فاضل میبدی در پاسخ به این پرسش که آیا توصیه‌ای برای دفن کردن افراد خودکشی کرده خارج از قبرستان سایرین وجود دارد می‌گوید: «از نظر شرعی هیچ توصیه‌ای نداریم که این افراد به دور از قبرستان سایرین دفن شوند. کسی که می‌گوید برای این افراد مراسم برگزار نکنیم نظرش خلاف منطق، عاطفه و وجدان است، دستور کلی شرع این است باید به خانواده متوفی احترام گذاشت تا برای او تسلای خاطر باشد.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به نظر می‌رسد تا قبل از شروع لیگ شاهد حضور چهره‌های خارجی جدید در برخی تیم‌های لیگ برتری باشیم.
حدود ۶۰درصد مردم فرانسه از دولت پاریس خواسته‌اند تا در واکنش به ناآرامی‌های اخیر در این کشور، لایحه مهاجرتی آتی را سختگیرانه تدوین کند.
مسئول بخش حجاج خارجی در وزارت حج عربستان اعلام کرد که تابعیت اکثر حجاج خارجی در مراسم امسال به کشورهای جنوب شرق آسیا برمی گردد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران آخرین وضعیت ترافیکی پایتخت را تشریح کرد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: اکثر معابر بزرگراهی شهر تهران خلوت است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت:اکثر معابر بزرگراهی به استثناء نواب در پایتخت خلوت است.
سرمربی سابق تیم ملی در گفتگو با ساکرامریکا از تجربیات 35 سال مربیگری خود صحبت کرده است.
رئیس‌جمهور مولداوی اعلام کرد ایده کنار گذاشتن وضعیت بیطرفی در این کشور، با اقبال عمومی همراه نیست.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: اکثر اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مخالف این استعفا بودند.
بیشتر مردم ایتالیا معتقدند که ارسال مداوم سلاح از کشورهای غربی به اوکراین، نتیجه ای جز تشدید تنش ها در این کشور ندارد.
یک مقام مسئول گفت: بعضی از شرکت های هواپیمایی بدون مجوز اقدام به افزایش قیمت بلیت کردند که یک شرکت هم به‌علت گران‌فروشی بلیت پروازها، ۱۰ میلیارد تومان جریمه شد.
ستایشی سخنگوی قوه قضاییه گفت: قوه قضاییه هیچ وقت خبرنگاری را به خاطر شغلش مورد تعقیب قرار نمی‌دهد و فعالیت اطلاع رسانی مورد حمایت ماست.
در سال ۲۰۱۶ میلادی مجله Science دیدگاه قابل توجهی را منتشر کرد: می‌توان با یک صحبت رو در روی ۱۰ دقیقه‌ای تعصبات را کاهش داد و نظرات متفاوت را تغییر داد. این امر بدان خاطر میسر شد که پژوهشگران در مطالعه یک کار ساده را انجام دادند: آنان گوش کردند.
نیوریورک‌تایمز در گزارشی با اشاره به تعدد تسلیحات ارسالی به اوکراین از سوی غرب، نوشت که ارتش اکثر کشورهای عضو ناتو دیگر قادر به تامین سلاح برای کی‌یف نیستند.
یافته‌های یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که اکثریت مردم انگلیس بر این باورند که جدایی این کشور از اتحادیه اروپا، تصمیمی «غلط» بوده است.
رشت- معاون فرهنگی وزیر علوم با اشاره به آزاد شدن جمع کثیری از دانشجویان بازداشتی حوادث اخیر گفت: رویکرد دولت این است مسائل دانشگاه توسط خود دانشگاه حل شود.
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: شخصاً به عنوان یک نماینده موافق تفکیک وزارتخانه های راه وشهرسازی و صمت هستم اما قاطبه مجلس با این موضوع موافق نیست.
جانشین فرماندهی کل انتظامی با بیان اینکه اکثر افرادی که در اغتشاشات به خیابان می‌آیند تماشاچی هستند، گفت: برخی از این افراد مزدور و تروریست هستند.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به مجروحیت ۱۰۵ نفر از ماموران انتظامی استان در اغتشاشات اخیر گفت: اکثر دستگیرشدگان در آشوب های گیلان غیر بومی هستند.
نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که بیش از نیمی از انگلیسی‌ها خواستار استعفای نخست وزیر جدید این کشور هستند.
بسیاری از مردم آمریکا مخالف حضور دوباره دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری بعدی این کشور هستند.
نتایج یک نظرسنجی می گوید اکثر مردم آمریکا از عملکرد دولت فعلی این کشور راضی نیستند.
نتایج یک نظرسنجی می گوید اکثر مردم آمریکا از عملکرد دولت فعلی این کشور راضی نیستند.
وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه از نظر شورای نگهبان توافقی که در چارچوب برجام در حال نهایی شدن است باید در مجلس تصویب شود؟ گفت: از نظر قانونی شورای نگهبان مصوبات مجلس را بررسی می‌کند البته تاکنون چیزی در مجلس تصویب نشده است.
وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه از نظر شورای نگهبان توافقی که در چارچوب برجام در حال نهایی شدن است باید در مجلس تصویب شود؟ گفت: از نظر قانونی شورای نگهبان مصوبات مجلس را بررسی می‌کند البته تاکنون چیزی در مجلس تصویب نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ