خاندوزی گفت: با توجه به اینکه ۱۰ درصد معامله امروز در فرابورس به شکل نقدی  و ۹۰ درصد اقساطی تعیین شد، تکلیف بخش نقدی امروز مشخص و درباره بخش اقساطی نیز مقرر شد هر ۶ ماه یکبار توسط کنسرسیوم‌ها پرداخت شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وحیدرضا زیدی‌فرد، معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری، گفت: امسال تمرکز بر جنبه‌ بین‌المللی نمایشگاه مدیریت فناوری محصولات دانش‌بنیان بیشتر است و برای حضور کشورهای دوست، همسایه و کشورهایی که صاحب فناوری هستند برنامه‌ریزی کردیم.
نیشابور - معاون مرکز مدیریت حوادث شهرستان نیشابور جزییات حادثه واژگونی اتوبوس حامل مسافران عراقی را تشریح کرد.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران جزئیات نشست چاره‌اندیشی برای مخاطرات بازار را تشریح کرد.
همزمان با فرارسیدن فصل تابستان، نگرانی صاحبان صنایع برای نحوه تامین برق هم آغاز می‌شود. اما به گفته پیام باقری، رئیس هیأت مدیره سندیکای برق کشور، با تابناک گویا امسال برنامه مدیریت مصرف برق صنایع هوشمندانه‌تر دنبال می‌شود و در صورت مدیریت مصرف مشوق‌های مالی برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود.
لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری مشهور به تعطیلی پنجشنبه‌ها در دستورکار این هفته کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی قرار دارد. در این لایحه علاوه بر الزام دستگاه‌های اجرایی اعم از ستادی و استانی به تعطیلی پنجشنبه‌ها نکات حائز توجه دیگری هم ذکر شده است.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزئیات لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری مشهور به تعطیلی پنجشنبه‌ها، گفت: این لایحه در هفته جاری در مجلس بررسی می‌شود.
قائم مقام شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: هیچ تغییری در سهمیه بندی و قیمت بنزین وجود نخواهد داشت و هدف از جمع آوری کارت های سوخت تنها بحث مدیریت بهتر مصرف سوخت است.
تبریز- مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان شرقی با بیان اینکه انفجار تبریز به ۱۰۰ ساختمان آسیب وارد کرد، گفت: علت انفجار تبریز در دست بررسی است و جزئیات به زودی اعلام می‌شود.
مدیرکل تحقیقات، تدوین ضوابط و آینده پژوهی سازمان مدیریت بحران کشور جزئیات تازه از رویداد مدیریت بحران ایران قوی را تشریح کرد.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی جزئیات برگزاری مزایده واگذاری ۵۱ درصد سهام هر کدام از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را اعلام کرد.
بودجه سال آینده تهران براساس آنچه شهرداری طراحی کرده، به شکلی خیره‌کننده بر مدار «تغییر کاربری» تنظیم شده است. جزئیات لایحه بودجه۱۴۰۲ تهران نشان می‌دهد، کل دخل و خرج شهرداری نزدیک به ۵۶درصد افزایش یافته اما «درآمد پیش‌بینی‌شده از محل تغییرکاربری» ۱۲۷درصد نسبت به امسال رشد کرده است. همچنین درآمد حاصل از انواع عوارض ساختمانی نیز رشد ۸۵درصدی از خود نشان می‌دهد. سال آینده قرار است بیش از یک‌پنجم منابع مالی شهرداری از محل «مجوز تغییرکاربری» تامین شود. آیا مدیریت شهری، روی رونق مسکن حساب باز کرده است؟
شورای رقابت در اطلاعیه ای جزئیات اقدامات این نهاد را برای مدیریت بازار خودرو اعلام و تاکید کرد که کارگروه خودرو هنوز به جمع بندی نرسیده است.
با توجه به برودت سرما و کاهش دما و جهت مدیریت بهینه مصرف گاز، فردا ادارات استان تهران با یک سوم ظرفیت فعالیت خواهند کرد.
حسین قربانزاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: اگر بخواهم حدودی بگویم، قیمت بلوک ۱۷ درصدی استقلال ۵۵۰ و پرسپولیس ۶۵۰ میلیارد تومان می‌شود.
مدیرکل بازرگانی داخلی وزارت جهاد کشاورزی: تغییر فصل و بارندگی‌ها موجب افزایش هزینه تولید و قیمت پیاز شده است. صادرات هم یکی دیگر از دلایل افزایش قیمت پیاز بود که این موضوع مدیریت شد.
مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به طرح مدیریت هوشمندانه یارانه آرد و نان، اظهار کرد: فاز دوم این طرح به زودی اجرا خواهد شد که طی آن به هر نانوا متناسب با میزان نانی که پخته و فروخته و همچنین تراکنش‌هایی که در دستگاه کارتخوان ثبت شده است، به علاوه چند درصد بیشتر، آرد تخصیص داده خواهد شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن تعیین شرایط سرپرست موقت برای مؤسسه‌های اعتباری، بر ضرورت انتخاب افراد خبره بانکی و صاحب صلاحیت و همچنین با تجربه مدیریت ارشد بانکی تاکید کردند.
سرپرست مدیریت گروه مطالعاتی زیرساخت و عمران شهری مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران گفت: در حال فراخوان طرح مطالعاتی مدیریت آب‌های سطحی تهران هستیم تا پس از انجام اقدامات لازم اجرایی شود.
براساس اعلام مدیریت بازار مشتقه و صندوق‌های کالایی بورس کالای ایران، پذیره‌نویسی واحدهای صندوق سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار مبتنی بر طلای صبا با نماد «نفیس» از امروز سه‌شنبه (۲۶ مهر) در بورس کالای ایران آغاز می‌شود. جزئیات این پذیره نویسی را بخوانید.
مدیر نهادهای مالی شرکت فرابورس ایران با انتشار اطلاعیه‌ای از پذیره‌نویسی و عرضه واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات مدیریت ارزش مسکن خبر داد.
یک منبع آگاه در سازمان صدا و سیما گفت: پشت صحنه برخی خبرسازی‌ها و شایعات منتشرشده و اکانت‌های سازمانی، برخی گروه‌ها و جریان‌ها هستند که تضعیف مدیریت سازمان صداوسیما را دنبال می‌کنند.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران آخرین جزئیات بزرگترین مزایده این سازمان را اعلام کرد.
مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.
تبریز- مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌شرقی جزئیات بوی نامطبوع آب شرب تبریز و هوای شهر اهر را ارائه کرد و گفت: نهادهای متولی باید پاسخگوی معضل بوی نامطبوع آب شرب تبریز باشند.
مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران آخرین جزئیات از قیمت انواع سبزیجات برگی و غیر برگی در میادین میوه و تره بار را اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ