در فوتبال معمولاً بین بازیکن‌های هم پست رقابت شدیدی وجود دارد اما این دو دروازه‌بان تیم ملی رفاقتی باورنکردنی با هم دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایران و عراق در حالی امروز مقابل هم قرار می‌گیرند که از نظر بازی‌های رو در رو حریف نسبت به ایران برتری دارد.
یکی از مدعیان خرید باشگاه پرسپولیس خواسته‌های عجیب خود برای در اختیار گرفتن‌ای باشگاه را مطرح کرده است.
موضوع اصلاحیه جدید بر قوانین نقل و انتقالاتی تصویب شده ماه‌های پیش، سوژه امروز فوتبال ایران است.
دو بازیکن جدید سپاهان در اتفاقی جالب توجه برای سومین بار در تیمی مختلف همبازی خواهند شد.
سجاد شهباززاده دوران پرفراز و نشیبی را در لیگ ایران داشته؛ از آقای گلی و درخشش تا تلاش برای زدن حتی یک گل در طول فصل.
تحقیقات نشان داده است خوردن شیر موز می‌تواند باعث تولید مواد سمی در بدن شود. همچنین این موضوع می‌تواند به گرفتگی سینوس‌ها، سرماخوردگی، سرفه، و آلرژی در فرد دامن بزند. از سویی دیگر، گرچه این دو مواد غذایی هر دو مزه شیرینی دارند، اما در روند پس از هضم شرایط آن‌ها بسیار متفاوت است.
منچستریونایتد شب گذشته در حالی به تساوی برابر سویا رضایت داد که با دو گل به خودی نتوانست به پیروزی دست پیدا کند.
اگرچه اخیراً یک نمونه اولیه با برچسبی روی شیشه جلوی خود مشاهده شد که روی آن نوشته شده بود AWD، هیوندای به سیستم چهار چرخ متحرک اشاره‌ای نکرده است که برای سوناتا مدل ۲۰۲۴ موجود است. با توجه به اینکه کیا K ۵ که از نظر مکانیکی مرتبط است، مدتی است که نیروی موتور را به هر دو محور ارسال کرده است، کمی عجیب به نظر می‌رسد. فقدان مشخصات فنی در مورد سه پیشرانه نیز به همان اندازه عجیب است.
خولین آلوارز در چهار بازی اخیر منچسترسیتی تنها دو دقیقه بازی کرده و پس از جام جهانی نیز نتوانسته بیش از دو گل بزند.
خولین آلوارز در چهار بازی اخیر منچسترسیتی تنها دو دقیقه بازی کرده و پس از جام جهانی نیز نتوانسته بیش از دو گل بزند.
چالهان اوغلو و اونانا در مورد دعوای عجیب بازیکنان اینتر در جریان بازی با پورتو توضیحاتی را ارائه کردند.
پس از گذشت حدود دو ماه از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، ژائو فلیکس درباره واکنش رونالدو به نیمکت نشینی در این رقابت‌ها صحبت کرد.
در فاصله دقایقی مانده به دیدار دو تیم شهرداری آستارا و مس شهربابک، فرود دو فروند هلی کوپتر مانع از برگزاری بازی در موعد مقرر شد.
در فاصله دقایقی مانده به دیدار دو تیم شهرداری آستارا و مس شهربابک، فرود دو فروند هلی کوپتر مانع از برگزاری بازی در موعد مقرر شد.
تصویری عحیب از لحظه از بین بردن قندیل از بالای یک ساختمان که با خسارت همراه شد را ببینید./خبرفوری
در فاصله یک روز تا بازی سرنوشت‌ساز آلمان و اسپانیا، حرفهای عجیبی در مورد دو دیدار این تیم‌های مدعی مطرح می‌شود.
در رویه‌ای عجیب و غیر معمول بر خی از جریان‌ها و افراد نزدیک به نهاد‌های رسمی، در حال مفصل‌بندی اعتراضات در قالب آمار‌های کمی هدر قالب دو رویکرد یک درصدی و 20 درصدی بودن معترضان هستند. استدلال اصلی هر دو این رویکرد‌ها این است که اعتراضات بر خلاف آن‌چه که رسانه‌های خارج از مرز‌های ایران تبلیغ می‌کنند چندان جدی نیستند و جامعه در آرامشی نسبی قرار دارد. اما بر خلاف این رویکرد، واقعیت‌های کنونی جامعه ایرانی نشان می‌دهد که کشور در وضعیتی از تعلیق و انسداد قرار دارد که حتی این موضوع از سوی افراد نزدیک به جریان قدرت نیز مورد تصدیق قرار گرفته است
هافبک ملی پوش پرسپولیس پس از مصدومیت در بازی های لیگ برتر همچنان یکی از بازیکنان حاضر و فعال در اردوی شاگردان کارلوس کی روش است.
اهواز - تیم فوتبال استقلال ملاثانی در حالی قرار است امروز از تیم فوتبال دریا در لیگ دسته اول میزبانی کند که در رویدادی عجیب تا ساعت ۱۳ هم زمین این بازی هنوز مشخص نشده بود.
شاگردان مهدی تارتار و محمد ربیعی در پنج بازی اول لیگ، پنج تساوی به دست آورده‌اند.
تیم فوتبال امید وحدت خراسان با تجربه دو شکست به اشکالی متفاوت طی دو هفته ابتدایی مسابقات لیگ دسته اول از همین حالا به قعر جدول چسبیده است.
آرمان شهدادنژاد، کاپیتان و دروازه‌بان باسابقه مس کرمان پس از تساوی مقابل گل‌گهر که با از دست رفتن پیروزی در دقایق پایانی مسابقه رقم خورد، در گفتگویی کوتاه با ورزش سه صحبت‌های جالبی داشت و به حواشی اخیر هم پاسخ داد که در ادامه می‌خوانید؛
قضاوت موعود بنیادی‌فر داور بین‌المللی و شناخته شده فوتبال ایران برای بازی پرسپولیس و ذوب آهن مورد اعتراض کادرفنی و اعضای دو تیم قرار گرفت.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ شوخی مرگبار دو برادر/ متهم به قتل: جسد همسرم را در بیابان دفن کردم/ چالشی برای اخاذی!/ دستگیری شرور فراری در تونل مخفی/ ۳هزار سرقت از منازل کرمان در ۴ ماه!/ بازداشت متهم ۴۰۰ میلیون دلاری/ قتل باجناق زیر چرخ‌های خودرو!/ شگرد عجیب مرد نوازنده برای سرقت از مشتریان
با توجه به اینکه مدتی است بازار سرمایه روند صعودی را آغاز کرده است و شاخص کل در حال رشد می باشد، بسیاری از سهامداران پیگیر این مسئله هستند که این صعود شاخص کل تا کجا ادامه خواهد داشت؟ در این مطلب تحلیل شاخص کل را با امواج الیوت انجام داده ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ