وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اعتبار خرید بسته‌های غذایی و بهداشتی به میزان حدود ۶۰۰ هزار تومان برای مادران دارای فرزند شیرخوار در سه دهک اول درآمدی در تمام استان‌های کشور تامین شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام با تاکید برتکمیل منبع مالی با دستور رئیس جمهور گفت: عملیات اجرایی بزرگراه ایلام - مهران رو به اتمام است و همه مسیر به صورت آسفالت آماده تردد زوار است.
نمایندگان مجلس طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی را اصلاح و با اختصاص ۲۲.۵ درصد از عوارض پروانه ساخت برای بیمه کارگران ساختمانی موافقت کردند.
دبیر ستاد اقتصاد دانش بنیان انرژی از تخصیص تسهیلات به شرکت های فعال در حوزه اصلاح الگوی مصرف انرژی در راستای اجرایی سازی آیین نامه حمایت از تولید، دانش بنیان در صنعت آب و برق خبر داد.
رئیس کنفدراسیون صادرات ایران گفت: منابع آزاد شده از کره جنوبی برای خرید دارو و کالاهای اساسی هزینه خواهد شد.
حدود ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تن از افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و سه دهک اول ایثارگران به عنوان جامانده سهام عدالت شناسایی شده بودند و دولت طبق قانون بودجه سال ۱۴۰۱ موظف بود، به افرادی که به عنوان جامانده سهام عدالت شناسایی می‌شوند، سهام عدالت اختصاص دهد.
بیمارانی که دارو‌های اوزمپیک (Ozempic) و ویگووی (Wegovy) را مصرف کرده اند به طور میانگین حدود ۱۲ درصد از توده بدنی شان را از دست داده اند. با این وجود، هزینه درمان چاقی از طریق این نوع از دارو‌ها می‌تواند زیاد باشد، زیرا بیمه‌های سلامت تمایلی به تخصیص بودجه برای تامین این دارو‌ها ندارند و در صورت تمایل به پرداخت برای آن دارو‌ها نیز شرایط سخت گیرانه‌ای اعمال خواهند کرد.
رئیس بنیاد ملی نخبگان از تخصیص ۵هزار ردیف استخدامی برای به‌کارگیری و جذب نخبگان در دستگاه های اجرایی کشور خبر داد.
تخصیص ارز در بانک مرکزی طی ۳ ماه گذشته برای واردات دارو، مواد اولیه تولید دارو، تجهیزات و ملزومات پزشکی، شیر خشک از مرز یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار گذشت.
با توجه به تاکید قانون مبنی بر تخصیص سهام به نوزادان، وزارت اقتصاد منتظر تامین منابع برای اختصاص این سهام به متولدان سال جاری است.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: حدود ۱۵ درصد از بودجه عمومی کشور به صندوق‌های بازنشستگی اختصاص داده شده است.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از تخصیص زمین به بیش از ۳ هزار متقاضی برای ساخت مسکن در راستای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خبر داد.
در جلسه ستاد هماهنگی نقشه مهندسی فرهنگی کشور که به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، بر ضرورت تخصیص صد درصدی اعتبارات فرهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی در استان ها تاکید شد.
حسین قربان زاده، رئیس سازمان خصوصی سازی با بیان این که برای اختصاص سهام عدالت به جاماندگان ابتدا باید تامین اعتبار سهام ارزنده وجود داشته باشد گفت: معاونت حقوقی ریاست جمهوری با تخصیص سهام شرکت های مس، فولاد و پتروشیمی خلیج فارس مخالف کرده است.
با کاهش ذخایر تسلیحاتی اروپا در اثر جنگ‌افروزی در اوکراین، بروکسل بودجه بیشتری را به منظور تولید تسلیحات نظامی بیشتر اختصاص داد.
مدیرکل سرمایه‌گذاری گردشگری گفت: تاکنون مبلغ ۳۲۸ میلیارد تومان برای تعداد بیش از ۴۸۰ پروژه و زیرساخت گردشگری اختصاص یافته است که این آمار در سال جاری رو به افزایش خواهد بود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: مشترکانی که کمتر از الگو و حد مجاز آب مصرف کنند، مشمول پاداش‌ خواهند شد.
شیراز- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بیش از ٢٠٠ میلیارد تومان اعتبار از محل سفر ریاست جمهوری به تالار مرکزی شیراز تخصیص خواهد یافت.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از تخصیص یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان حق آلایندگی برای شهرداری‌های استان خوزستان خبر داد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در سال ۱۴۰۱ بودجه ای بالغ بر ۱۶۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به تحقیقات و فناوری نظام سلامت کشور اختصاص داده شد.
دادستان تهران گفت: جهت رسیدگی به جرایم احتمالی ارتکابی در رابطه با چهارشنبه آخر سال، شعب ویژه‌ای در همه نواحی عمومی دادسرای تهران ایجاد شده است.
بلافاصله پس از آغاز حادثه، تیم‌های تخصصی وزارت بهداشت، تحقیقات علمی و میدانی خود را آغاز کردند و در بازه‌های زمانی مختلف، نتایج تحقیقات خود را منتشر کردند. همچنین، وزارت کشور به دستور رئیس جمهور مامور شد تا ابعاد امنیتی و سیاسی ماجرا را به دقت بررسی کرده و گزارش‌های خود در این ارتباط را به صورت شفاف ارائه کند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی هزار میلیارد تومان به صندوق امداد ولایت برای پرداخت تسهیلات خرد و قرض الحسنه به نیازمندان تخصیص دادند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی منابع مالی تامین برق و نوسازی شبکه انتقال برق شهرک‌ها و نواحی صنعتی را در بودجه ۱۴۰۲ تعیین کردند.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در دومین نشست هم‌اندیشی، آموزشی مدیران صف و ستاد بانک رفاه کارگران در سال جاری که در مشهد مقدس برگزار شد، گفت: بانک رفاه کارگران با خدمات شایسته و مطلوبی که به اقشار مختلف جامعه به‌ویژه کارگران، بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌اجتماعی ارائه می‌دهد، در تولید سرمایه اجتماعی نقش مهم و اساسی به عهده دارد. نقشی که بانک رفاه در حکمرانی تأمین‌اجتماعی دارد، باید در شبکه بانکی و نظام اقتصادی به رسمیت شناخته شود. امروزه بانک رفاه کارگران صرفاً یک بانک تجاری و توسعه‌ای نیست، بلکه بانک تخصصی حکمرانی تأمین‌اجتماعی و بانک خاص نظام بیمه‌های اجتماعی در کشور است.
خیراله خادمی در جلسه هم اندیشی با سرمایه گذاران احداث آزادراه‌ها گفت: به منظور بررسی شرایط اصلاح بسترهای مشارکت بخش خصوصی در احداث آزادراه‌های کشور، به قید فوریت کمیته تخصصی تشکیل شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ