این جماعت که از محله‌های تهران تا دانشگاه‌ها و صداو سیما تریبون اختصاصی دارند، از ریزترین مسائل اجتماعی تا مسائل مرتبط با امنیت ملی و حتی پیچیده‌ترین مسائل پزشکی و فیزیک کوانتوم تزپردازی می‌کنند. آن‌ها سندی برای ادعاهایشان ندارند، اما مدعی هستند که از منابع ویژه برخوردار هستند که در این گیتی اختصاصی‌شان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تریستان گولی، کارشناس ناوبری طبیعی، با کاوش در یک فرودگاه جنگ جهانی دوم، به کشف شگفت‌انگیزی دست یافت.
در اینجا نگاهی خواهیم داشت به ۱۵ مورد از جالب ترین گوشی های اندرویدی جدیدی که در ماه جاری میلادی رونمایی خواهند شد. جای سامسونگ در این لیست خالی است!
به اعتقاد محققان زلزله کشور منطقه زاگرس هر روز شاهد زلزله با بزرگ‌های مختلف است و اینکه گفته شود دیر یا زود در این منطقه زلزله بزرگ خواهد داد، پایه علمی نخواهد داشت.
مربی پیکان می گوید هرکسی جسارت جوان گرایی ندارد ولی مجتبی حسینی به خوبی این کار را کرده.
آنچه در ویدیوی منتشره در تلویزیون روسیه به نمایش درآمد، کاخی بود که به جای دکور‌های مجلل، دیوار‌های بتنی برهنه‌ای داشت. به نحوی که گویا کاخ در حال بازسازی است و حتی این سوال را در اذهان ایجاد می‌کرد که در این بنا چه اتفاقی در جریان است.
یک مقام دولت آمریکا می گوید واشنگتن اطمینان دارد که کمک های اختصاصی به اوکراین، در جای درست صرف می شود.
توانایی چت بات‌ها در بازگرداندن و طراحی مطالب از وب اساسی است. این به آن‌ها قدرت تکلم و مزخرف گویی را می‌دهد. این یعنی آن‌ها می‌توانند اشاره‌های کاربر را دنبال کنند و اگر درست آزمایش نشوند، می‌توانند کاملا از راه به در شوند.
بازیکن هوادار می گوید در دیدار با پرسپولیس کیفیت تیمشان را به اهالی فوتبال نشان دادند.
روزنامه جوان نوشت:انصاری طوری صحبت می‌کند، گویی صد سال پیش قاسم سلیمانی شهید شده است! حاج قاسم در همین فضای فرهنگی زیست می‌کرد و مواضع خودش را داشت و انقلابیون هم طرفدار او بودند و از قضا این اصلاح‌طلبان بودند که مشی او و سیاست‌هایی را که او در منطقه اجرا می‌کرد، زیر سؤال می‌بردند.
رئیس فدراسیون فوتبال در گفت و گویی که با رئیس فدراسیون قطر داشت، از توافق کی‌روش با عنابی‌پوشان با خبر شد.
پیمان جبلی روز جمعه در گفت و گویی در مورد سرنوشت سریال‌هایی که بازیگران آن با ناآرامی‌های اخیر همراهی کردند، اظهار داشت: متناسب با نوع شخصیت، موضع‌گیری‌های آن‌ها و همچنین نقش و تاثیری که داشتند در راستای کار تولیدی تصمیم گرفته می‌شود.
یک نماینده پارلمان لبنان با اشاره به تعرض ایتمار بن گویر به مسجدالاقصی، تاکید کرد: این رخداد نشان داد که منازعه موجودیتی با رژیم صهیونیستی همچنان ادامه خواهد داشت.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه می گوید زمان دیدار بعدی رئیس جمهور این کشور با سران فراکسیون های پارلمانی این کشور اعلام خواهد شد.
سرمربی تیم ملی ایران در حاشیه تمرین امروز با مهاجم خود گفت‌وگوی خصوصی داشت.
وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: بنده به دلیل وظایف کاریم به ۶٠ کشور دنیا سفر کرده‌ام و واقعا وقتی از فرودگاه کشور‌های خارجی وارد فرودگاه امام می‌شوم گویی از یک شهر بزرگ وارد یک روستا شده‌ام.
رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه اعزام تیم ملی به قطر با خبرنگاران گفت و گویی انجام داد.
سخنگوی باشگاه اتحاد کلباء می گوید که اهداف این تیم تنها به ثبت رکورد بهترین شروع تاریخ باشگاه محدود نمی شود.
هافبک باتجربه هوادار معتقد است تیمش مستحق شکست مقابل استقلال نبوده است.
پیشکسوت استقلال می گوید که می توان از اخلاق ساپینتو انتقاد کرد ولی از لحاظ فنی این کار درست نیست.
صدرالدین کاظمی در یادداشتی به نتایج تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی 2022 بلگراد واکنش نشان داد.
حسن بهشتی‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل با اشاره به اینکه از شواهد و قرائن اینطور بر می‌آید که دو طرف به توافق نزدیک شده‌اند، اظهار داشت: به نوعی می‌توان گفت، توافق از هر زمان دیگری در دسترس‌تر است و دو طرف می‌توانند با توجه به شرایطی که وجود دارد، به یک زبان مشترک برسند، اما آن چیزی که الان ابهام‌زا است، تاکید طرفین بر روی استراتژی توافق بر روی همه چیز است، گویی اگر بر سر یک موضوع توافق صورت نگیرد، نتیجه هیچ خواهد بود.
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان تاکید کرد :«دوره درشت گویی سپری شده»
عباس عبدی نوشت: این یادداشت برای روزنامه کیهان مفید است. اینکه اگر بخواهید یک خبر منفی را اصلاح کنید نیاز به تهمت زدن به این و آن و درشت‌گویی نیست، فقط کافی است، قدری زحمت بکشید و خبر درست را منتشر کنید.
«مهدی طارمی یکی از بهترین مهاجمان جهان است. میلان به بازیکن ایرانی که قراردادش با پورتو در ژوئن ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد بسیار احترام می‌گذارد.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ