محمد محبی در سومین بازی متوالی برای استقلال گلزنی کرد تا هواداران را از خودش راضی نگه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مناظره «مسئله گشت ارشاد» برنامه شیوه با حضور سعید شریعتی و جلیل محبی در شبکه چهار برگزار شد. در قسمتی از برنامه شیوه سعید شریعتی شروع به خواندن آیه درباره حجاب کرد.
محمد محبی در دیدار روستوف برابر زنیت سن پترزبورگ روی نیمکت این تیم حضور دارد.
قائم مقام باشگاه استقلال با بیان اینکه فشار زیادی روی علیرضا بیرانوند برای استقلالی نشدن وجود دارد، از مذاکره با یک دروازه بان اسپانیایی و تمام شدن کار انتقال محبی به روسیه خبر داد.
ستاره جدید استقلال امیدوار است نمایش خوبی در فاز هجومی تیمش در فصل جدید داشته باشد.
خرید جدید استقلال می گوید کاری به این مسئله ندارد که جایگزین قایدی شده است یا محبی و تمرکزش روی کار خودش است.
مهدی طارمی موفق شد روی پاس خوب محمد محبی، دروازه قرقیزستان را باز کند.
محمد محبی که به صورت قرضی از تیم سانتاکلارا پرتغال در تیم استقلال تهران بازی می‌کند مورد توجه چند باشگاه روسی از جمله زسکا مسکو قرار گرفته است و احتمال دارد راهی این کشور بشود.
او درباره احتمال جدایی محبی و قایدی گفت: شایعات هر روز وجود دارند. این حرف رسانه‌هاست و من چه می‌توانم بگویم. اکنون ما می‌خواهیم نساجی را شکست دهیم و همه تمرکزمان روی این بازی است.
اعتقاد نفتی‌ها به اعلام پنالتی روی محبی نزدیک بود به درگیری بزرگ بین بازیکنان منجر شود.
با اضافه شدن محمد محبی به لیست تیم ملی، حالا خط حمله تیم ملی جان تازه ای گرفته است، چون این بازیکن همانند مهدی طارمی سرعتی است و دست به حرکات غیر قابل پیش بینی می زند.
محمد محبی توانست در لحظات ابتدایی نیمه دوم روی تیزهوشی خود، یک پنالتی برای تیم ملی ایران بگیرد.
در اواسط نیمه دوم دیدار استقلال و فولاد اتفاق عجیبی افتاد که واکنش جالب مهاجم آبی‌ها را در پی داشت.
در زیباترین مبارزه نیمه نهایی امین طاهری مدعی کهنه‌کار سنگین وزن رو در روی مدعی جوان و پدیده جدید جهان امیررضا معصومی قرار گرفت و با نتیجه 7 بر 6 مغلوب شد.
سرمربی استقلال می گوید با وجود جنگندگی که نشان دادیم بازی خیلی کیفیت نداشت.
بازیکنان هوادار روی صحنه گل دوم گل‌گهر اعتراض شدیدی به داور داشتند.
محمد محبی برنامه ریزی کرده بود امروز در بازی با انگلیس یکی از بازیکنان حاضر در ترکیب تیم ملی باشد یا دست کم این بازی را از روی نیمکت تیم ملی دنبال کند.
بدون شک یکی از بهترین بازیکنان استقلال در لیگ امسال محمد محبی بوده. بازیکنی که از لیست تیم ملی خط خورده و شانسی برای سفر به قطر ندارد.
استقلال روز گذشته در یک بازی سخت و نفس گیر موفق شد با تک گل محمد محبی تیم هوادار را شکست داد و با 22 امتیاز در رده دوم جدول قرار گیرد.
محمد محبی در دقایق پایانی بازی با هوادار در حالی که تعویض شده بود و از روی نیمکت بازی را دنبال می کرد، با کارت زرد داور مواجه شد.
محمد محبی مهاجم گل زن آبی ها با کارت زردی که در دقایق پایانی و از روی نیمکت دریافت کرد سه کارته شد.
ستاره بوشهری استقلال بار دیگر با یک گل مهم این بار تیمش را مقابل هوادار پیش انداخت تا فشار از روی شاگردان ساپینتو خیلی زود برداشته شود.
در ابتدای فصل استقلال با وجود در اختیار داشتن امیر ارسلان مطهری و آرمان رمضانی و همین طور بخدمت گیری پیمان بابایی و سجاد شهباززاده اصرار شدیدی روی جذب محمد محبی داشت.
بازی استقلال پس از تعویضش بهت زده به سمت ریکاردو ساپینتو سرمربی این تیم رفت.
از زمانی که به تیم آمدم ، من به دنبال این بازیکن بودم و چون محبی بازیکن آزاد نبود، هم باشگاه می‌جنگید و هم من خیلی صبوری کردم روی این بحث.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ