لروی سانه، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، مدعی شد که رفتارش پس از تعویض به دلیل نارضایتی از عملکردش در زمین بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری است. در واقع یک بازی سیاسی است که براساس آن عبارتی درست می‌کنند تا برخی از طرفداران به شدت متعصب خود را راضی و قانع کنند، اما این جز یک کلک سیاسی به طرفداران جبهه پایداری نیست. جبهه پایداری یک تشکیلات کاملاً کاسبکارانه است و در رأس آن آقای محصولی به‌عنوان یک تاجر خبره، راه‌های تجارت اقتصادی با استفاده از قدرت سیاسی را خوب بلد است.
کریستیانو رونالدو به شایعات اخیر درباره نارضایتی او از شرایطش در عربستان پاس داد و گفت خودش و خانواده‌اش کاملا راضی هستند و او به بازی در النصر ادامه خواهد داد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دو رای خود را در خصوص اتفاقات لیگ دسته اول فوتبال صادر کرد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در ارتباط با اتفاقات دیدار دو تیم سایپا و چوکا تالش صادر کرد.
خواکین در تلاش است تا ژاوی را برای حضور در بازی بزرگداشت خود راضی کند. این مسابقه 6 یا 7 ژوئن و بلافاصله پس از پایان لالیگا برگزار خواهد شد.
مهدی قایدی اینروزها در بهترین شرایط فنی خود بسر می برد و بازی های خوب خود برای استقلال را در جم و در مصاف با پارس جنوبی تکرار کرد.
کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های لیگ برتری و یک مسابقه از جام حذفی اعلام کرد.
ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، در آستانه دیدار با لایپزیش در لیگ قهرمانان می‌گوید از شرایط خود در سیتی راضی است و از فوتبال بازی کردن در این تیم لذت می‌برد
کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پی‌اس‌جی، بعد از پیروزی تیمش مقابل لیل می‌گوید از بازی تیم راضی نیست و خودش را هنوز صد در صد آماده نمی‌داند.
جوردی آلبا در فصل جاری کمتر از فصول گذشته بازی می کند چون الخاندرو بالده را رقیب بزرگ خود در سمت چپ خط دفاعی می بیند. او از این شرایط چندان راضی نیست.
داروین نونیز، مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول، در ارزیابی صادقانه‌ای از عملکرد خود در این تیم می‌گوید از عملکردش راضی نیست و می‌داند یورگن کلوپ از او انتظار بیشتری دارد.
سرمربی لیورپول بعد از تساوی تیمش مقابل چلسی یادی از آرسن ونگر کرده و گفت: "او در هزارمین بازی خود 6-0 شکست خورد و من از 0-0 راضی ام!"
کمیته انضباطی رای خود را در خصوص تخلفات دیدار استقلال تهران و مس رفسنجان صادر کرد.
شاگردان ساپینتو امروز به ریکاوری پس از مسابقه پرداختند و این در حالی‌ست که بر خلاف آخرین تمرین قبل از دربی خبری از چهره‌های خندان و با انگیزه در تمرین امروز آبی‌ها نبود. بازیکنان استقلال که امروز بیشتر در سالن وزنه به ریکاوری پرداختند با چهره‌های گرفته و سرد تمرینات خود را پشت سر گذاشتند که نشان می‌دهد از نتیجه بازی روز گذشته اصلا راضی نیستند.
فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال، از رفتار کریستیانو رونالدو در بازی با کره جنوبی راضی نیست.
سلبریتی‌ها جایگزین نامزد‌ها شدند و سلسله مراتب اجتماعی را از طریق مصرف آشکار خود و شخصیت‌هایی که بازی می‌کردند بازتولید کردند. از سوی دیگر، سیاستمداران مدت‌هاست که تنها از حضور دنیای تجاری شو‌ها راضی بوده‌اند: آیزنهاور در برنامه اد سالیوان ظاهر شد، جان اف کندی اواخر شب به شبکه تلویزیونی رفت، کلینتون هنگام نواختن ساکسیفون دیده شد و اوباما به برنامه جیمی فلن رفت.
کمیته انضباطی رای خود را در خصوص تخلفات رخ داده در دیدار دو تیم ون پارس اصفهان و استقلال خوزستان از سری لیگ دسته اول فوتبال صادر کرد.
کریستوف گالتیه، سرمربی پی‌اس‌جی، بعد از پیروزی 4-3 تیمش مقابل تروا از عملکرد بازیکنان خود در فاز دفاعی راضی نبود.
حاج ملک داور دیدار استقلال و فولاد خوزستان در خصوص جنجال‌های اخیر در خصوص قضاوتش در این بازی گفت: از قضاوت خودم راضی هستم.
محمد محبی در سومین بازی متوالی برای استقلال گلزنی کرد تا هواداران را از خودش راضی نگه دارد.
بازیکنی که به احتمال زیاد مسئولان باشگاه استقلال به سمت جذب او پیش خواهند رفت امید نورافکن است. این بازیکن اکنون در باشگاه سپاهان بازی می‌کند و گفته می‌شود از شرایط خودش در این باشگاه چندان راضی نیست و هیچ بعید نیست که در نیم فصل مسئولان باشگاه استقلال خواستار معاوضه این بازیکن با یکی از بازیکنان خود شوند
بازیکن ایرانی تیم فوتسال پالما با بیان اینکه از شرایطش در اسپانیا راضی است، در واکنش به انتقادات از جوانگرایی در تیم ملی گفت: خود من در ۲۶ سالگی در جام جهانی بازی کردم که این افتضاح است.
ژول کُنده از اولین بازی خود برای بارسا کاملا راضی و خوشحال بود و پس از برتری 4-0 بر وایادولید، از روبرت لواندوفسکی هم تمجید کرد.
اینگونه اعمال نفوذهای سیاسی برای لغو بازی دوستانه درحالی که خود باشگاه هم راضی به برگزاری بازی است، نشان از عدم تمایل طرف سعودی به کاهش تنش‌ها دارد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ