ساکت الهامی به مطرح شدن نام او و دیگر مربیان ایرانی پیرامون تیم ملی واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ناله و شکایت ژاوی از داوری و زمین و زمان در بازی های بارسا تمامی ندارد و این در برابر ختافه نیز تکرار شد.
یک گروه هواداران لاتزیو اعلام کرد قصد دارد به آنتونی تیلور، داور فینال لیگ اروپا بین رم و سویا، عضویت افتخاری اهدا کند. تیلور بعد از آن مسابقه مورد حمله هواداران رم قرار گرفته بود.
گروهی از محققان انستیتو چشم ویلمر، جان هاپکینز  شواهدی از کارآمدی یک داروی آزمایشی برای جلوگیری یا کند کردن روند نابینایی در بیماران دیابت رصد کرده اند.
موزه ملی آرایشگری کارگاه آموزشی مستندنگاری آثار موزه‌ای را با حضور فعالان موزه داری، دانشجویان مقطع ارشد و دکترا،امنای اموال، مرمتگران، مدیر گروه رشته موزه داری دانشگاه هنر شیراز برگزار کرد.
مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری همدان می‌گوید تمام بازیکنان این تیم پس سوت پایان دیدار برابر فجرسپاسی از گروه داوری حمایت کرده و آنها را به رختکن برده‌اند.
واکنش عجیب آنتونی به بی توجهی داور پس از خطای بازیکن حریف باعث به وجود آمدن یک دعوا نسبتا شدید در دقیقه 70 بازی یونایند-برایتون شد.
استفاده از مشروبات الکلی و بروز رفتار نامناسب از سوی داوران لهستانی در هواپیما باعث شد تا گروه داوری بازی آ.اک آتن و آریس تغییر کند.
رئیس گروه سلامت روان فرهنگستان علوم پزشکی، درباره روزه داری بیماران روانپزشکی، توضیحاتی ارائه داد.
باشگاه سپاهان از قضاوت گروه داوری بازی این تیم برابر پرسپولیس و رفتار تماشاگران میزبان به فدراسیون فوتبال شکایت کرد.
دکتر سیدجواد طباطبایی مثل خیلی از اهالی نظر نمی‌توانست نسبت به جهل بی‌اعتنا باشد؛ به‌ویژه آنجا‌که جهل با مسائلی که به کشورش مربوط می‌شد گره می‌خورد، سخت منقلب می‌شد. اگر آدم‌های بی‌غرضی باشیم و اهل دانایی در نظرمان محترم باشند، می‌توانیم همانند دکتر داوری به‌راحتی از کنار آن تندی و تلخی بگذریم و مهرورزانه بنویسیم: اگر گاهی تلخی و تندی در زبانش می‌بینیم، من آن را بر غیرتی که نسبت به دانایی و تفکر داشت، حمل می‌کنم.
حسین راغفر عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا(س) و اقتصاددان گفت: بحران های فعلی ناشی از دوری از آرمان های اصلی انقلاب نظیر استقلال، آزادی و مشارکت عموم مردم است که فرصت های بسیار بزرگی از کشور را ربود. اصلی ترین محرک جامعه ما برای بقا و خروج از شرایط کنونی، رجوع به مردم است. ما امیدواریم یک نظام توزیعی در کشور فراهم شود تا فرصت ها را به صورت برابر بین گروه های جامعه توزیع کند چرا که فساد ناشی از توزیع نابرابر ثروت، درآمد و منزلت است.
تصمیم‌های گروه داوری دیدار مس رفسنجان - نساجی، مورد نقد و بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
قضاوت گروه داوری دربی 99، مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
وزیر کشور آلمان اعلام کرد که این کشور در پی کودتای نافرجام گروه های راست افراطی، قوانین مربوط به نگه داری و حمل سلاح را تشدید خواهد کرد.
بازی تیم‌های ملی آلمان و کاستاریکا که پنجشنبه در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برگزار می‌شود نخستین بازی در یک جام جهانی مردان خواهد بود که یک تیم داوری زن قضاوت آن را انجام می‌دهند.
ملی پوشان ایران بعد از شکست مقابل آمریکا و حذف از جام جهانی اشک ریختند.
تیم فوتبال اکوادور در حالی که نمایش تحسین برانگیزی در سه دیدار مرحله گروهی داشت درنهایت با شکست مقابل سنگال از دور مسابقات جام جهانی کنار رفت.
روز پایانی دور دوم مرحله گروهی جام جهانی امروز برگزار خواهد شد که دیدار تیم های پرتغال و اروگوئه را تیم داوری ایران قضاوت خواهد کرد.
در دومین دیدار از گروه G رقابت‌های جام جهانی قطر 2022 دو تیم برزیل و صربستان به مصاف هم رفتند. داوری این دیدار حساس برعهده علیرضا فغانی است
مسئولان برگزاری جام جهانی داور دیدار تیم های ملی آمریکا و ولز دو تیم همگروه ایران در گروه دوم را معرفی کردند.
خزانه داری آمریکا ماه گذشته یک حمله سایبری از سوی گروه های هکری طرفدار روسیه را دفع و از اختلال در آن جلوگیری کرده است.
در شب برتری پرسپولیس مقابل مس کرمان، دو صحنه مشکوک به پنالتی، دو برخورد سروش رفیعی با بازیکن حریف و یک آفساید مشکوک، قضاوت گروه داوری بازی را تحت تاثیر قرار داد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: امنیت در عراق به توسعه صلح و ثبات در منطقه کمک می‌کند و همه گروه های عراقی باید مسیر دوری از خشونت و گفتگو را در پیش بگیرند.
وزیر دفاع عراق در نشست مشترک با حضور فرماندهان و مقامات ارشد نظامی این کشور از آنها خواست درگیر فتنه نشوند و در حمایت از گروهی علیه گروه های دیگر موضع گیری نکنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ