هافبک ایرانی اورنبورگ در جمع برترین بازیکنان مرحله یک چهارم نهایی روسیه کاپ قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مصدومیت عضلانی دنی سبایوس امروز تایید شد و او بین چهار تا 6 هفته دور از میادین خواهد بود.
مصدومیت عضلانی دنی سبایوس امروز تایید شد و او بین چهار تا 6 هفته دور از میادین خواهد بود.
فرمانده هوانیروز ارتش گفت: ما امروز به تعداد کافی بالگرد در اختیار داریم. بالگرد وسیله‌ای‌ست که عمر آن به پایان نمی‌رسد، ولی باید تجهیزات آن بروز رسانی شود. البته در حوزه واردات بالگرد برنامه‌ای نداریم.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر به بیان توضیحاتی درباره اقدامات انجام شده توسط این سازمان در اعیاد قربان و غدیر پرداخت و از توزیع گوشت قرمز بین نیازمندان به همین مناسبت خبر داد.
رییس گروه مدیریت بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان وزارت بهداشت با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۱۹ مورد مثبت مبتلا به تب خونریزی دهنده کریمه کنگو در کشور شناسایی شدند، درعین حال مهم‌ترین نکات ذبح دام در آستانه عید سعید قربان را تشریح کرد.
رئیس فدراسیون تیراندازی معتقد است اگر در فوتبال یک مدال وجود دارد در تیراندازی مدال های زیادی توزیع می شود اما در گذشته از این رشته غافل بودند.
حضور مربیان خارجی در لیگ برتر کیفیت تیم‌ها و برخی مسابقات را بالاتر از سالیان قبل بُرد.
دو بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس درباره بیانیه‌ها و حواشی فصل اخیر بین تیم‌های مدعی صحبت‌های جالبی مطرح کردند.
کنشگر محیط زیست گفت: جریانی وجود دارد که از خشک شدن تالاب‌ها خیلی خوشحال هستند، برای اینکه بتوانند با هزینه کمتر نفت و گاز استخراج کنند یا حتی بروند لیتیوم استخراج کنند. واقعیت این است که بلایی که سر هورالعظیم می‌آید، دارد بر سر تالاب شادگان هم می‌آید. یکی از تالاب‌های ارزشمندمان و بزرگ‌ترین تالاب ثبت شده در کنوانسیون رامسر که دارد قربانی تاخت و تاز‌ها می‌شود.
باشگاه لیورپول علیه تصمیمات داور دیدار اخیر این تیم مقابل استون‌ویلا به کمیته داوران انگلیس شکایت کرد.
ملی پوش تکواندوی ایران و دارنده مدال برنز جهان در گفتگو با ایسنا سکوت خود را شکست و گفت: من مرتکب دوپینگ نشده ام اما به دلیل توطئه و دشمنی برخی افراد عمر ورزشی ام تباه شد و زحمات چندین ساله ام بر باد رفت.
کیهان نوشت: جنگی که در اوکراین جاری است، جنگ بین روسیه و اوکراین نیست بلکه، جنگ آمریکا با روسیه است و اوکراینی‌ها صرفا گوشت‌های قربانی هستند که دولتمردانشان جز «اطاعت» و «بله» گفتن، کاری از دستشان برنمی‌آید.
بازی با ناتینگهام فارست برای لیورپول به نبردی نفس‌گیر و سخت تبدیل شد اما در این بین، نحوه گل خوردن قرمزپوشان مرسی‌ساید بود که توجه هواداران و کارشناسان را به خود جلب کرد.
قربانی جنایت همراه ۳ تن از دوستانش در یک خودرو بودند و عامل جنایت همراه ۲ تن دیگر از دوستانش در خودروی دیگری بودند که مسابقه رالی شبانه بین ۲ خودرو آغاز شد، اما در پایان این مسابقه خیابانی تیم بازنده با تیم برنده وارد درگیری شدند و در حالی که عامل جنایت در حالت عادی نبود ضربات مرگباری را با چاقو به پسر جوان زد.
تفاهم نامه همکاری بین ستاد مبارزه با مواد مخدر و فدراسیون تیراندازی امروز به امضای سردار مومنی و سردار مرتضی قربانی رسید.
احمد زیدآبادی گفت: بازرگان بالاخره وارث طرز فکر موازنه منفی مصدق بود و به استقلال ایران خیلی اهمیت می‌داد و قصد داشت توازنی بین روابط با دو قدرت آن زمان ایجاد کند؛ بنابراین خواه‌ناخواه یک سلسله تغییرات در رابطه با غرب باید اتفاق می‌افتاد. بازرگان هم این را می‌خواست؛ بنابراین یک مقداری شتاب کرد که این اتفاقات رخ دهد. اما این اتفاقات لزوماً به نفع شوروی تمام نشد.
هر ساله در آمریکا حدود هزار شهروند قربانی خشونت پلیس شده و با شلیک گلوله ماموران جان می‌دهند به طوری که از سال 2015 تا کنون بین 6 تا 8 هزار نفر سلاخی شده‌اند.
با توجه به اختلاف به وجود آمده بین فدراسیون و سرمربی تیم ملی شمشیربازی ظاهرا حضور قربانی در تیم ملی به پایان خواهد رسید.
رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت درباره مرگ و میر‌های ناشی از آنفلوآنزا در سال جاری، تصریح کرد: مرگ و میر زیر ۱۰ سال ۶ نفر، بین ۱۰ تا ۲۰ سال دو نفر، بین ۲۰ تا ۳۰ سال سه نفر، بین ۳۰ تا ۴۰ سال ۴ نفر، بین ۴۰ تا ۵۰ سال ۳ نفر، بین ۵۰ تا ۶۰ سال ۵ نفر، بین ۶۰ تا ۷۰ سال یک نفر و بالای ۷۰ سال ۷ نفر بوده است.
بمباران شهرهای ژاپن در جریان جنگ جهانی دوم، اگرچه بیش از ۲۰۰ هزار کشته برجای گذاشت اما حیثیت آمریکا را به عنوان یگانه کشور استفاده کننده بمب اتم از بین برد.
بمباران شهرهای ژاپن در جریان جنگ جهانی دوم، اگرچه بیش از ۲۰۰ هزار کشته برجای گذاشت اما حیثیت آمریکا را به عنوان یگانه کشور استفاده کننده بمب اتم از بین برد.
وزیر کشور با بیان اینکه ایران خود قربانی تروریسم بین المللی است، تاکید کرد: آمادگی کامل داریم با کشورهای عضو سازمان همکاری شانگ‌های در مبارزه با تروریسم و افراط گرایی همکاری کند.
باید دید تا انتخابات هشتم شهریور، وزنه های قدرت در فدراسیون فوتبال به کدام سمت سنگینی می کند؟ آیا سه عضو رهاشده هیات رییسه از استیضاح، حالا در صدد تلافی برخواهند آمد یا اینکه همینجا بین طرفین صلح برقرار می شود تا منافع ملی در جام جهانی طعمه شکاف مدیریتی داخلی نشود.
کرونا در حالی در سال جدید قربانی می‌گیرد که یکی از بحران‌های همچنان برقرار، بحران اظهارنظر است. در واقع در وقت بحران، این فرهنگ هنوز وجود ندارد و زمینه‌های قانونی نیز تعریف نشده که فقط اشخاص مسئول و متخصص اظهارنظر تخصصی کرده و خود را مرجع معرفی کنند.
کرونا در حالی در سال جدید قربانی می‌گیرد و یکی از بحران‌های همچنان برقرار، بحران اظهارنظر است. در واقع در وقت بحران، این فرهنگ هنوز وجود ندارد و زمینه‌های قانونی نیز تعریف نشده که فقط اشخاص مسئول و متخصص اظهارنظر تخصصی نمایند و خود را مرجع معرفی کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ