اولین دیواره یخ نوردی مصنوعی کشور و تنها دیواره یخ چهار فصل دنیا در جزیره کیش افتتاح می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از زمانی که مسیر ویژه تردد در تونل امیر کبیر احداث شد، جلوی تصادفات فوتی جرحی و خسارتی موتورسیکلت‌ها داخل تونل گرفته شد.
سرپرست شرکت توسعه و تجهیز از احداث یک ورزشگاه ۴۰ هزار نفری در مجموعه ورزشی آزادی خبر داد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: هم اکنون ساخت و سازها با سرعت بیشتری انجام می‌گیرد به طوریکه هم اکنون ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده احداث می شوند.
این باغ وحش هولوگرامی با بیش از ۵۰ موجود هولوگرافیک به نمایش گذاشته شده، به یک کشتی نوح مجازی تشبیه شده است.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از احداث یک ورزشگاه ۱۵ هزار نفری در این شهر خبر داد.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از احداث یک ورزشگاه ۱۵ هزار نفره در این شهر خبر داد.
برنامه احداث نیروگاه های برق صنایع و معادن ‌به بیش از ۱۵ هزار و ۴۰۰ مگاوات رسید.
محرابیان با اشاره به احداث ۱۴۰ هزار متر مکعب مخزن که معادل ۵ درصد کل مخازن تهران است گفت: با راه اندازی این مخازن شاهد پایداری آب در سطح شهر تهران خواهیم بود.
محرابیان با اشاره به احداث ۱۴۰ هزار متر مکعب مخزن که معادل ۵ درصد کل مخازن تهران است گفت: با راه اندازی این مخازن شاهد پایداری آب در سطح شهر تهران خواهیم بود.
اصفهان- معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: اجرای باند دوم مسیر گلپایگان به دهق به بیش از ۶۸۴ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
در برنامه هفتم توسعه به رشد تولید مسکن توجه ویژه ای شده است که با توجه به نبود زیرساخت ها این امر با مشکلات زیادی رو به رو است.
همزمان با آغاز مسابقات تنیس بازی های ساحلی کیش «کیش گیمز ۲۰۲۳» از اولین زمین ساحلی مصنوعی و پرتابل کشور در مجموعه میکامال کیش بهره برداری شد.
همزمان با آغاز مسابقات تنیس بازی های ساحلی کیش «کیش گیمز ۲۰۲۳» از اولین زمین ساحلی مصنوعی و پرتابل کشور در مجموعه میکامال کیش بهره برداری شد.
ایران و روسیه برای ساخت ابرپروژه ریلی رشت-آستارا به توافق رسیده اند و قرار است این خط آهن استراتژیک در مدت ۳ سال احداث شود.
قائم‌مقام تولیت مسجد جمکران گفت: نخستین واقف برای ساخت این مکان مقدس، حضرت ولی عصر بودند که از محل منطقه رهق در نزدیکی کاشان برای احداث بنای اولیه وقف کردند.
از تحقیقات محلی و کتب تاریخی چنین برمی‌آید که قسمت‌هایی از بنا از زمان احداث اولیه باقی مانده و قسمت‌هایی نظیر شبستان جدید از الحاقات سال‌های ۱۳۳۵ و ۱۳۳۶ هجری شمسی است.
سراب- فرماندار سراب، از احداث اولین کارخانه صنایع فرآوری سیب زمینی در سراب خبر داد.
مدیر اداره بندر و دریانوردی کنگان گفت: با احداث و بهره برداری از دو پست اسکله رمپ اولین محموله صادرات یخچالی از طریق لندیگنرافت از کنگان به قطر انجام شد.
قوه قضائیه می‌گوید یک سالن برای اسکان موقت خانواده بازداشتی‌های اخیر زیر پل اوین احداث می‌شود.
قوه قضائیه اعلام کرد: برای رعایت جنبه‌های اسلامی، اخلاقی و انسانی، یک سالن برای اسکان موقت خانواده بازداشتی‌های اخیر زیر پل اوین، احداث خواهد کرد.
مشهد ـ رئیس کمیسیون حاشیه شهر در شورای شهر مشهد از مطالعات اولیه احداث دومین بزرگراه در حاشیه شهر مشهد خبر داد.
طرح اولیه فرماندهی مرکزی آمریکا شامل نامگذاری تاسیسات به نام مرکز آزمایش «Red Sands» (شن‌های سرخ) است که به موازات مرکز «White Sands» (شن‌های سفید) فعالیت می‌کند؛ این مرکز یک مرکز نظامی آزمایش موشک‌های دوربرد در نیو مکزیکو است.
مدیرعامل ایران‌خودرو خراسان از آغاز تولید انبوه هایما 8S از مهر امسال خبر داد و گفت: نمونه‌های اولیه محصول به تولید رسیده و تا پایان سال، تولید پنج هزار دستگاه از آن هدف‌گذاری شده است.
عضو هیئت مدیره انجمن انبوه سازان استان تهران از امضای تفاهم نامه احداث ۳۰ هزا رواحد مسکن مصرفی برای خانه اولی های تهرانی در راستای اجرای نهضت ملی مسکن با شهرداری تهران خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ