رابرت لواندوفسکی مهاجم افسانه‌ای سابق بایرن مونیخ زودتر از آنچه فکرش را می‌کرد به آلیانز آره‌نا برگشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چهار مظنونِ دزدی تکان‌دهنده‌ی گنجینه‌ی سکه طلای سلتیک از موزه سلتیک-رومی در مانچینگ، باواریا، دستگیر شدند. اما خبر بد این است که معلوم شد آن‌ها بخشی از این گنجینۀ گرانبها را ذوب کرده‌اند.
باستان‌شناسان اداره‌ی حفاظت از بنا‌های تاریخی باواریا از کشف یک شمشیر عصر برنز در شهر نوردلینگن آلمان خبر دادند که به شکلی باورنکردنی سالم باقی مانده مانده است.
مارکوس شودر، نخست وزیر ایالت باواریا در آلمان، با اظهار نظرش درباره کورس قهرمانی بوندس لیگا بین بایرن مونیخ و دورتموند جنجال به پا کرد.
معجزه اتفاق نیفتاد. سایت‌های آلمانی پس از تساوی بایرن و سیتی با این تیتر نسبت به حذف غول باواریا واکنش نشان دادند.
نمایش درخشان منچسترسیتی برابر یورگن کلوپ آلمانی، پیغامی صریح برای هموطن او در ایالت باواریا داشت.
یولیان ناگلزمان این روزها کارهای تجاری خود را با جدیت بیشتری دنبال می کند.
ژابی آلانسو، ستاره سابق بایرن با پیروزی امشب تیمش مقابل غول باواریا مهم‌ترین نتیجه دوران مربیگری خود در آلمان را به دست آورد.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از پیروزی 5-3 مقابل آگزبورگ گفت شاگردانش همیشه در دربی باواریا بازی را بد شروع می‌کنند ولی از اینکه امشب بازگشته و به پیروزی رسیدند خوشحال است.
بایرن مونیخ امشب موفق شد در دربی ایالت باواریا آگزبورگ را با نتیجه 5-3 شکست دهد تا این هفته هم خیالش از بابت صدرنشینی در بوندس‌لیگا راحت باشد.
رادیو مونت‌کارلو می‌گوید بایرن مونیخ از حمایت از یولیان ناگلزمان خسته شده و برای فصل آینده زین‌الدین زیدان را برای نشستن روی نیمکت این تیم انتخاب کرده است.
بخشی از این آثارِ تازه کشف‌شده، بقایای چاه‌هایی است که در دوره‌های مختلف برای تامین آب ساکنان منطقه مورد استفاده بوده‌اند. اما به گفتۀ ادارۀ حفاظت از آثار تاریخی ایالت باواریا (BlfD)، یکی از این چاه‌ها به کلی با بقیه متفاوت است.
بایرن مونیخ در دور دوم جام حذفی آلمان در یک بازی خارج از خانه به مصاف آگزبورگ رفت و موفق شد حریفش را 5-2 شکست دهد.
رئیس دولت منطقه‌ای ایالت باواریا آلمان هشدار داد که بحران انرژی ممکن است به افزایش افراطی‌گری در این کشور منجر شود.
در آغاز هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا تیم‌های بایرن‌مونیخ مقابل رقیبش به برتری دست پیدا کرد.
براساس تأیید وزارت محیط زیست آلمان، یکی از راکتورهای نیروگاه هسته‌ای این کشور در ایالت باواریا، نشت کرده و فعالیت آن کاملا متوقف شده است.
باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد اشتفان افنبرگ، اسطوره این باشگاه، به بایرن بازگشته است. او از این پس به عنوان سفیر باشگاه باواریایی فعالیت خواهد کرد.
رابرت لواندوفسکی مهاجم افسانه‌ای سابق بایرن مونیخ زودتر از آنچه فکرش را می‌کرد به آلیانز آره‌نا برگشت.
یکی از اتفاقات جذاب قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان، همگروهی بایرن مونیخ و بارسلونا بود. بازگشت روبرت لواندوفسکی به باواریا یکی از جذابیت‌های مرحله گروهی رقابتها خواهد بود.
بایرن‌مونیخ در دیداری از هفته سوم بوندس‌لیگای آلمان در زمین تیم بوخوم موفق شد میزبانش را با ۷ گل شکست دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ