مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از تفاهم این شرکت با بانک شهر در راستای توسعه صادرات و همکاری در زمینه تامین مالی ارزی با هدف واردات ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز معادن مس خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تفاهم نامه الحاق اولین شرکت دانش بنیان به صندوق آینده ساز در قالب پروژه ملی منعقد شد
براساس یک تفاهم نامه مشترک میان معاونت علمی، منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام، منطقه ویژه نوآوری پیام با حضور شرکت های دانش بنیان درحوزه هوافضا و فناوری اطلاعات راه اندازی می شود.
در حاشیه سی و هفتمین رویداد تبادل فناوری حوزه صنایع غذایی، ۳ تفاهم نامه میان شرکت های دانش بنیان و یک هلدینگ تجاری بزرگ منعقد شد.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش ‌بنیان ریاست جمهوری و شرکت ملی پست طی تفاهم نامه ای مشترک برای ایجاد و راه‌اندازی «کارخانه نوآوری پست، تجارت الکترونیک و لجستیک پیشرفته» همکاری می کنند.
تفاهم ‌نامه ایجاد همکاری مشترک با یکی از سازندگان معتبر خارجی در حوزه قالب های بزرگ قطعات پلاستیکی خودرو در شرکت تام ایران‌خودرو و با حضور مدیران عامل شرکت‌های قالب‌های صنعتی ایران‌خودرو و JCL به امضا رسید.
در مراسمی با حضور مدیران کمیته امداد امام خمینی(ره) و شرکت لبنیات پاستوریزه پاک، تفاهم نامه واگذاری چهار هزار دستگاه وانت زامیاد به این ارگان ها منعقد شد.
معاون وزیر نفت گفت: از این تعداد ۵۰ مورد قرارداد بوده که نهایی شده‌اند و اجرا می‌شوند که سه مورد آن مستقیم با شرکت ملی نفت ایران امضا شده است.
شرکت‌های ملی پخش فرآورده‌های نفتی و مخابرات ایران به‌منظور تأمین ارتباط پایدار و امن روی زیرساخت‌های شبکه سوخت‌رسانی کشور، تفاهم‌نامه‌همکاری امضا کردند.
شرکت سنگ آهن مرکزی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق با هدف ایجاد و توانمند سازی پارک علم و فناوری در دانشگاه بافق تفاهم نامه مشترک امضا کردند.
مدیر عامل شرکت راه‌آهن از انجام تفاهمات میان ایران و عراق در حوزه ریلی به ویژه احداث راه‌آهن شلمچه_بصره و راه‌اندازی مجدد قطار ترکیبی تهران-کربلا خبر داد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی که برای‌ شرکت در پنجمین نشست کمیسیون مشترک اقتصادی بین جمهوری اسلامی ایران و عراق به بغداد سفر کرده، از تفاهم دو کشور برای رفع مشکلات بانکی و ارزی خبر داد.
و بر این اساس بیمه معلم به عنوان یکی از ارکان زنجیره کارآفرینان، ریسک تولیدکنندگان، صنعتگران و عرضه کنندگان عضو این زنجیره را پوشش می دهد.
گردهمایی نوآوری و فناوری «مسینو» شرکت ملی مس در شهربابک با انعقاد شش تفاهم نامه همکاری بین مجتمع مس شهربابک و شرکت های دانش بنیان کشور خاتمه یافت.
مدیرعامل گروه مپنا به همراه جمعی از مدیران این گروه صنعتی ضمن حضور در شرکت زامیاد و بازدید از خطوط تولید و محصولات جدید این شرکت در نشستی با مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و مدیرعامل زامیاد شرایط افزایش تعامل و همکاری در حوزه تولید خودرو برقی را بررسی و تفاهم نامه همکاری فی ما بین زامیاد و گروه مپنا به امضا رسید.
در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و با رویکرد استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه فناوری نانو‌ و پاسخ به نیازهای صنعت خودرو، تفاهم نامه همکاری مشترک فناورانه شرکت ساپکو و مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا) امضا شد.
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با اشاره به تفاهم‌نامه میان این شرکت و شرکت شهرک‌های صنعتی، رعایت حقوق عامه شهروندان را از اهداف اصلی انعقاد این تفاهم نامه دانست.
مدیران مؤسسه تبیان و شرکت فناپ زیرساخت، جهت امضای قراردادی با هدف توسعه مرکز داده تبیان طی نشستی گرد هم آمدند.
تفاهم نامه مشارکت مالی سه جانبه طرح تکمیل طرح انتقال برق اسمالون - مروست میان ایمیدرو، شرکت برق منطقه‌ای یزد و یک شرکت بخش خصوصی امضا شد.
تفاهم نامه همکاری شرکت دارویی برکت و سرمایه گذاری دارویی تأمین به منظور حمایت از صادرات داروی ایرانی، امضا شد.
تفاهم نامه همکاری اختصاصی دو شرکت عضو پارک فناوری پردیس و شرکت ملی نفت و گاز ونزوئلا منعقد شد.
بر اساس اعلام پارک فناوری پردیس، تفاهم نامه همکاری این پارک با شرکت ملی نفت و گاز ونزوئلا در ۱۷ دسته اولویت بندی شده منعقد شد.
در تفاهم نامه ای که به امضای معاون صادرات و اموربین الملل ایران خودرو و شرکت روسی کلوچ آوتو رسید، بعد از گذشت بیش از یک دهه توقف صادرات خودرو به روسیه محصولات سواری شرکت ایران خودرو به بازار روسیه صادر خواهد شد.
تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت امدادخودروایران و بانک آینده با هدف «ارایه تسهیلات اشتراک طلایی اعتباری به دارندگان کارت طلایی» و با محوریت همکاری مالی و خدمات خودرویی میان دو مجموعه فصل جدیدی در ارایه خدمات خودرویی و بانکی کشور محسوب می‌شود.
مرگ مرد بازنشسته بعد از جنایت خانوادگی
پنج میلیون نفر تا ۱۰ روز آینده رایگان بیمه می‌شوند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ