در حالی که دو روز به دیدار پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان باقی مانده، کیلیان امباپه، امروز در تمرین پی‌اس‌جی حضور یافت و دویدن را آغاز کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی شنا نابینایان و کم بینایان از اعزام تنها یک نماینده به مسابقات قهرمانی جهان انگلیس خبر داد و گفت: وی تنها شناگر شانس کسب مدال دربازیهای پاراآسیایی هانگژو چین است، امیدوارم با حضور وی در مسابقات قهرمانی جهان انگیس بتوانیم مجوز ورود به پارالمپیک پاریس را نیز کسب کنیم.
کیلیان امباپه امروز از تعطیلات برمی گردد و باشگاه پاری‌سن‌ژرمن امیدوار است تا راه حلی برای تمدید یا فروش او پیدا کند.
مدیران پاری سن ژرمن امیدوارند استخدام لوئیس انریکه به عنوان سرمربی به فاکتور تعین‌کننده‌ای تبدیل شود تا آنها بتوانند کیلیان امباپه را به ماندگار شدن در پاریس راضی کنند.
اگر چه تیم امید در بغداد جام داد اما ما را به آینده ی خود و از همه مهمتر صعود به المپیک پاریس امیدوار کرد.
رکورددار ۱۷ ساله ریکرو ایران که پس از حدود ۱۱ سال موفق شد رکورد این ماده را ارتقاء بخشد، گفت: امیدوار هستم در صورت حضور در بازی‌های آسیایی موفق عمل کنم و بتوانم سهمیه حضور در المپیک پاریس را نیز کسب کنم.
فیلیپ دیالو، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه، امیدوار است که در المپیک پاریس از کیلیان امباپه بهره ببرند.
نواک جوکوویچ نظر خود در مورد مسابقات سری مسترز رُم (ایتالیا) را به اشتراک گذاشت.
ملی‌پوش سابق استقلال امیدوار است جایگاه خود در ترکیب آبی‌ها را هرچه سریع‌تر به دست بیاورد.
کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، امیدش برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را از دست نداده است.
جوان اول سپاهان امیدوار است همانند بازی رفت مقابل استقلال بازی کند و مورد اعتماد مورایس قرار بگیرد.
با وجود اینکه تمدید قرارداد لیونل مسی با پاری سن ژرمن قطعی به نظر می‌رسد ولی باشگاه آمریکایی اینتر میامی همچنان به جذب این ستاره بزرگ آرژانتینی امیدوار است.
در بازگشت دوباره مسی به تمرینات پاری سن ژرمن، گالیته امیدوار است تا او را برای بازی روز چهارشنبه در اختیار داشته باشد.
فاصله کیانوش با مدال مجموع جهانی بسیار کم بود و فشردگی رقابت در این وزن باعث شد، به یک نقره بسنده کند؛ اما وزنه‌برداری ایران را برای المپیک پاریس امیدوار کرد. رستمی حالا به رنکینگ سهمیه المپیک بازگشته و حریفان را ترسانده است.
فاصله کیانوش با مدال مجموع جهانی بسیار کم بود و فشردگی رقابت در این وزن باعث شد به یک نقره بسنده کند اما وزنه‌برداری ایران را برای المپیک پاریس امیدوار کرد. رستمی حالا به رنکینگ سهمیه المپیک بازگشته و حریفان را ترسانده است
فاصله کیانوش با مدال مجموع جهانی بسیار کم بود و فشردگی رقابت در این وزن باعث شد به یک نقره بسنده کند اما وزنه‌برداری ایران را برای المپیک پاریس امیدوار کرد. رستمی حالا به رنکینگ سهمیه المپیک بازگشته است
کشتی‌گیران روسی که در مرحله نیمه‌نهایی و نهایی لیگ برتر آزاد حضور داشتند، ابراز امیدواری می‌کردند که در المپیک پاریس حضور داشته باشند.
کشتی‌گیران روسی که در مرحله نیمه‌نهایی و نهایی لیگ برتر آزاد حضور داشتند، ابراز امیدواری می‌کردند که در المپیک پاریس حضور داشته باشند.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، در آستانه دیدار فرداشب تیمش مقابل یوونتوس در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
سرمربی تیم ملی تپانچه گفت: امیدواریم تیم تپانچه برای المپیک پاریس حداکثر ۴ سهمیه دیگر بگیرد.
عضو تیم ملی تیراندازی کشورمان پس از کسب سهمیه المپیک گفت: راه من تازه آغاز شده و امیدوارم بتوانم به خوبی تمرین کنم و رکورد خود را تا المپیک پاریس ارتقا دهم.
ملی‌پوش تیراندازی کشورمان گفت: با توجه به عملکردی که در مصر داشتیم امید داریم در مسابقات بعدی سهمیه‌های ایران را برای المپیک پاریس کامل کنیم‌.
دارنده ۲ مدال طلا و نقره جهان گفت: از اینکه نتوانستم دل هموطنانم را در دیدار فینال شاد کنم ناراحتم، امیدوارم در مسابقات بعدی و در نهایت بازی‌های المپیک پاریس جبران کنم. از همه مردم و کسانی که برای من زحمت کشیدند تشکر می‌کنم.
کریستوفر گالتیه، سرمربی فرانسوی پاری سن ژرمن، از عملکرد تیمش در دیدار با برست راضی نیست.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش ابراز امیدواری کرد که تیروکمان بتواند در المپیک پاریس مدال‌آور شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ