رئیس جمهوری ترکیه بیش از ۱.۸ میلیون لیره (بیش از ۸۶ هزار دلار) در سه حساب بانکی خود دارد و مبلغ ۵ میلیون و ۳۹۰ هزار لیره (معادل ۲۵۰ هزار دلار) به فردی به نام «مصطفی اردوغان» (برادرش) بدهکار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون توسعه شرکت‌های دانش بنیان معاونت علمی گفت: با تفاهم وزارت اقتصاد و دارایی و معاونت علمی ریاست جمهوری، دارایی‌های نامشهود شرکت‌های دانش بنیان به عنوان تضمین پذیرفته می شود.
سید محمد مرندی تحلیلگر امور بین الملل و هسته‌ای با رد برخی ادعا‌ها و شائبه‌ها در مورد فرایند تبادل زندانیان میان تهران و واشنگتن و آزادسازی چند میلیارد دلار از دارایی‌های جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد که ایران به تمام دارایی‌های آزادشده دسترسی کامل و مستقیم دارد.
سران کشورهای گروه- ۷ امروز در نشست ویلینوس در بیانیه‌ای خصمانه در قبال مسکو اعلام کردند: دارایی‌های روسیه تا زمان پرداخت غرامت به اوکراین مسدود خواهد ماند.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: در حال مذاکره با سازمان حسابرسی کل کشور برای تدوین استاندارد مناسب جهت ثبت دارایی‌های نامشهود شرکت‌های دانش بنیان در صورت‌های مالی این شرکت‌ها هستیم.
قالیباف با ابراز تأسف از اینکه نوع نظارت در برخی دستگاه‌های نظارتی باعث شده شجاعت از مدیران گرفته شود و از ظرفیت‌ها استفاده نشود، تصریح کرد: در حال حاضر مولدسازی به استان‌ها واگذار و موانع سر راه آن برداشته شده و لذا می‌خواهم جلسه مولدسازی هر هفته در استان برگزار شود تا مشکلات کشور زودتر برطرف شود البته که این مولدسازی‌ها صرفاً برای دارایی‌های غیرمنقول و غیرنیاز است و شامل سهام در بورس نمی‌شود.
رسانه‌های اتریشی گزارش دادند که قرار است دارایی‌های شرکت زیر مجموعه گازپروم روسیه در این کشور به مزایده گذاشته شود.
نخستین بانک ایرانی با دارایی بالای ۱۰۰۰ همت به‌عنوان یکی از بانک‌های قدرتمند حمایت‌کننده از شرکت‌های بزرگ و راهبردی در کشور بوده و این حمایت با قوت استمرار خواهد یافت.
دبیرخانه دولتی امور اقتصادی سوییس (SECO) گزارش کرد که در حال حاضر دارایی‌ها و ذخایر متعلق به بانک روسیه به ارزش ۷.۴ میلیارد فرانک (۸.۳ میلیارد دلار) در سوئیس نگهداری می‌شود.
انتقال املاک با انواع کاربری، انواع خودروی سواری، انواع طلا، نقره و جواهرات، انواع ارز و انواع رمز پول مشمول مالیات بر عایدی سرمایه شد.
وزرای خارجه گروه هفت(جی۷) در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که دارایی‌های خارجی روسیه تا زمان حل‌وفصل جنگ اوکراین، همچنان مسدود خواهد ماند.
عضو شورای شهر تهران گفت: آقای زاکانی گفت که دستورات سابق ادامه پیدا کند و کارگروه هم کار خود را انجام دهد اما اگر قرار باشد اموال شرکت کنترل ترافیک واگذار شود کارگروه دیگر معنا ندارد.
به‌دنبال افشاهای پیشین گزارش‌های کارشناسی املاک بانک آینده در سامانه کدال، ارزیابی‌های جدیدی از املاک بانک نیز در این سامانه افشا شد.
به‌دنبال افشاهای پیشین گزارش‌های کارشناسی املاک بانک آینده در سامانه کدال، ارزیابی‌هایی جدیدی از املاک بانک نیز در این سامانه افشا شد.
نشریه بلومبرگ در گزارشی اعلام کرد علی‌رغم ۱۰ دور تحریم علیه مسکو، اتحادیه اروپا همچنان نتوانسته بخش زیادی از دارایی‌های خارجی روسیه را در اروپا کشف و بلوکه کند.
دولت سوئیس امروز در بیانیه ای تصریح کرد: انتقال دارایی‌های مسدود شده روسیه به اوکراین مبنای حقوقی ندارد.
مجلس شورای اسلامی در جلسه‌ای غیرعلنی مصوبه مولدسازی دارایی‌های دولت را بررسی کرد.
دقایقی پیش جلسه غیر علنی مجلس شورای اسلامی درباره مصوبه مولدسازی دارایی‌های دولت آغاز شد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره مصوبه مولدسازی، گفت: حتماً باید واگذاری‌ها از طریق مزایده صورت گیرد تا این شائبه که در فضای غیررقابتی قرار است اموال دولتی واگذار شود، کنار رود.
نماینده مردم علی‌آباد کتول در مجلس گفت: مجلس در رأس امور است و مصوبه مولدسازی دارایی‌های دولت بدون حق دخالت و بررسی مجلس باعث ایجاد شبهاتی می‌شود.
رئیس بخش تحریم‌ های وزارت خارجه فنلاند امروز از مسدود شدن دارایی‌ های روسیه در این کشور خبر داد.
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: با تصویب و اجرای آیین‌نامه اجرایی مولدسازی دارایی‌های دولت، کمک بزرگی به رشد اقتصادی و افزایش بهره‌وری اموال مازاد دولتی انجام می‌شود.
ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، معتقد است که نجات اقتصادی بارسلونا از راه فروش دارایی‌های باشگاه منصفانه نبود و فیفا باید در این قضیه ورود کند.
دبیر شورای امنیت ملی روسیه اعلام کرد: دارایی های مالی هر کشوری که به دلار آمریکا و یورو باشد به آسانی به تاراج خواهد رفت.
اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام «شفاف سازی دارایی‌ها و بدهی‌های نهادهای عمومی غیردولتی و ارائه گزارش سالانه به دولت برای درج در ترازنامه مالی کشور» را تصویب کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ