باشگاه لیورپول علیه تصمیمات داور دیدار اخیر این تیم مقابل استون‌ویلا به کمیته داوران انگلیس شکایت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده هوانیروز ارتش گفت: ما امروز به تعداد کافی بالگرد در اختیار داریم. بالگرد وسیله‌ای‌ست که عمر آن به پایان نمی‌رسد، ولی باید تجهیزات آن بروز رسانی شود. البته در حوزه واردات بالگرد برنامه‌ای نداریم.
نماز عید سعید قربان روز گذشته در میان تدابیر شدید امنیتی در کابل و سایر شهر‌های این کشور برگزار شد و هزاران نیروی امنیتی امنیت مساجد و عیدگاه‌ها را تامین کردند. اگرچه وزیر داخله حکومت طالبان در پیامی از مردم خواست برای تامین امنیت عید با نیرو‌های امنیتی همکاری کنند، اما همچنان بحث اختلافات در گروه طالبان داغ است.
خطیب نماز عید قربان گفت: سروران مسئول، کتک زدن خانم باحجاب منکر آشکار است. منتظر که و چه هستید اینکه جنایت کنند و بعد بگویند ببخشید ما تند شدیم. بی‌خود تند شدید چرا در جا‌های دیگر تند نمی‌شوید. بنابراین؛ از مسئولان محترم تقاضا می‌کنم پیش از این اجازه هتک حرمت حجاب را ندهند.
ده‌ها هزار فلسطینی با وجود تشدید تدابیر شدید امنیتی از سوی نظامیان صهیونیست، با حضور در مسجدالاقصی نماز عید قربان را اقامه کردند.
رئیس فدراسیون تیراندازی معتقد است اگر در فوتبال یک مدال وجود دارد در تیراندازی مدال های زیادی توزیع می شود اما در گذشته از این رشته غافل بودند.
بر اثر گرمای شدید در ایالت‌های اوتار پرادش و بیهار واقع در هند، ۹۸ نفر جان خود را از دست دادند.
حضور مربیان خارجی در لیگ برتر کیفیت تیم‌ها و برخی مسابقات را بالاتر از سالیان قبل بُرد.
دو بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس درباره بیانیه‌ها و حواشی فصل اخیر بین تیم‌های مدعی صحبت‌های جالبی مطرح کردند.
مأموران به ردیابی گوشی موبایل نادر پرداختند و دریافتند گوشی موبایل وی و قربانی همزمان در حاشیه پاکدشت آنتن‌دهی داشته است. با افشای این ماجرا نادر ۵۰ ساله ردیابی و بازداشت شد و به جنایت آتشین اعتراف کرد.
ملی پوش تکواندوی ایران و دارنده مدال برنز جهان در گفتگو با ایسنا سکوت خود را شکست و گفت: من مرتکب دوپینگ نشده ام اما به دلیل توطئه و دشمنی برخی افراد عمر ورزشی ام تباه شد و زحمات چندین ساله ام بر باد رفت.
بازیکن تیم فوتبال سپاهان می‌گوید بازی در پست دفاع میانی را در تمرینات تیم تجربه کرده است.
رئیس فدراسیون تیراندازی، گفت: در بحث سلاح و مهمات و ورود آنها مشکلاتی داریم و سلاح تیراندازان قدیمی شده است و نیاز به روزرسانی دارند.
گردباد شدید در اوکلاهما آمریکا تا کنون بیش از ۲ دو کشته برجای گذاشته است.
با گذشت ۲۶ روز از جنایت، صبح روز گذشته پسر جوان بالاخره قتل پدرش اعتراف کرد. او در رابطه با انگیزه جنایت گفت: مدتی قبل عاشق دختر جوانی شدم، اما پدرم با این ازدواج مخالفت کرد و من برای همیشه او را از دست دادم. شکست عشقی باعث شد کینه پدرم را به دل بگیرم. این کینه در دلم بود تا اینکه شب حادثه در حال کشیدن قلیان بودم و خواستم برای خودم چای بریزم که پایم به قلیان گرفت و ذغال‌ها و آب قلیان روی فرش ریخت و پدرم با دیدن این صحنه شروع به داد و بیداد و توهین به من کرد.
دنی آلوز که به اتهام تجاوز زندانی است بار دیگر اظهارات خود را تغییر داده و مدعی شد زنی که از آلوز شکایت کرده به او تعرض کرده است.
به گزارش خبرگزاری آناتولی، در سوریه نیز تاکنون ۱۴۴۴ قربانی ناشی از زمین لرزه‌های شدید که مناطقی از این کشور را تحت تاثیر قرار داد، گزارش شده است.
منابع محلی در سوریه اعلام کردند که در زلزله شدید امروز در سوریه که در حماه نیز ویرانی های شدیدی درپی داشته است، خواهر نخست وزیر سوریه نیز جان باخته است.
همسر مقتول گفت: به دلیل سوء‌ظن و اختلافی که با همسرم داشتم با او درگیر شدم و کتکش زدم. وقتی به خودم آمدم او مرده بود. از خانه بیرون رفتم و چند ساعت بعد برگشتم و با صحنه‌سازی طوری وانمود کردم که او وقتی من بیرون بودم به قتل رسیده است.
بارسلونا امشب در دیداری حساس با یک گل در زمین اینتر مغلوب شد. در دیداری که چند صحنه بحث‌برانگیز داوری داشت که باعث عصبانیت شدید ژاوی و بارسایی‌ها شد.
رئیس فدراسیون تیراندازی با بیان این که تدارک لازم برای اعزام تیراندازان به مصر دیده شده است، گفت: باید با قدرت در مسابقات حاضر شویم.
بازیکن تیم فوتبال سپاهان می‌گوید مورایس با شناختی که طی هفته‌های گذشته به دست آورده روند تیم را در هفته‌های بعدی بهبود خواهد بخشید.
قربان بردیف می‌گوید تراکتور هنوز با تیم ایده آل او فاصله دارد.
عرفان قربانی یکی از بازیکنانی است که تیم ملی جوانان امید زیادی با درخشش او در رقابت‌های مقدماتی آسیا دارد.
الان که تمام شانس‌های ما سوخته به فکر افتاده‌اند و مصاحبه می‌کنند؛ نوشدارو بعد از مرگ سهراب فایده‌ای ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ