محمد مهاجری نوشت: ظاهرا مسئولان (و در راس آن‌ها شخص وزیرمحترم کشور) گمان کرده‌اند اگر اسم "گشت ارشاد" را به "طرح‌نور" تبدیل کنند قضیه تغییر ماهیت می‌دهد. این فقط نوعی خودفریبی است و افکارعمومی به دستور یا خواسته مسئولان، از طرح‌نور همان را می‌فهمد که از گشت‌ارشاد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد مهاجری نوشت: حرف‌هایی مانند اینکه اتفاقات ۸۸ با طراحی امریکا و انگلیس صورت گرفته یا بهایی‌ها و منافقین در آن نقش داشته‌اند، صرفا تاریخ‌سازی است.
محمد مهاجری گفت: به نظر می‌رسد حتی اگر نمایندگان مجلس کاری به کار معاون وزیر کشور نداشتند، آقای وحیدی برای رفع هرگونه شبهه‌ای از معاون خود سلب مسوولیت می‌کرد تا انتخاباتی که مدت‌های طولانی بر سر آن حرف و حدیث مطرح خواهد شد، زیر علامت سوال نرود. هر چند که درست‌تر آن بود که این انتصاب از ابتدا هم صورت نمی‌پذیرفت.
مهاجری نوشت: شاید اگر مسوولان دولتی برخلاف توصیه رییس‌جمهور، حرف نزنند، وعده ندهند، توجیه نکنند، سکوت پیشه سازند و کمتر روی اعصاب مردم یورتمه بروند، اینقدر از چشم خلق نیفتند.
محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری است. در واقع یک بازی سیاسی است که براساس آن عبارتی درست می‌کنند تا برخی از طرفداران به شدت متعصب خود را راضی و قانع کنند، اما این جز یک کلک سیاسی به طرفداران جبهه پایداری نیست. جبهه پایداری یک تشکیلات کاملاً کاسبکارانه است و در رأس آن آقای محصولی به‌عنوان یک تاجر خبره، راه‌های تجارت اقتصادی با استفاده از قدرت سیاسی را خوب بلد است.
این فعال مطبوعاتی تأکید کرد: من قرائن و شواهدی را می شناسم که نشان می دهد ایشان دست کم برای بعضی از کاندیداهایی که ردصلاحیت شدند نه تنها اقدامی نکردند بلکه هم علاقمند بودند آن افراد ردصلاحیت شوند و در جهت قطعیت تصمیم شورای نگهبان مبنی بر ردصلاحیت آن افراد مایه هم گذاشتند.
محمدمهاجری به محروم کردن نماینده افشاکننده خبر شاسی بلندها واکنش کنایه آمیزی نشان داد.
محمدمهاجری به محروم کردن نماینده افشاکننده خبر شاسی بلند‌ها واکنش کنایه آمیزی نشان داد.
موقعی که استقلال بودم خیلی اذیت شدم. آقای شفر من را در تمرینات دفاع می‌گذاشت. برای خودم هدف‌هایی دارم و دوست دارم به آنها برسم.
گویا، اخیرا عده ای طبق عادت سنوات قبل در حال جمع آوری اظهارنظرهای افراد منتقد آقای رئیسی (اعم از نمایندگان و چهره های سیاسی) هستند و قصد دارند آنها را برای اداره اسناد شورای نگهبان ارسال کنند تا به استناد آن، صلاحیت نامزدها رد شود.
محمد مهاجری خطاب به وزیر کشور نوشت: آقای وزیر! اولین گام در موضوع بی حجابی، پذیرش آن به عنوان یک "واقعیت" است. بخشی از جامعه (صرفنظر از تعدادشان) سبکی برای پوشش و زیست خود برگزیده اند که مطلوب ما متدینان و نیز منطبق بر موازین رسمی کشور نیست. این واقعیت را باید خوب شناخت و عمق آن را کاوید.
مهاجری نوشت: آقای وزیر گوشت! شما که پیمان شانگ‌های را به عنوان فتح الفتوح امضا کردید؛ شما که دندان تحریم‌ها را خرد کردید؛ شما که زمستان اروپا را بر چشم آبی‌های لامصب مثل زمهریر کردید؛ شما که کمر تورم را شکستید؛ شما که جلوی قاچاق آرد و نان را گرفتید؛ شما که همین امسال ۸۰۰_۹۰۰هزار شعله ایجاد کردید؛ شما که غول ساخت ۴میلیون مسکن را توی شیشه کردید؛ شما که همه این کار‌ها را کردید یک کار هم که خنده بر لب‌های مردم بیاورد انجام دهید. چرا همه اش دوست دارید اشک مردم را در بیاورید؟
محمد مهاجری نوشت: دو سه ماه سوئیچ قطار پیشرفت را بدهید به دولت غربگرای اشرافی ناکارآمد حسن روحانی (که حقوق وزیرانش نصف دولت شما بود) تا دلار را به ۳۰ تومان، مرغ را به ۳۴ تومان، گوشت را به ۱۸۰ تومان برگرداند.
یک فعال سیاسی گفت: اگر آقای رئیس‌جمهور به فکر بقای قدرت خود است باید ایده دور هم جمع کردن نخبگان را انجام دهد. به نظر بهترین کسی که می‌تواند این کار را انجام دهد آقای رئیسی است. البته قبول دارم ممکن است آن چهره‌ها حرف آقای رئیسی را قبول نکنند تا جمع شوند، ولی ایشان باید خواهش کنند حتی اگر آنها هم نیامدند ایشان بروند و به نحوی بتواند آن چهره‌ها را جذب به همکاری کند.
مهاجری نوشت: اگر انتخاب میرکاظمی رئیس فعلی سازمان برنامه و بودجه برای وزارت نفت محقق شود...
مهاجری گفت: دولت اگر بخواهد اندیشه خود را تغییر دهد به‌طور یقین بالای ۹۰ درصد وزرای فعلی باید تغییر کنند.
مهاجری نوشت: همه شواهد تاریخی از قرن‌ها پیش، نامی جز «خلیج‌فارس» برای این دریای استراتژیک وجود نداشته. به همین دلیل همه تلاش‌های سیاسی-فرهنگی باید بر حفظ این نام متمرکز شود. از آنجا که به قول آن بازیگر شیرین سینما و تلویزیون «کلِّش واس ماس» باید نسبت به آن تعصب خاص داشت.
یک فعال رسانه‌ای اصولگرا گفت: فیلترینگ هیچ منفعتی برای هیچکس ندارد و همان‌گونه که آقای علم‌الهدی گفته است عملاً دست خودی‌ها را هم برای مبارزه فرهنگی و سیاسی با دشمن می‌بندد. دست برداشتن از لجبازی و برگشتن از راه اشتباه، شیرین است. امتحان کنید.
فعال سیاسی اصولگرا محمد مهاجری درباره تفاوت دولت سیزدهم با دولت دوازدهم از نگاه مردم گفت: شخصا متوجه این تفاوت شده ام. افزایش قیمت ها، فضای متشنج سیاسی و تجمعات نشان می دهد، دولت آقای رئیسی سیگنال های مثبتی برای جامعه نفرستاده است.
فعال سیاسی اصولگرا محمد مهاجری درباره تفاوت دولت سیزدهم با دولت دوازدهم از نگاه مردم گفت: شخصا متوجه این تفاوت شده ام. افزایش قیمت ها، فضای متشنج سیاسی و تجمعات نشان می دهد، دولت آقای رئیسی سیگنال های مثبتی برای جامعه نفرستاده است.
محمد مهاجری نوشت: برکناری سعید محمد را بیش و پیش از همه باید به آقای قالیباف به‌عنوان منتفع اصلی تبریک گفت و تلاش خزنده او برای تصاحب سهم بیشتر در کابینه را جدی‌تر گرفت.
مهاجری گفت: آقای قالیباف احساس می‌کند که نظام جمهوری اسلامی یک ریاست جمهوری به ایشان بدهکار است و از هر روشی استفاده می‌کند تا ان‌شاالله بتواند در یک انتخاباتی پیروز شود من فکر می‌کنم این صحبت‌هایی که آقای قالیباف انجام می‌دهد، فقط مصرف سیاسی و انتخاباتی دارد.
محمد مهاجری گفت: در منصفانه‌ترین داوری، نمره تدبیر دولت در تدارک اربعین خیلی پایین و نزدیک به صفر است. این‌بار دولت، با کسانی بد کرد که پایگاه رای آقای رییسی در انتخابات ۱۴۰۰ بودند.
محمد مهاجری در توئیتی نوشت: آقای رئیسی دل به مدعیان طرفداری از خودتان نبندید که خوش سابقه نیستند.
آقای ذوالنور! خدای ناکرده فکر نکنید مخاطبان شما نمی‌فهمند که یکی از دلایل مخالف خوانی هایتان، نزدیک شدن انتخابات مجلس است و برای اینکه باز هم برای نماینده شدن از مردم رای بگیرید، ژست اپوزیسیون گرفته‌‌اید. ایام نمایندگی مستدام!
یک فعال سیاسی نوشت: اگر جای دولت آقای رییسی و زیر ارشاد بودم، از همه منتقدان درخواست می‌کردم کمی از نجابت‌شان در نقد دولت بکاهند! و صریح‌تر وارد میدان انتقاد شوند تا راه بر تحریف، بدگویی و دیگرنمایی توسط بدخواهان و رسانه‌های بیگانه بسته شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ