جلال الدین علی محمدی، بازیکن مس رفسنجان در مورد وضعیت تیم خود و حریف صحبت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اول قوه قضائیه گفت: هر اقدامی که در جهت ارتقا جایگاه ایثارگران، رزمندگان، جانبازان و فرزندان و همسران آنها بتوانیم حتماً انجام خواهیم داد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از فتح جام حذفی انگلیس در حال حرکت به سمت جایگاه اهدای جام با سر الکس فرگوسن دست داد تا خاطره تقابل‌های جذاب آنها در گذشته زنده شود.
مهدی رجب‌زاده با وجود بازماندن فجر از صعود به لیگ برتر، به دو تیم استقلال خوزستان و شمس آذر بابت صعود تبریک گفت و برای آنها آرزوی موفقیت کرد.
غذاهای ایرانی از لذت و آوازه خوبی در طعم، مزه، اشتها آوری، رنگ و شکل دارند، اما بین غذاهای یاد شده غذاهای گیلانی جایگاه ویژه‌ای دارند زیرا نمی از انواع خورش‌های گیلانی بدون گوشت تهیه می شوند که نمونه بارز آنها باقلا قاتق است.
این گروه همچنین وارد خاک ناتو شد و در ماه فوریه مخفیانه با «رابط‌های ترکیه‌ای» در تلاش برای دریافت سلاح برای جنگ در اوکراین ملاقات کرد؛ اما مشخص نیست که آیا آنها توانستند به تسلیحات دست پیدا کنند یا خیر؟ اما همچنین بخشی از این اسناد نشان می‌دهند که کشور مالی در غرب آفریقا به‌عنوان یک جایگاه دریافت تسلیحات از ترکیه مطرح بوده است. در این اسناد از قول یکی از کارمندان واگنر نقل شد که این شرکت بیش از ۱۶۴۵پرسنل در مالی دارد.
سرمربی فولاد گفت که آنها با چهار تیم بالای جدول فاصله زیادی دارند و باید جایگاهی که در خور نام فولاد باشد را به دست بیاورند.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: با توجه به این که بانوان در جایگاه دوم آسیا قرار دارند، سعی داریم از نظر فنی آنها را طوری ارتقاء دهیم که در مسابقات قهرمانی آسیا سهمیه پارالمپیک پاریس را از دست ندهند.
مدیرعامل گروه بهمن با تاکید بر اهمیت اتاق‌های بازرگانی و نقش آنها به عنوان ابزار حیاتی توسعه صنعت و بخش خصوصی در کشور، جایگاه آنها را به مثابه میانجی‌گر دولت و بخش خصوصی تبیین کرد.
دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان می‌گوید قهرمانی حق سپاهان است و آنها بهانه‌ای هم برای از دست دادن جایگاه فعلی خود ندارند.
مربی پیشین دروازه بان‌های پرسپولیس گفت: عملکرد دروازه بان‌های لیگ برتر نشان می دهد که آنها برای کسب عنوان قهرمانی جایگاه تعیین کننده‌ای پیدا کرده‌اند.
بهنام برزای می گوید به زودی جایگاه گل گهر را در جدول پس می گیرند.
هافبک با تجربه مس کرمان می‌گوید کسب یک امتیاز از دربی کرمان در ادامه راه به آنها کمک خواهد کرد.
سرمربی تیم فوتبال آرمان گهر معتقد است بازیکنان سیرجانی باید تلاش ویژه‌ای برای جایگاهی که به آنها داده شده، انجام دهند.
روزنامه آلمانی یونگه ولت در گزارشی نوشت: افزایش بی سابقه قدرت کشورهای شرقی در برابر آمریکا و اروپا، باعث شده است که کشورهای غربی جایگاه خود را در عرصه بین المللی به آنها واگذار کنند.
سخنگوی دولت گفت: حضور غرورآفرین مردم در بزرگداشت مقام و جایگاه والای شهید سلیمانی نشانه قدردانی از کسانی است که خالصانه برای مردم فعالیت می‌کنند.
پایگاه اینترنتی اینسایدر مانکی در یک بررسی، ۲۵ ارتش قدرتمند جهان را در سال ۲۰۲۲ شناسایی و رده‌بندی کرده است که در این رده‌بندی علاوه بر این‌که کلیت هزینه‌های نظامی آنها در نظر گرفته شده، با توجه به اتکای شدید جنگ های مدرن به نیروهای هوایی و دریایی، در معیارهای مشخص شده ۵۰ درصد هزینه نظامی، ۳۰ درصد تعداد کل جنگنده‌های نیروهای هوایی و ۲۰ درصد تعداد زیردریایی‌ها مورد توجه بوده‌اند. همچنین در این رتبه‌بندی، ایران در یازدهمین رتبه و قطر در آخرِ فهرست، یعنی جایگاه بیست و پنجم قرار گرفته‌اند.
دبیر شورای نگهبان گفت: جایگاه مهم دانشگاهیان نزد مردم و نقش مهمی که دانشجویان در پیشرفت کشور ایفا کرده، باعث نگرانی دشمنان شده و آنها را واداشته تا برای تغییر اولویت‌های جریان دانشجویی و انحراف دانشگاه و دانشجو از مسیر خدمت به جامعه، برنامه‌ریزی کنند.
آقای عبدی به عنوان یک اصلاح‌طلب، منتقد انقلاب هستند، چون از هزینه‌های انقلاب هراس دارند؛ هراس خشونت، بی‌ثباتی، ناامنی، آسیب به زیرساخت اقتصادی جامعه. چنین هراسی واقعی است و قابل درک و باید جدا به آن‌ها توجه کرد. اتفاقا مردم عادی هم از ریسک خشونت و اغتشاش و خشونت در هراس هستند.
عضو کمیسیون انرژی گفت: سوآپ گاز را می‌توانیم از روسیه و ترکمنستان انجام دهیم. این کشور‌ها عضو سازمان همکاری شانگ‌های هستند و در منطقه  اوراسیا واقع شده اند، همکاری با آن‌ها می‌تواند منافع ما را تأمین کند و مزیت‌های زیادی برایمان دارد. با توجه به اینکه الان تحت تحریم هستیم، این روابط می‌تواند در بخش تجارت و اقتصاد کمک کننده باشد و به خنثی سازی تحریم‌ها بپردازد.
دبیرکل حزب کارگزاران نوشت: نتیجه این بی‌تدبیری‌ها این میشود که رهبری به عنوان نهاد ناظر و شمایل وحدت جامعه وقتی مجبور باشند از جایگاه خود هزینه کنند، همه کشور ضرر میکند. به راستی چرا ارگان‌ها و نهادها و سازمان‌ها این چنین کم عمق و هزینه‌ســاز در عرصه سیاسی و اجتماعی رفتار میکنند؟ مجلس و دولت و ائمه جمعه و صاحبان تریبون و ساکنان نهادهای‌قدرت باید جوابگوی این وضع باشند. از ما گفتن و از آنها نشنیدن.
احمد راستینه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: افرادی که به واسطه آنتن صدا و سیما مشهور می‌شوند و جایگاه پیدا می‌کنند و نان همین جایگاه را می‌خورند به خاطر ضعیف بودن قرارداد‌ها و گرفتن تعهدات لازم باعث می‌شود در یک بزنگاه‌هایی دچار اشتباه و تصمیماتی بشوند.
بازیکن مس کرمان با انتقاد از اعتراض فولاد بابت عملکرد فنی این تیم، مدعی شد آنها در تلاش خواهند بود در ادامه فصل به جایگاه مطلوبی در جدول دست یابند.
طبیعتا افرادی که برانکارد را حمل می‌کنند اهل شهر میزبان مسابقه هستند و بر اساس قوانین آن‌ها باید در دورترین فاصله نسبت به نیمکت تیم میهمان قرار بگیرند. چنین مسئله‌ای، اما در خیلی از ورزشگاه‌های کشور و بازی‌های لیگ رعایت نمی‌شود.
حمید درخشان می‌گوید با جذب لوکادیا سه مهاجم فعلی پرسپولیس باید تلاش بیشتری برای حفظ جایگاه خود کنند و این رقابت، به بهبود شرایط خط حمله تیم هم کمک خواهد کرد.
معاون کیفیت گروه خودروسازی سایپا گفت: با هدف تضمین کیفیت محصولاتی که در اختیار مشتریان گرامی قرار می گیرد تحویل خودروهای تیبا و تیبا 2 با تاخیر مواجه شده است که ضمن عذرخواهی از مشتریان عزیز، پس از کنترل های سختگیرانه مجدد و حصول اطمینان از کیفیت مطلوب این خودروها تلاش می کنیم تا با هماهنگی سازمان های نظارتی در اسرع وقت تعهدات ایجاد شده را انجام دهیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ