گرت بیل می گوید که ما ناامیدیم، چرا که دوست داشتیم بهتر بازی کنیم، اما این اتفاق برای ما در این تورنمنت نیفتاد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته دکتر پدرو ریپول، ممکن است آردا گولر 12 هفته تا 5 ماه از میادین دور باشد.
احسان ده‌پهلوان صبح امروز پنجشنبه برای پیگیری مشکل به وجود آمده به فدراسیون ووشو مراجعه کرد تا بلکه بتواند از طریق مسئولان این فدراسیون مشکل خود را حل کند هر چند که باز هم در زمان حضورشان در آنجا با مشکل بزرگی مواجه می‌شوند به طوری که کارمندان این فدراسیون با بیل به سر همسر او می‌زنند تا برای دقایقی او دچار بیهوشی شود.
ایرانیان آیین‌های مختلفی دارند که هر کدام از آنها با ریشه‌های تاریخی و اعتقادی، از سالها پیش مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی قرار گرفته و به عنوان میراث ناملموس بشری ثبت شده‌اند.
راب مک‌الهنی، یکی از مالکان رکسهام که از ستاره‌های هالیوود است، می‌گوید قصد دارد گرت بیل را راضی کند تا بازنشستگی را ترک کرده و به این تیم ملحق شود.
فدراسیون فوتبال اروگوئه از توافق کامل با مارسلو بیلسا برای پذیرفتن پست سرمربی‌گری تیم ملی این کشور خبر داد.
گرت بیل، اسطوره رئال مادرید، چند ماه بعد از بازنشستگی و کناره‌گیری از فوتبال آماده است تا با به عهده گرفتن نقشی جدید به دنیای فوتبال برگردد.
افراد زیادی وجود دارند که در تلاش هستند تا هوش مصنوعی را احمق نشان دهند، اما [هوش مصنوعی]خوب است و هیچ تهدیدی در مورد آن وجود ندارد.
گیتس در مورد اینکه اولویت‌هایش با یکی از ثروتمندترین مردان روی زمین متفاوت است، اظهار داشت که ترجیح می‌دهد به تولید واکسن‌های نجات‌دهنده زندگی افراد بپردازد تا اینکه برای رفتن به مریخ هزینه کند.
با حضور گرت بیل در رقابت‌های گلف PGA این رقابت از دیروز آغاز شده و تا فردا ادامه دارد.
با حضور گرت بیل در رقابت های گلف PGA این رقابت از دیروز آغاز شده و تا فردا ادامه دارد.
۵ ساعت با یک بیل و سطل در وسط بلوار مشغول کندن زمین بود تا لوله آسیب‌دیده را احیا کند. حمید عبدالله‌دخت، غرق در وجدان بود که تصاویر خدمت‌رسانی‌اش ثبت شد و بعد پخش. «من وقتی مشغول کار بودم یک نفر از من فیلم گرفته است. اصلا متوجه نشدم چه‌کسی فیلم را گرفته. وقتی کار تمام شد به خانه رفتم که مدیر اداره با من تماس گرفت. وقتی گفت فیلم را دیده شوکه شدم. باورم نمی‌شد به این سرعت فیلم پخش شده باشد.»
به رویای خود جامه عمل پوشانده ام. این متن نوشته ای بود که گرت بیل در صفحه مجازی خود منتشر کرد تا در سن 33 سالگی از فوتبال اعلام بازنشستگی کند .
چقدر خوب است یک نفر بداند وقت رفتنش فرا رسیده تا خودش از مواهب جایگاهی که دارد دل بکند و محترمانه برود.
گرت بیل تا به اینجای کار در جام‌جهانی کار خاصی انجام نداد و شدیدا مورد انتقاد قرار گرفته است.
تیم ایران نمایش خوبی برای فراموش کردن باخت 6-2 مقابل انگلیس ارائه داد و امیدهای ولز برای جام جهانی را تا خدود زیادی از بین برد.
تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدارش در جام جهانی قطر از گروه B به مصاف تیم ملی فوتبال ولز رفت. در این دیدار تیم ملی ایران نمایشی بی نظیر ارائه کرد که حاصل آن دو گل از روزبه چشمی و رامین رضاییان بود تا یاران گرت بیل با شکست دو بر صفر ورزشگاه را ترک کنند.
کاپیتان تیم ملی فوتبال ولز گفت: تا ثانیه آخر بازی مقابل ایران جنگیدیم.
بعد از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ولز در جام جهانی، بازیکنان تیم ملی کارلوس کی‌روش را روی دستان خود به بالا پرتاب کردند.
ستاره تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 روسیه بار دیگر به ترکیب اصلی برگشت.
میلاد محمدی پس از نمایش نه چندان خوب مقابل انگلیس، امیدوار است در برابر ولز هم به میدان برود.
پلیس فرانسه می‌گوید ۹ مارس، فرد مظنون در‌حالی که الکل نوشیده بوده با خودروی آئودی سیاه رنگ با زن دوچرخه‌سواری در جاده‌ای در نزدیکی شهر گرندبورگ‌ترولده واقع در ۱۴۰ کیلومتری شمال غربی پاریس تصادف می‌کند. راننده که تصور می‌کرده است او کشته شده است به خانه می‌رود تا بیل بیاورد. وقتی بر‌می‌گردد می‌بیند که او هنوز زنده است. پلیس فکر می‌کند که او با بیل «کار او را تمام کرده» و سپس جسد او را دفن کرده است و دوچرخه را در محل جمع‌آوری زباله‌ها انداخته است. شواهد و دلایل مستند و عینی برای روی دادن همه این ماجرا‌ها وجود دارد، اما هیچ جسد و دوچرخه‌ای در کار نیست و هیچ اعترافی در اختیار پلیس نیست.
گرت بیل، کاپیتان ولز، می‌گوید با وجود نگرانی‌هایی که درباره آمادگی‌اش مطرح شده او آماده است تا در جام جهانی سه 90 دقیقه کامل برای تیم ملی کشورش بازی کند.
بیل گیتس معتقد است هزینه استفاده از خدمات سبز باید کاهش یابد و اقتصادی شود تا مردم به استفاده از این خدمات با هدف کاهش گرمایش زمین علاقمند شوند.
تساوی چوکا و پارس جنوبی جم در استادیوم پوریا ولی با حواشی زیادی همراه بود و اگر سرمربی چوکا مانع نمی‌شد احتمالا یکی از اتفاقات تلخ هفته را شاهد بودیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ