به اپ استور، یک میلیون یورو (۱.۰۶ میلیون دلار) جریمه کرد.
یحیی گل محمدی پیش از این به دلیل انتشار یک استوری به کمیته انضباطی باشگاه فرا خوانده شده بود.
ماجرای فروش ماشین مجتبی پوربخش، مجری‌ای که به دلیل حمایت از علی کریمی و اعتراضات مردمی از تلویزیون کنار گذاشته شد، تبدیل به داستانی جدید شده است.
عارف غلامی مدافع تیم استقلال، چندی پیش به دلیل استوری حمایتی از اعتراضات مردمی، محروم و خبرساز شده بود، در یک استوری تازه ضمن حمایت از مطالبات مردم به حادثه اخیر شیراز نیز واکنش نشان داد.
حامد لک به حواشی اخیر ایجاد شده در پیرامونش واکنش نشان داد و دلیل غیبتش در هفته دهم را نیز توضیح داد.
کریستیانو رونالدو هرچند در بازی امشب منچستریونایتد برابر چلسی به دلیل تنبیه انضباطی غایب است ولی با انتشار پیامی در استوری اینستاگرامش، برای شیاطین سرخ آرزوی موفقیت کرد.
نماینده مجلس و خبرگزاری فارس به صورت متوالی از علی دایی انتقاد کرده‌اند.
باشگاه استوریل پرتغال به دلیل توهین هوادارانش به مهاجم ایرانی تیم پورتو جریمه شد.
دلیل این درگیری شادی‌های تحریک‌آمیز این دو نفر پیش چشمان نیمکت‌نشینان تیم رقیب پس از به ثمر رساندن هر یک از گل‌های بازی بود که در نهایت باعث اخراج آن‌ها هم شد.
گفته می‌شود به دلیل بازتاب بسیار زیاد اعتراض بازیکنان تیم ملی به برخی چهره‌های سیاسی، برخی مسوولان بلند پایه فوتبال ایران با بازیکنان یا بستگان درجه یک آن‌ها تماس گرفتند تا به این ترتیب استوری مورد نظر از صفحه شخصی بازیکنان تیم ملی حذف شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ