به گفته محققان، لازم است مردم در بریتانیا برای تأمین سلامت خود، نان پخته شده با باقالی بخورید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای پخت باقالی تازه نیاز به جدا کردن پوست آن نیست و می‌توان آن را با پوست تهیه کرد. اما اگر بخواهید، می‌توانید پوست باقالی را با روش بلانچ کردن که در مطالب قبلی آموزش کامل داده شد، خارج کنید.
پخت باقالی خشک مثل بیرون و به قول معروف به روش بازاری‌ها را می‌توان به سادگی در منزل هم انجام داد. کافیست با دقت مراحل آموزش داده شده در این بخش ما را دنبال کرده و به یک نتیجه مطلوب برسید.
مسئول گروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در استان البرز که گاومیش وجود ندارد، در تمام فروشگاه‌های لبنیات سنتی، ماست گاومیش با قیمت بالایی به فروش می‌رسد. حتی در یک مورد که با شناسایی تولید کننده این ماست به کارگاه تولید راه پیدا کردیم، هیچ گاومیشی وجود نداشت و تولید کننده ادعا کرد گاوهایش از نظر تغذیه با گاومیش برابری دارد!
خورش باقالی محبوب و دوست داشتنی شمال ایران، سفیر محصولات اوایل بهار است. باقالی، شوید معطر و مقدار زیادی سیر با تخم مرغ ترکیب می‌شوند تا یک وعده غذایی آرام بخش داشته باشند.
تصاویر جدید از جورجینا رودیگز همسر کریستیانو رونالدو در عربستان حین خرید از بقالی، در شبکه‌های مجازی حسابی خبرساز شد.
یکی از خوشمزه‌هایی که در هر فصلی می‌توانید بپزید باقالی است؛ اما این خوراکی دلپذیر در فصل زمستان و سرما مزه دیگری دارد. باقالی به خاطر محبوبیت زیادش روی چرخ‌های تافی، این تصویر نوستالژی به یادگار مانده از دهه‌های قبل در فصل زمستان هوش از سر شما هم می‌برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ