یک پزشک متخصص اعلام کرد، ریزش مو بیانگر بروز سکته‌های قلبی و مغزی است و این مورد نیازمند مراجعه به پزشک و انجام معاینات لازم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای اعلام کرد، ارتباطی بین سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی با عنصر هتاک به قرآن مجید کشف شده است.
تحقیقات رابطه قوی بین افزایش میزان چربی شکمی و سطوح پایین‌تر ویتامین D را نشان می‌دهد.
رئیس جمهور با بیان اینکه ارتباط میان ایران و آمریکای لاتین بر اساس آرمان‌های مشترک روز به روز افزایش پیدا کرده است، گفت: تقویت روابط میان کشورهای مستقل یکی از راه های خنثی کردن تحریم هاست.
کشف ارتباط بین سکته قلبی و زوال شناختی سریع‌تر
ارتباط نزدیک ریکاردو ساپینتو با بازیکنان استقلال را می‌توان از روی رفتار او با شاگردانش در بازی با نساجی متوجه شد.
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال توضیحات مفصلی درباره انتخاب سرمربی تیم امید داد.
به منظور ایجاد تعامل و ارتباط در حوزه‌های آموزشی و پژوهشی بین دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش و دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) تفاهم‌نامه همکاری امضا شد.
ارتباط بین اولی هوینس،‌ رئیس سابق باشگاه بایرن مونیخ با علیشیر عثمانوف، یک سرمایه‌دار روسی برای باوارایی‌‌ها دردسرساز شده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: مسیر گفتگو و مذاکرات فنی بین ایران و آژانس ادامه دارد و امیدواریم که آژانس به مسیر فنی متعهد باشد و ما شاهد باشیم که آژانس حداکثر تلاشش را انجام دهد که از تاثیرات سیاسی و فشار‌های سیاسی به دور بماند.
مشاور امنیت ملی سابق آمریکا امروز در ارتباط با رأی غیرقانونی لاهه علیه «پوتین» در سخنانی تأکید کرد: دادگاه کیفری بین المللی مشروعیت ندارد.
سخنگوی وزارت خارجه همچنین در مورد مطالب مطرح شده در ارتباط با توافق ایران و عربستان در نشریه آمریکایی وال استریت ژورنال و طرح این ادعا از سوی این رسانه که قرار است فعالیت شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال در پی توافق ایران و عربستان تعطیل شود، گفت: توافق صورت گرفته بین ایران و عربستان در چارچوب مذاکرات محرمانه و عالی انجام شده است. عموماً رسانه‌ها در مورد این توافق‌ها به گمانه‌زنی رسانه‌ای می‌پردازند، ولی شما این حق را به سخنگوی وزارت خارجه بدهید که در مورد گمانه‌زنی رسانه‌ای اظهار نظر نکند.
در لحظه اعلام پنالتی نخست پرسپولیس، ارتباط رادیویی بین داور کاملا قطع شده بود.
این مطالعه یکی از اولین تحقیقاتی است که شواهدی از ارتباط بین مدت زمان و زمان بندی نامنظم خواب و تصلب شرایین را ارائه می دهد
محققان فشار خون بالا را به فهرست مشکلات مرتبط با ضربه مغزی در بین بازیکنان حرفه‌ای فوتبال اضافه می‌کنند.
رئیس مرکز پیش بینی زلزله در پژوهشگاه بین المللی زلزله گفت: محلی که زمین لرزه در ترکیه به وقوع پیوسته محل برخورد شمال ورقه عربی با جنوب ورقه آناتولی بوده است و این ماجرا هیچ ارتباطی با زلزله خوی از لحاظ زمین ساختی و گسل ندارد.
محمدرضا فرزین، رئیس کل بانک مرکزی در صفحه شخصی خود درفضای مجازی نوشت: ‌ارتباط مستقیم بین بانک‌های ایران و روسیه برقرار شد.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: ‏ارتباط مستقیم بین بانک‌های ایران و روسیه برقرار شد.
در راستای اجرای سیاست‌های تعاملی سازمان مرکزی با شبکه تعاونی‌ها جلسه مشترکی با حضور نیکبخت معاون وزیر و مدیرعامل سازمان تعاون روستایی ایران و... برگزار شد.
محمدسعید سیف مدیرکل ارتباط با صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به وضعیت نیروی انسانی متخصص اظهار کرد: تعداد نیروی انسانی متخصص در ایران ۷۵۰ نفر در یک میلیون نفر جمعیت است و این میزان در کشور سنگاپور ۶۱۷۳ نفر در یک میلیون نفر و در کشور دانمارک ۶۳۷۴ نفر در یک میلیون نفر است. سیف ادامه داد: اینکه گفته می‌شود میزان IQ ایران بالاتر از جهان است، هیچ داده و مدرک برای اثبات آن نداریم ولی بر اساس آمارهای جهانی میزان IQ جامعه ایرانی به طور متوسط بین ۸۰ تا ۸۵ است.
ارتباط بین باکتری‌های روده و چاقی در دوران نوزادی و در بزرگسالان وجود دارد. چندین مکانیسم ژنتیکی، متابولیک و التهابی در تعامل بین میکروب‌های روده و چاقی نیز وجود دارد. تغییرات میکروبی در روده انسان را می‌توان عاملی در ایجاد چاقی دانست. پروبیوتیک، موجودات ریز، زنده و فعال میکروسکوپی هستند که خوردن آن‌ها، باعث تغییر میکروبیوم دستگاه گوارشی ما در جهت سلامتی بیشتر می‌شود. باید توجه داشت بیشتر اوقات به آن‌ها باکتری‌های مفید روده هم می‌گوییم.
سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا امروز تأکید کرد هیچ ارتباط و تماس مستقیمی بین این کشور و کره شمالی وجود ندارد.
آخرین حلقه ارتباطی بین شکیرا و باشگاه بارسلونا نیز قطع شد و او را دیگر در ورزشگاه نوکمپ نخواهیم دید.
رئیس سازمان توسعه و تجارت گفت: در شرایط فعلی تحریمی کشور که ارتباط بانکی ما با دنیا به‌خوبی برقرار نیست متأسفانه اکثریت تجار ایرانی نقش و اهمیتی برای قراردادهای تجاری بین‌المللی قائل نیستند.
مشهد ـ فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: توانمندی‌های دفاعی کشور با ایجاد ارتباط بین نیروهای مسلح و بخش‌های دانش‌بنیان، دانشگاه‌ها و نخبگان حاصل شده است.
وزارتخانه‌های صمت و عتف با هدف تحقق سند تحول دولت مردمی و توسعه و تعمیق ارتباط صنعت و دانشگاه در راستای شعار سال، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند که از امروز (یکشنبه) اجرایی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ