مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران آخرین جزئیات بزرگترین مزایده این سازمان را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون توسعه راه‌ها و بزرگراه راه‌های کشور در خصوص تکمیل بزرگراه ایلام_ مهران گفت: امسال از این بزرگ راه به منظور کنترل ترافیک و تردد ضروری زائران استفاده خواهد شد.
مربی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام کرد کادرفنی هنوز به جمع بندی نهایی برای اعلام ترکیب این تیم نرسیده است.
معاون وزیر اقتصاد و دارایی از اعلام جزئیات واگذاری استقلال و پرسپولیس در هفته آینده گفته‌ است.
با اعلام باشگاه استقلال، دست روزبه چشمی هافبک این تیم جراحی شد.
امسال زائران حج تمتع از ۲۱ ایستگاه پروازی اعزام می شوند و پروازهای رفت «مدینه قبل» از ۳ خرداد شروع خواهد شد.
امسال زائران حج تمتع از ۲۱ ایستگاه پروازی اعزام می شوند و پروازهای رفت «مدینه قبل» از ۳ خرداد شروع خواهد شد.
رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی توضیحاتی درباره آخرین وضعیت پرونده شهادت حمیدرضا الداغی در شهرستان سبزوار ارائه کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال عربستان آخرین وضعیت انتخاب سرمربی جدید تیم ملی این کشور را تشریح کرد.
محمد عمری بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه دیدار با استقلال به شرایط بازی بازگشته است.
رییس فدراسیون تیروکمان ایران از جزئیات پرونده قضایی کلبه‌های چوبی که جریمه ۳ میلیاردی به دنبال داشت پرده برداشت و در مورد آخرین وضعیت تیم‌ملی تیروکمان قبل از بازی‌های آسیایی و انتخابی المپیک، توضیح داد.
مجید عشقی ضمن اعلام آخرین جزییات تعیین‌تکلیف وضعیت سهام عدالت وراث و جاماندگان، گفت: اکنون در حال آماده کردن یک سامانه برای تعیین وضعیت وراث سهام عدالت هستیم که به محض آماده شدن زیرساخت فنی آن اعلام خواهیم کرد تا وراث از طریق این سامانه پیگیر سهام متوفیان خود باشند.
«کریستیانو رونالدو» ستاره پرتغالی تیم فوتبال النصر روز گذشته در کلینیک این باشگاه حاضر شد.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، هم اکنون (دوشنبه ۵ دی ماه) شاخص آلاینده «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» روی عدد ۱۲۶ یعنی شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد. همچنین آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» با میانگین ۱۲۴ بود و کیفیت هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت.
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال با دفاع از عملکرد کارلوس کی‌روش در تیم ملی، از تصمیم گیری درباره وضعیت ادامه کار یا قطع همکاری با این مربی ظرف دو هفته آینده خبر داد.
مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز گفت: آخرین باری که تعرفه گاز مشترکانی که در سه پله اول مصرفی قرار دارند تغییر کرده، مربوط به سال ۹۴ است؛ در واقع از سال ۹۴ تا امروز، تعرفه گاز مصرفی مشترکانی که تا سقف الگو مصرف می‌کنند، تغییری نداشته است.
بازیکن تیم ملی فوتبال آمریکا بعد از گلزنی به ایران در جام جهانی به دلیل آسیب دیدگی به بیمارستان منتقل شد.
مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی آخرین جزئیات پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد این سازمان را اعلام کرد.
آخرین قیمت طلا و سکه برای امروز ۱۵ آبان ماه اعلام شد.
جرارد پیکه امشب در نوکمپ و برابر آلمریا، آخرین بازی خانگی خود با پیراهن بارسلونا را تجربه خواهد کرد. او دو روز پیش اعلام کرد که از فوتبال بازنشسته می شود.
آخرین وضعیت سه بازیکن مصدوم تیم ملی فوتبال ایران در آستانه جام جهانی قطر تشریح شد.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی آخرین جزئیات پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد و داروخانه‌ها در طرح دارویار و... را اعلام کرد.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی آخرین جزئیات پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد و داروخانه‌ها در طرح دارویار و... را اعلام کرد.
مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران آخرین جزئیات از قیمت انواع سبزیجات برگی و غیر برگی در میادین میوه و تره بار را اعلام کرد.
مدیر کل کمیته امداد استان تهران جزئیات اجرای طرح اطعام حسینی و همچنین توزیع غذای گرم رایگان میان نیازمندان در ماه محرم را اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ