در حالی که قرار بود تیم ملی جودو کشورمان با ۱۱ ورزشکار بامداد پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) عازم دبی شود و از آنجا به هنگ‌کنگ پرواز کند، اما بارش باران و وقوع سیل در کشور امارات تمام پرواز‌های بین‌المللی را لغو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یزد- بارش بی‌سابقه مرداد پارسال که به سیلابی عظیم در یزد منجر شد، خسارت زیادی به منازل مسکونی و معابر شهری وارد کرد که حجم زیاد این خسارات نشان از تاب آوری پایین شهر در برابر بارش‌ها دارد.
سازمان هواشناسی نسبت به بارش باران و احتمال آبگرفتگی معابر همچنین سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی درچهار استان هشدار داد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران در خصوص احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها در استان هشدار داد و گفت: شهروندان از اتراق کنار مسیل‌ها و رودخانه‌های استان خوداری کنند.
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: وقوع تندباد لحظه‌ای طی بعد از ظهر در مرکز و نیمه جنوبی تهران و پیش‌بینی می‌شود.
سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل ها، جاری شدن روان آب، آبگرفتگی معابر، صاعقه، خسارت به سازه‌های موقت و سقوط اشیاء از ارتفاع از مخاطرات این پدیده جوی است.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی از تداوم فعالیت سامانه بارشی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و ریزش تگرگ طی روز‌های جمعه تا شنبه (۱۲ تا ۱۳ خرداد) خبر داد.
رئیس اداره سیل و مخاطرات هواشناسی سازمان مدیریت بحران تهران از پیگیری رفع گلوگاه سیلابی کانال سیل برگردان غرب (میان رود) و مهلت دو ماهه برای رفع آن خبر داد.
یزدی مهر با بیان اینکه از مخاطرات سامانه بارشی اعلام شده امکان طغیان و سیلابی شدن رودخانه‌ها و جاری شدن روان‌آب وجود دارد گفت: توصیه و هشدار جدی مدیریت بحران به همه مردم عزیز این است که از اتراق کنار رودخانه‌ها بپرهیزند.
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از اعلام برآورد خسارت‌ بارندگی‌های فروردین ماه امسال به راه‌های کشور در هفته های آتی خبر داد.
با توجه به ورود جبهه سرد و بارشی به کشور و احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها، همکاری مسافران به پیشگیری از مخاطرات و کاهش خسارات ناشی از حوادث در روزهای پایانی نوروز کمک می‌کند.
شرکت آب منطقه‌ای تهران نسبت به بارش باران و برف و احتمال سیلابی شدن رودخانه‌های استان در روزهای جمعه و شنبه (۱۱ و ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۲) هشدار داد.
شرکت آب منطقه‌ای تهران نسبت به بارش باران و برف و احتمال سیلابی شدن رودخانه‌های استان در روزهای جمعه و شنبه (۱۱ و ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۲) هشدار داد.
روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای تهران درباره احتمال سیلابی شدن رودخانه‌های استان در روز‌های جمعه و شنبه هشدار داد.
روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای تهران نسبت به بارش باران و برف و احتمال سیلابی شدن رودخانه‌های استان در روز دوشنبه ۷ فروردین ماه ۱۴۰۲ و روز‌های پیش رو هشدار داد.
اصفهان- جریان سیلابی زاینده رود با گذر از بند شاخ کنار وارد تالاب گاوخونی شد.
شهرداری منطقه ۵ ضمن هشدار به شهروندان برای احتمال وقوع سیلاب، از شهروندان خواست از تردد در مکان‌های پرخطر خودداری کنند.
از صبح شنبه تا دوشنبه ۲۱ شهریور برای ارتفاعات شمال شرق استان تهران وقوع رگبار باران و رعد و برق و وزش باد پیش بینی شده است گفت: احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها وجود دارد که در این زمینه از مردم می‌خواهیم از رودخانه‌ها فاصله بگیرند.
خطر سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی / مردم از حاشیه رود‌ها فاصله بگیرند.
خطر سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی / مردم از حاشیه رود‌ها فاصله بگیرند.
یزدی مهر در خصوص سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها هشدار داد و افزود: از مردم می‌خواهیم از رودخانه‌ها فاصله بگیرند.
بیت‌الهی گفت: چند حوزه سیلابی مشرف بر تهران داریم مانند دارآباد، درکه، کن و ... دقیقا ادامه این مسیر‌ها به شهر می‌رسد و باید توجه داشت که تمام این مناطق گردشگری هستند و تراکم جمعیت در این مناطق زیاد است. یکی از راهکارها، احداث بند‌های سرعتی در بالادست این دره‌های پرشیب است که باعث می‌شود رسوب سنگی و جامد این سیلاب‌هایِ ناگهانی، گرفته شود و همچنین منجر به کاهش سرعت این سیلاب‌ها می‌شود و با این اقدام سرعت سیلاب‌ها شکسته خواهد شد.
دقایقی قبل سیلابی با جریان حداقلی پس از گذر از موانع متعدد در مسیر رودخانه هیرمند داخل خاک افغانستان، بالاخره به سیستان رسید.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها افزود: به دلیل ویژگی‌های رگبار‌های فصل تابستان، امکان شدت گرفتن نقطه‌ای بارش‌ها و وقوع سیلاب در برخی از مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی دور از انتظار نیست بنابراین تاکید می‌کنیم که مردم از اتراق کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها بپرهیزند و فاصله خود را با رودخانه‌ها حفظ کنند.
باغملک - فرماندار باغملک با اشاره به بارش‌های سیلابی سامانه مانسون در این شهرستان گفت: در بارش‌های اخیر چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال خسارت به زیرساخت‌های این شهرستان وارد شد.
باغملک - فرماندار باغملک با اشاره به بارش‌های سیلابی سامانه مونسون در این شهرستان گفت: در بارش‌های اخیر چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال خسارت به زیرساخت‌های این شهرستان وارد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ