نتایج یک نظرسنجی می گوید اکثر مردم آمریکا از عملکرد دولت فعلی این کشور راضی نیستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع عراقی از سقوط بالگرد آمریکایی و زخمی شدن دو سرنشین آن خبر دادند.
اجساد دو زن در پارک ایالتی دره آتش در کلارک کانتی، منطقه ای در میان موج گرما پیدا شد.
نتایج یک نظرسنجی جدید حاکی از آن است که اکثر آمریکایی‌ها درباره توانایی رئیس‌جمهوری این کشور برای ادامه کار تردید دارند.
بنا به نتایج یک نظرسنجی، اکثر آمریکایی‌ها از عملکرد معاون رئیس‌جمهور این کشور راضی نیستند.
منابع سوری از کشته شدن سه عنصر وابسته به اشغالگران آمریکایی در سوریه خبر دادند.
ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) از زخمی شدن ۲۲ نظامی آمریکایی بر اثر سانحه بالگرد در شمال شرق سوریه خبر داد.
ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) از زخمی شدن ۲۲ نظامی آمریکایی بر اثر سانحه بالگرد در شمال شرق سوریه خبر داد.
ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) از زخمی شدن 22 نظامی آمریکایی بر اثر سانحه بالگرد در شمال شرق سوریه خبر داد.
خبرگزاری فرانسه نوشت که یکی از واحدهای ارتش اوکراین در جریان حمله‌ای در منطقه زاپروژیا، اکثر زره‌پوش‌های «بردلی» اهدایی از طرف آمریکا را از دست داده است.
سومین تنیسور برتر زن جهان درباره مسمومیتش در جریان رقابت‌های تنیس گرنداسلم رولان گاروس صحبت کرد.
نتایج جدیدترین نظرسنجی منتشرشده در آمریکا نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها به شدت از آینده کشور و و روند صعودی نرخ تورم نگران هستند.
وزیر دادگستری گفت: تحریم های یکجانبه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران و دیگر کشورها، مصداق نقض حقوق بشر است چرا که در اثر این تحریم ها، فرایند تأمین دارو برای بیماران نیز با مشکل جدی مواجه می شود.
نظرسنجی شبکه ان‌بی‌سی نشان می‌دهد که اکثر آمریکایی‌ها نمی‌خواهند که جو بایدن یا دونالد ترامپ(رئیس جمهور فعلی و سابق آمریکا) در کارزار انتخاباتی ۲۰۲۴ شرکت کنند.
اوکراین تا ماه مه اکثر موشک‌های ضد هوایی خود را تمام خواهد کرد. کی یف در مواجهه با چشم انداز برتری هوایی روسیه، ماه هاست که از غرب درخواست سامانه‌های دفاع هوایی بیشتری را کرده است.
در نشست خبری جو بایدن، یک خبرنگار با پرسید: آیا می‌توانید به آمریکایی‌ها اطمینان دهید که هیچ اثر مضاعفی وجود نخواهد داشت؟ آیا انتظار دارید بانک‌های دیگر شکست بخورند؟ با واکنش عجیب از رئیس جمهور آمریکا روبرو شد.
هوش مصنوعی توسط شرکت‌های آمریکایی به گونه‌ای طراحی شده و به کار می‌رود که کارگران را بی توان و جابجا می‌کند و تجربه مصرف کننده را کاهش می‌دهد و در نهایت اکثر سرمایه گذاران را ناامید می‌سازد. با این وجود، تاریخ اقتصادی نشان می‌دهد که لازم نیست این گونه باشد.
طبق داده‌های تاریخی در دههٔ ۱۶۵۰ تا ۱۷۳۰ میلادی، دو گروه از دزد‌های دریایی بر آب‌های جهان تسلط داشتند. در غرب اغلب دزدی‌های دریایی بزرگ توسط ملوانان اروپایی انجام می‌شد و بیشتر آن‌ها نیز فرانسوی و انگلیسی بودند. در شرق نیز اکثر دزدی‌های دریایی توسط چینی‌ها صورت می‌گرفت. البته در اواخر ۱۷۳۰ میلادی برخی ملوانان آمریکایی و کانادایی نیز دزدی دریایی را آغاز کردند.
آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا گفت که عربستان سعودی می دانست کاهش تولید نفت به تقویت درآمدهای روسیه و احتمال کاهش تاثیر تحریم ها بر این کشور منجر خواهد شد.
نشریه هیل در گزارشی نوشت که اکثر آمریکایی‌ها دیگر به دولت و نهادهای دولتی و رسانه‌های این کشور اعتماد ندارند.
اگر مانند اکثر آمریکایی‌ها هستید بیش‌تر از آن چه برای شما مفید است شکر مصرف می‌کنید. می‌توانید با رعایت چند نکته ساده بدون آن که لذت غذا خوردن را از دست دهید مصرف شکر خود را کاهش دهید.
بسیاری از مردم آمریکا مخالف حضور دوباره دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری بعدی این کشور هستند.
نتایج یک نظرسنجی می گوید اکثر مردم آمریکا از عملکرد دولت فعلی این کشور راضی نیستند.
رسانه های آمریکایی از کشته شدن چهار نفر از جمله یک افسر پلیس بر اثر تیراندازی در یک مجتمع تجاری شهر «توسان» در ایالت آریزونا خبر دادند.
تحقیقات جدید نشان می‌دهد پس از یورش پلیس فدرال آمریکا به خانه رئیس‌جمهور سابق این کشور، اعتماد اکثر آمریکایی‌ها به اف‌بی‌آی کم شده و آن را «گشتاپوی شخصی» رئیس جمهور کنونی می‌دانند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ