کاپیتان سابق تیم ملی در اولین بازی خانگی فولاد در حضور تماشاگران باز هم هنر مثال‌زدنی‌اش در سرزنی را به رخ کشید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این نوع قانون گذاری‌های شتاب زده و عوام گرایانه هستیم، اما باز هم این اتفاق تکرار می‌شود. انتظار می‌رود که قانونگذاران محترم با کسب تجربه از نمایندگان سابق مجلس شورای اسلامی در تصویب طرح‌ها و لوایح خود شتاب زدگی را کنار گذاشته و با جلب نظر اساتید حوزه و دانشگاه و جلب نظر صاحب نظران مربوطه اقدام به تصویب قانونی کنند که قابلیت اجرایی «چه به لحاظ مادی و چه به لحاظ نیروی انسانی» و پذیرش در بعد فرهنگی جامعه را داشته باشند. لایحه جدید حجاب و عفاف ایرادات زیادی دارد؛ چه به لحاظ حقوقی و چه به لحاظ جرم شناسی و آسیب شناسی اجتماعی. از دیدگاه اقتصادی و مبحث اقتصاد جرم که یکی از مباحث کاربردی میان رشته‌ای بین دانش اقتصاد و دانش حقوق جزا و جرم شناسی است، به نظر می‌رسد در صورتی که این لایحه به مرحله اجرا برسد، بخش قابل توجهی از هیئت وزیران و وزارتخانه‌های زیر مجموعه قوه مجریه، درگیر اجرای این طرح خواهند شد.
«حفر چاه فاضلاب» و کشف آثار ۴۰۰ ساله در خیابان مولوی تهران در آذرماه سال ۹۳، نخستین قدم برای شناسایی بانوی هفت هزار ساله‌ی تهران و مسافر شهرری بود و حالا پس از گذشت سال‌ها از کشف این زن هفت هزار ساله که هنوز پرسش‌های زیادی درباره‌ی قدمت و حضور او مطرح است، کارشناسان پژوهشکده‌ی باستان‌شناسی پژوهشگاه سازمان میراث فرهنگی و گردشگری موفق شدند چهره‌ی این زن را بازسازی کنند.
جدا از مشکلات مالی باشگاه که ذهن نکونام را به خود مشغول کرده، او باید به فکر سلامت جسمانی خود هم باشد.
ما خوشحالیم که اعلام کنیم فرمان یوغ مانند این کانسپت از بین رفته است و با یک فرمان تخت با پره‌های آلومینیومی و شیفتر‌های پشت آن جایگزین شده است. یک دکمه قرمز با علامت "Super" وجود دارد که ما فرض می‌کنیم اسپرت‌ترین تنظیمات را اعمال می‌کند، همراه با دکمه دیگری که (احتمالا) انتخاب حالت رانندگی نشان می‌دهد.
پژوهشگران می‌گویند که یافته‌های آنها می‌توانند به پرسش‌های مهم پیرامون رفتار جستجوگرانه فیل‌ها پاسخ دهند و به زیست‌شناسان در درک رویکردهای حفاظتی که فیل‌ها را به بهترین وجه راضی نگه می‌دارند، کمک کنند.
رئیس کمیته داوران در جمع خبرنگاران به ابهامات و پرسش‌های پرتعداد روزهای اخیر درباره عملکرد داوری پاسخ داد.
وزیر نفت با حضور در کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به پرسش‌های تعدادی از نمایندگان مجلس پاسخ داد.
سازمان زیباسازی در این ماه قرار دادهای دیگری هم به ثبت رسانده مانند اجاره دو واحد مسکونی 131 متری و 92 متری در برج های دیپلمات کیش که مجموعه 3 میلیارد و 600 میلیون تومان برای تهران هزینه داشته است.این سازمان قرارداد دیگری هم با شبکه افق به ثبت رسانده که 2 میلیارد تومان برای تولید برنامه تلویزیونی «جشن محله‌ها» هزینه کند.
سرانجام مصوبه‌ای ابلاغ گشت که در آن تاکید شده، «تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی در سال ۱۴۰۲» در جلسه مورخ ۶ فروردین ماه ۱۴۰۲ به تصویب رسیده است! مصوبه‌ای که به تاریخ ۲۹ فروردین ابلاغ گردیده، در ۳۱ فروردین در سایت دولت اطلاع رسانی شده، در یکم اردیبهشت توسط وزیر بهداشت رسانه‌ای شده و هنوز روند اجرای آن در بسیاری از مناطق کشور طی نشده است!
پر‌های فر زیبا را روی سر کوراسو ببینید! اگر کسی با ظاهر این پرنده آشنا نباشد گمان می‌کند به آرایشگاه پرندگان رفته است. کراسو‌های بزرگ از مکزیک تا سراسر آمریکای مرکزی پراکنده شده اند و عمدتاً در مناطق پست زندگی می‌کنند.
دروازه‌بان مس رفسنجان یازدهمین کلین‌شیت فصل خود را در نوزدهمین بازی به ثبت رساند.
معاملات سپرده نفت‌ خام و میعانات گازی اواسط اسفندماه در وزارت نفت رونمایی شد. با این حال جدید بودن این اوراق باعث شده تا سوالات متنوعی برای خریداران این اوراق پیش بیاید.
اگرچه چت‌بات موسوم به «ChatGPT» برای پاسخ دادن به پرسش‌های مردم پیرامون فناوری طراحی شده است اما نتایج یک بررسی نشان می‌دهند که کاربران، پرسش‌های عجیبی از آن داشته‌اند.
باتراکوتوکسین (Batrachotoxin)، (به اختصار: BTX) یک آلکالوئید استروئیدی قلبی و عصبی بسیار قوی است که در گونه‌های خاصی از سوسک‌ها، پرندگان و قورباغه‌ها یافت می‌شود. باتراکوتوکسین به کانال‌های سدیمی سلول‌های عصبی متصل شده و به‌طور برگشت‌ناپذیری آن‌ها را باز می‌کند و از بسته‌شدن مجدد آن‌ها جلوگیری می‌کند.
رئیس قوه قضاییه گفت: زمینه‌ای را فراهم آورید تا محکومان و زندانیان و خانواده‌های آن‌ها بتوانند پرسش های خود را در باب عفو‌های اخیر مطرح کنند و چنانچه خود یا عضو زندانی خانواده خود را مشمول این عفو می‌دانند، اما به پرونده آن‌ها رسیدگی نشده، موضوع را جهت پیگیری منتقل کنند.
علیرضا نورمحمدی مشاور رییس سازمان و معاون هماهنگی امور استان‌های سازمان حفاظت محیط زیست امروز از خبرگزاری مهر بازدید و به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.
یک شرکت دانمارکی روشی را برای بازیافت پره های توربین‌های بادی که طبیعت را به شدت آلوده می‌کنند، ابداع کرده است.
سه ماموریت رقیب پرسش‌های پیچیده‌ای را در مورد این که چه کسی صاحب منابع ماه خواهد شد مطرح می‌سازند.
تنها ویژگی کریستیانو رونالدو که نسبت به سال‌های اوج او تغییر نکرده، همین پرش‌های بلند است.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بررسی پرسش‌های نمایندگان از وزیر نفت در این کمیسیون خبر داد و گفت: همه نمایندگان سؤال‌کننده از وزیر نفت برای بررسی مسائل فرصت دادند.
در ادامه دهنوی در پاسخ به پرسش‌های دانشجویان گفت: درباره اتفاقات اخیر دانشگاه ها و بحث ممنوع‌الورود شدن و نوع برخوردها با دانشجویان که از سوی دانشگاه و دولت انجام می‌شود، لازم است توضیحاتی را ارائه کنم؛ واقعیت این است که «از ماست که برماست»؛ حرمت امامزاده را متولی آن باید نگه دارد؛ پس ما باید خودمان حرمت دانشگاه را حفظ کنیم.
ضرغامی روز یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ با حضور در دانشگاه صنعتی شریف به پرسش‌های جمعی از دانشجویان این دانشگاه پاسخ داد و در بخشی از سخنرانی خود گفت: چند نفر در دستگاه ریاست جمهوری با سایت آقای «زم» ارتباط دارند و خانم مومن و متدینی را ۱۴ روز در سلول انفرادی نگه می‌دارند، بعد می‌گویند ببخشید اشتباه شد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: آژانس پرسش‌هایی درباره سه محل دارد که می‌گوید در آن‌ها اورانیوم پیدا کرده است، ما آماده‌ایم به این پرسش‌ها پاسخ دهیم.
هواداران اسپورتینگ، بنفیکا و... به طارمی القابی مانند غواص، شیرجه زن، استخر و... نسبت داده اند و با ساخت تصاویر ادیت شده از پرش‌های طارمی به درون استخر، او را به شبیه سازی متهم می‌کنند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ