محمدمهاجری به محروم کردن نماینده افشاکننده خبر شاسی بلند‌ها واکنش کنایه آمیزی نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مجلس با بیان اینکه نگاه آقای قالیباف را در سه سال اخیر از نزدیک دیده‌ام، گفت:  کاش آقای قالیباف به‌جای آقای رئیسی رئیس‌جمهور شده بود. آقای قالیباف خیلی بهتر از بقیه جامعه و جوانان را می‌شناسد. در داستان خودرو ایشان خیلی کمک کرد.
رئیس مجلس گفت: مجلس هیچوقت از وزیر کشور درخواستی مبنی بر تغییر معاون سیاسی وزارت کشور را نداشته است. آقای وحیدی از من خواست تا وساطت کنم یک هفته تا ۱۰ روز از نمایندگان مهلت بگیرم تا معاون سیاسی وزارت کشور را تغییر دهد.
مرتضوی در پاسخ به اظهارات محفوظی بیان کرد: آقای قالیباف، اگر ثابت شد احدی ایشان را تهدید کرده است من وی را غزل می‌کنم.
انتظار این است که آقای قالیباف خودشان هم در جلسه حضور پیدا کنند و به کار سرعت ببخشند. من این فراخوان‌های متعدد را که دارد اتفاق می‌افتد، آفت سرعت می‌دانم چرا که حکم، موضوع و مصلحت جامعه کاملا مشخص است و مجلس هم به‌عنوان عصاره و چکیده ملت روی آن نظر می‌دهد.
علیرضابیگی به قالیباف: توقعی از شما برای مبارزه با فساد و جلوگیری از اعطای رانت، درخواستی نا به جا است؛ لیکن حتی اگر برخلاف سلیقه و خواست شما باشد شما مکلف هستید در اداره ی مجلس قانون را رعایت نمایید.
محمدمهاجری به محروم کردن نماینده افشاکننده خبر شاسی بلندها واکنش کنایه آمیزی نشان داد.
محمدرضا صباغیان در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس مجلس بیان کرد: امروز صبح که با آقای علیرضا بیگی صحبت می‌کردم ایشان گفتند که مدتی است از نطق ۷ دقیقه‌ای محروم شده است این شأن نمایندگی نیست، شاید فردا نوبت ما باشد. از ریاست مجلس شورای اسلامی انتظار می‌رود تا اجازه ندهند حقوق نمایندگان ضایع شود.
مشاور سیاسی و رسانه رییس مجلس در واکنش به صحبت های اخیر معاون اول دولت روحانی گفت: ۸ سال آقای جهانگیری با مردم شوخی کرد روحانی خندید، یکبار هم با صدور حکم دادگاه، ما با او شوخی می‌کنیم، مردم می خندند.
نماینده ادوار پیشین مجلس گفت: از موضوع شکایت آقای قالیباف از جهانگیری به این شکل استنباط می‌شود که آقای قالیباف به دنبال این است که مسائل و حواشی گذشته را به میدان بکشاند و با آن بازی کند تا بتواند پایگاهی در بین مردم پیدا کند.
عضو شورای مرکزی فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی گفت: تنها گزینه فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی برای ریاست مجلس شورای اسلامی آقای قالیباف است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز به بررسی تقاضای استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت می پردازند.جلسه علنی امروز ( یکشنبه) مجلس شورای اسلامی از لحظاتی قبل به ریاست محمد باقر قالیباف آغاز شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز به بررسی تقاضای استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت می پردازند.جلسه علنی امروز ( یکشنبه) مجلس شورای اسلامی از لحظاتی قبل به ریاست محمد باقر قالیباف آغاز شد.
حسین کنعانی‌مقدم گفت: با توجه به اینکه آقای قالیباف به عنوان رئیس مجلس با نمایندگان از نزدیک کار کرده است، حتما لیست ایشان می‌تواند رقیب جدی برای دیگر جریانات سیاسی اصولگرا در انتخابات آینده مجلس باشد. اما در مورد اینکه مردم به جریان‌های سیاسی اصولگرا اقبال نشان بدهند، باید منتظر باشیم که این هم به عملکرد دولت آقای رئیسی بستگی دارد.
قالیباف گفت: شما آقای نوروزی گفتید لایحه خشونت دی‌ماه سال گذشته به مجلس شورای اسلامی آمده و الان مطرح می‌شود حال این‌که یک فوریت این لایحه در ۲۹ اردیبشهت ماه سال ۱۴۰۰ در مجلس شورای اسلامی تصویب شد و اکنون بعد از گذشت دو سال در دستور مجلس قرار گرفته است. شما به بنده تهمت می‌زنید، من شما را در ماه مبارک رمضان می‌بخشم، اما آبروی مجلس شورای اسلامی را حفظ کنید.
با روشن شدن کذب بودن این اتهام، آقای قالیباف نسبت به آقای میرسلیم که به نظر می‌رسید بر اساس اطلاعات نادرست اظهار نظر کرده بود، اعلام رضایت کرد؛ بنابراین گزارش، مصطفی میرسلیم چندی پیش ادعایی را درباره پرداخت رشوه ۶۵ میلیارد تومانی شهرداری تهران برای خارج کردن طرح تحقیق و تفحص از این نهاد از دستورکار مجلس دهم را مطرح کرده بود.
آقای قالیباف در شهرستان خلخال دانش آموزان به دلیل مسمومیت به بیمارستان رفته‌اند و بعد شما توقع دارید من درباره چه چیزی صحبت کنم؟ وظیفه من این است که بگویم که دستگاه‌ها موضوع را پیگیری کنند و از دستگاه‌های مسئول این را مطالبه کنم. از صبح مردم به من زنگ می‌زنند و می‌خواهند که موضوع را پیگیری کنم.
ادعای آقای محمد باقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی در دیدار با همتای الجزایری خود دایر بر این که "در زمان انقلاب الجزایر به عنوان یک جوان انقلابی مسایل مربوط به انقلاب الجزایر را در ایران دنبال می‌کرده" دست‌مایۀ طعنه و طنز به او در فضای سیاسی و رسانه‌ای شده چرا که او متولد ۱۳۴۰ خورشیدی است.
موسوی‌لارگانی در ادامه سخنانش با به‌کار‌بردن این عبارت که «اینجا پادگان نیست» عملکرد قالیباف در اداره مجلس را «پادگانی» دانست و با انتقاد از آن ادامه داد: «اینجا پادگان نیست. آقای قالیباف نمی‌تواند نظر خود را اعمال کند، بلکه همه ما باید در چارچوب آیین‌نامه عمل کنیم. طوری عمل نکنید که بیرون از مجلس به ما بخندند».
رئیس مجلس در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی گفت: مجلس یک بیمارستان خاص ندارد؛ نمایندگان هم مثل بقیه از بیمه‌های تکمیلی استفاده می‌کنند. آقای پزشکیان این موضوع را تکذیب کرد؛ اصلا در صحبت‌های پزشکیان اشاره‌ای به این موضوع نشده بود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: چه کاری مهمتر از پیگیری اجرای قانون وجود دارد؟ نمی‌شود مجلس کار نظارتی خود را بر روی زمین بگذارد. این رفتار اصلا درست نیست و آقای میرکاظمی باید در جلسه امروز حضور پیدا کنند.
قالیباف گفت: درباره آنچه که آقای سیاهکلی درباره تفکیک دو وزارتخانه اشاره کرد، باید بگویم که مرکز پژوهش‌های مجلس و کمیسیون و تعدادی از کارشناسان این موضوع را بررسی کردند و نهایتاً به جمع بندی تخصصی درباره تفکیک صمت به دو وزارت خانه نرسیدند.
رئیس مجلس با صدور پیامی درگذشت شاعر خوش‌قریحه و چهره ماندگار و برجسته ادبیات آیینی مرحوم آقای سید رضا موید خراسانی را تسلیت گفت.
این روز‌ها این ضد و نقیض گوئی رئیس مجلس شورای اسلامی در قالب یک کلیپ در فضای مجازی دست به دست می‌شود همراه با این سؤال که بالأخره بانک‌ها مبتلا به ربا هستند یا نه؟
نشست علنی امروز (یکشنبه 22 خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در حالی ساعت 10 و 22 دقیقه صبح آغاز شد که نمایندگان مردم در ساعات ابتدایی، جلسه را به صورت غیر علنی با حضور 3 عضو کابینه دولت سیزدهم برگزار کردند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ