هری کین، ستاره تاتنهام، پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرد تا رئال مادرید و منچستریونایتد همچنان امیدوار بمانند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیت رئال مادرید بر اساس یک تحقیق صورت گرفته، محبوب ترین کیت در میان علاقمندان به فوتبال است.
در دیدار دوستانه امروز منچستریونایتد و رئال مادرید، هری مگوایر، کاپیتان سابق شیاطین سرخ به محض ورود به زمین از طرف هواداران هو شد.
مربی منچستریونایتد پس از شکست برابر رئال، از وضعیت نقل و انتقالات ابراز رضایت کرد و گفت که بر خلاف تابستان قبل، بازیکنانی که مد نظر دارند، همه مشتاق پیوستن به یونایتد هستند.
دوایت یورک، ستاره سابق منچستریونایتد، کیلیان امباپه را تشویق کرد راهی شیاطین سرخ شود چرا که در این تیم می‌تواند مسیری مثل کریستیانو رونالدو را طی کرده و به اسطوره‌‌ای در حد او تبدیل شود.
طبق ادعای مارکا، آردا گولر به بازی بامداد پنجشنبه برابر منچستریونایتد نیز نخواهد رسید و کادر فنی قصد ندارد روی او ریسک کند.
آلوارز در تیم‌های مطرح همچون رئال مادرید ب، والنسیا، بنفیکا، اتلتیکو مادرید، منچستر یونایتد و الوصل امارات کار کرده است.
هری کین، ستاره انگلیسی تاتنهام، امیدوار است که بتواند فصل آینده با پیراهن منچستریونایتد به میدان برود.
پائولو مالدینی در مصاحبه جدید خود اعتراف کرد از اینکه هرگز مجبور نشده برابر لئو مسی بازی کند، خوشحال است.
لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی منچستریونایتد در کنفرانس خبری دیدار فرداشب مقابل رئال بتیس گفت از بازی با پیراهن منچستریونایتد خوشحال است و آن را مثل یک رویا می‌داند.
منچستریونایتد اعلام کرد آنتونی، وینگر برزیلی این تیم، از فهرست بازیکنان اریک تن‌هاخ برای دیدار مقابل رئال بتیس خط خورده و به همراه شیاطین سرخ به اسپانیا نخواهد رفت.
پدری از مصدومیتی که به دوری یک ماهه اش از ترکیب بارسا انجامید، به عنوان یک اتفاق آزاردهنده یاد کرد.
به نظر می‌رسد که دو باشگاه لیگ برتر نیوکسل و منچستریونایتد تمام تلاش‌شان را برای جذب کریم بنزما، ستاره رئال مادرید، به کار خواهند گرفت.
براساس گزارش ها، منچستر یونایتد در وضعیت خوبی برای جذب انزو فرناندز قرار دارد.
فابیو کوئنترائو در دفاع از رونالدو گفت که ناکامی این بازیکن در یونایتد به خاطر بدرفتاری کادر فنی بوده و او در رئال می توانست 60 گل بزند.
با اعلام فهرست ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی، وضعیت باشگاه‌های دارای نماینده در این رقابت‌ها نیز مشخص شد.
منچستریونایتد امشب در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ اروپا در اسپانیا به مصاف رئال سوسیداد رفت و با نتیجه 1-0 پیروز شد.
ستاره سابق رئال مادرید و منچستر یونایتد در لیگ ام‌ال‌اس دست به کاری عجیب زد.
ممفیس دیپای خیلی زود پیشنهاد رئال سوسیداد را رد کرد پیشنهادی یک ساله و قرضی که ستاره هلندی تمایلی به قبول آن نداشت.
کاسمیرو هافبک برزیلی سابق رئال مادرید در مراسم تجلیل از خود به همراه همسرش آنا ماریانا حضور پیدا کرد. رئال مادرید تصمیم گرفت برای کاسمیرو یک مراسم خداحافظی بگیرد. خود کاسمیرو هم مایل بود به منچستر یونایتد منتقل شود و با این جدایی موافقت کرد. این بازیکن در مراسم خداحافظی با رئال مادرید اشک ریخت و گریه کرد و بدین ترتیب به شدت احساساتی شد.
منچستریونایتد در هشت سال اخیر 185 میلیون یورو برای خرید بازیکن از رئال مادرید هزینه کرده و از این حیث رکورددار است.
سرمربی رئال مادرید جدایی هافبک برزیلی و نزدیک شدنش به منچستر یونایتد را تایید کرد.
منچستریونایتد با رئال مادرید برای انتقال کاسمیرو با مبلغ 60 میلیون یورو به اضافه 10 میلیون پاداش و قراردادی چهار ساله به توافق رسیده است.
وبسایت گل مدعی است در مذاکرات منچستریونایتد و رئال مادرید بر سر انتقال کاسمیرو پیشرفت قابل ملاحظه‌ای اتفاق افتاده و ستاره برزیلی به یونایتد بسیار نزدیک شده است.
منچستریونایتد با پیشنهادی 80 میلیون یورویی و دستمزد سالی 18 میلیون یورو، قصد دارد کاسمیرو را متقاعد به انتقال به اولدترافورد کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ