مدیر ورزشی باشگاه اینتر بعد از قهرمانی این تیم در سری A از جذب دو بازیکن جدید خبر داد که یکی از آن‌ها مهدی طارمی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سادیو مانه مهاجم النصر عربستان پس از کسب عنوان قهرمانی جام باشگاه‌های کشور‌های عربی به مطرح شدن نام محمد صلاح واکنش نشان داد.
بسیاری از تحلیلگران سیاسی به دنبال رمزگشایی از این موضوع هستند که آیا مسیری که آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در انتخابات خبرگان شکل داده بود در ادامه امکان تداوم را خواهد داشت یا نه؟ برخی اسامی مانند حسن روحانی در این میان مطرح می‌شود تا بتواند علمای معتدل را ذیل یک خیمه واحد شکل دهد. سید حسن خمینی نام مهم دیگری است که گروهی از تحلیلگران حضور او در انتخابات دور ششم مجلس خبرگان را در صورت بلامانع اعلان شدن، اثرگذار ارزیابی می‌کنند.
بعد از قطعی شدن جدایی سیدحمید سجادی، حالا نام های زیادی برای جانشینی وزیر ورزش مطرح شده اند.
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران بعد از یک انتقال قرضی به ترکیه، بار دیگر به بلژیک بازگشت.
تعریف و تمجید رئیس فدراسیون فوتبال برزیل از ژوزه مورینیو به شایعاتی درباره تبدیل شدن آقای خاص به نامزد هدایت سلسائو دامن زده است.
با وجود مطرح شدن جدی نام مربی ترکیه ای برای هدایت تیم ملی بسکتبال، رئیس فدراسیون تاکید دارد که هنوز در مورد این مربی یا هر گزینه دیگری به نتیجه قطعی و نهایی نرسیده است.
با وجود مطرح شدن جدی نام مربی ترکیه ای برای هدایت تیم ملی بسکتبال، رئیس فدراسیون تاکید دارد که هنوز در مورد این مربی یا هر گزینه دیگری به نتیجه قطعی و نهایی نرسیده است.
برخی فعالان رسانه ای در شبکه های اجتماعی خبر از مطرح شدن نام پرویز فتاح به عنوان جایگزین محمدمخبر در فرماندهی تیم اقتصادی دولت می دهند. گزارش خبرآنلاین را بخوانید.
رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی اروپا از چند روز دیگر در کرواسی آغاز می‌شود.
مدیرعامل باشگاه سپاهان به خبر مطرح شدن نام «ژوزه مورایس» سرمربی این تیم به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی واکنش نشان داد و تاکید کرد که هماهنگی در این مورد با فدراسیون وجود ندارد!
مدیرعامل باشگاه سپاهان به خبر مطرح شدن نام «ژوزه مورایس» سرمربی این تیم به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی واکنش نشان داد و تاکید کرد که هماهنگی در این مورد با فدراسیون وجود ندارد!
رضا عنایتی از شکل مطرح شدن گزینه‌های ایرانی فدراسیون برای نیمکت تیم ملی انتقاد کرد.
بعد از مطرح شدن نام یک ایرانی به عنوان خریدار تاتنهام، شایعه پیوستن طارمی به این تیم نیز منتشر شد و اکنون به گوش رسانه های پرتغالی رسیده است.
سخنگوی شورای نگهبان درباره ثبت نام کاندیدا‌هایی که محکومیت‌های قضایی دارند، گفت: مبنای شورای نگهبان قانون است طبیعتا اگر قانون اصلاح شد، قانون جدید مبنا خواهد بود. طحان نظیف درباره الکترونیکی شدن انتخابات گفت: بحث جدیدی نسبت به انتخابات سال گذشته در خصوص انتخابات الکترونیکی مطرح نشده است. ما با انتخابات الکترونیکی مشکلی نداریم مشروط بر اینکه برای حصول اطمینان از امنیت آرای مردم، زیرساخت‌های لازم فراهم شود.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال به مطرح شدن نام رضا عنایتی و ساکت الهامی برای سرمربیگری به جای ریکاردو ساپینتو در این تیم واکنش نشان داد.
مطرح شدن نام «یورگن لوکادیا» مهاجم پرسپولیس در جلسه استیضاح وزیر ورزش، در رسانه‌های هلند هم بازتاب داشته است.
مطرح کردن پیشنهادهایی خارجی از سوی مدیر برنامه های چند بازیکن باعث شده این باشگاه یک شرط مهم و البته تعیین کننده را برای صدور رضایت نامه این بازیکنان در نظر بگیرد.
ساکت الهامی به مطرح شدن نام او و دیگر مربیان ایرانی پیرامون تیم ملی واکنش نشان داد.
اعلام رسمی بازنشستگی محمدرضا داورزنی این پرسش را مطرح می‌کند که با توجه به رویدادهای پیش‌رو، این فدراسیون، به فدراسیون‌های دچار مشکل اصافه می‌شود یا هوایی تازه را تجربه خواهد کرد.
قبل از اغتشاشات اخیر، دشمنان خارجی و عوامل داخلی آن از رهبری شروع کردند و با قریب‌الوقوع معرفی کردن خروج امام خامنه‌ای از صحنه و بحث جانشینی، وانمود کردند که ایران وارد دوره‌ای می‌شود که خورشید در آن غروب کرده است. د
نام داور جوان و مطرح فوتبال ایران در لیست بین المللی داوران قرار نگرفت و برای این منظور باید حداقل یکسال صبر کند.
داوران مطرح فوتبال ایران در انتظار اعلام رسمی لیست الیت توسط کمیته داوران فدراسیون فوتبال هستند.
با وجود مطرح شدن نام بهرام رضاییان هنوز حکم سرپرستی تیم ملی برای هیچ فردی صادر نشده است.
پیشکسوت تیم ملی اعتقاد دارد که مطرح شدن نام کی روش برای هدایت تیم ملی، در راستای یک بازی انتخاباتی است که از مدت‌ها قبل آغاز شده است.
سرهنگ گودرزی بیان داشت: مجرم در تحقیقات به‌عمل‌آمده به ساخت کانال جعلی با نام و مشخصات شاکی در شبکه اجتماعی اینستاگرامی و دریافت وجه از بیش از ۳۰ نفر از شهروندان اعتراف و ابراز پشیمانی کرد و انگیزه خود را کسب مال نامشروع و مطرح شدن در فضای مجازی عنوان کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ