مدیران بایرن مونیخ امیدوار هستند که بتوانند برای جذب فرانکی دی یونگ، ستاره هلندی بارسلونا، با این باشگاه به توافق برسند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنجامین پاوارد، ستاره فرانسوی بایرن مونیخ، حالا در یک قدمی پیوستن به اینتر قرار دارد.
هری کین، ستاره انگلیسی، امیدوار است که با درخشش در ترکیب بایرن مونیخ بتواند جایزه ارزشمند توپ طلا را به دست آورد.
کپا در نشست خبری پس از معارفه اش در رئال از رد پیشنهاد بایرن مونیخ و تمایلش برای حضور طولانی مدت در رئال حرف زد.
سادیو مانه در میان شایعات بسیاری که در مورد جدایی اش از بایرن مونیخ مطرح است در تست های پزشکی پیش فصل این باشگاه شرکت کرد.
مانوئل نویر که امیدوار بود زودتر از آنچه انتظار می‌رفت بتواند به میادین برگردد در جدیدترین معاینه پزشکی دریافت که زمان بازگشتش به فوتبال طولانی‌تر از آنچه گمان می‌کرد خواهد بود.
باشگاه چلسی امیدوار است در فصل نقل و انتقالات تابستانی خط حمله خود را با جذب دوشان ولاهوویچ، مهاجم صرب یوونتوس، تقویت کند.
بایرن مونیخ همچنان امیدوار است که آلفونسو دیویس، ستاره کانادایی، در این باشگاه بماند اما قیمتی را هم برای فروش او در نظر گرفته است.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، علاقه بسیار زیادی به جذب رافینیا دارد و امیدوار است این بار بتواند با او همکاری کند.
هری کین، ستاره تاتنهام، پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرد تا رئال مادرید و منچستریونایتد همچنان امیدوار بمانند.
مسوت اوزیل، ستاره سابق تیم ملی آلمان، ابراز امیدواری کرد که بایرن مونیخ این فصل هم جام قهرمانی بوندسلیگا را به خانه ببرد.
شباهت یک ستاره جوان بایرن مونیخ به روبرت لواندوفسکی، هواداران این تیم را شگفت‌زده و به تولد یک مهاجم تمام‌عیار امیدوار کرده است.
ماریو گوتزه که سابقه بازی در بایرن مونیخ را هم در کارنامه خود دارد، ابراز امیدواری کرد که دورتموند موفق به کسب عنوان قهرمانی بوندسلیگا شود.
ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن، می‌گوید در دیدار برابر بایرن مونیخ جایی برای احساساتی شدن ندارد.
مارکو وراتی، ستاره پی‌اس‌جی، که به همراه سرمربی این تیم در کنفرانس خبری پیش از دیدار با بایرن شرکت کرده بود گفت همه بازیکنان این تیم آماده بازی بزرگ با بایرن و کاملا امیدوار به صعود هستند.
در حالی که دو روز به دیدار پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان باقی مانده، کیلیان امباپه، امروز در تمرین پی‌اس‌جی حضور یافت و دویدن را آغاز کرد.
هربرت هاینر نسبت به بازگشت بایرن مونیخ به روند نتیجه‌گیری مطلوب ابراز امیدواری کرد.
بایرن مونیخ از سرعت بهبود سادیو مانه خوشحال است و می‌گوید امیدوار است او را زودتر از آنچه انتظار می‌رفت در ترکیب خود ببیند.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، ابراز امیدواری کرد که تیمش امسال در تمامی رقابت‌های ممکن فاتح جام قهرمانی شود.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از پیروزی مقابل شالکه گفت از شرایط بایرن راضی است و امیدوار است تیمش بعد از جام جهانی قطر هم همینقدر خوب باشد.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از پیروزی مقابل شالکه گفت از شرایط بایرن راضی است و امیدوار است تیمش بعد از جام جهانی قطر هم همینقدر خوب باشد.
مانوئل نویر، دروازه بان آلمانی بایرن مونیخ، بعد از هفته ها در ترکیب ثابت این تیم قرار گرفت.
مانوئل نویر، دروازه بان آلمانی بایرن مونیخ، امروز جدی تر از قبل در تمرینات حضور پیدا کرد.
مانوئل نویر، دروازه‌بان بایرن مونیخ، یکی از بازیکنانی است که نمی‌تواند در بازی برابر بارسلونا این تیم را همراهی کند.
میکال بیلک، مربی ویکتوریا پلژن، معتقد است که بارسا تیمی بهتر از بایرن و اینتر است و شانس بیشتری برای صدرنشینی و صعود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان دارد.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، می‌گوید امیدوار است تیمش در فصل پیش روی لیگ قهرمانان مقابل بارسلونا نتایجی مشابه نتایج سالهای اخیر بدست بیاورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ