ایبای گومز که به عنوان یار کمکی در لیگ قهرمانان آسیا به فولاد آمده بود، به تیمی در دسته سه اسپانیا پیوسته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اول رئیس جمهور گفت: باید با رفع موانع پیش روی و ایجاد بستر مناسب حمل و نقل و مبادلات بانکی، زمینه را برای ایفای نقش هرچه بیشتر بخش خصوصی دو کشور در توسعه همکاریهای اقتصادی فراهم کنیم.
استقلال برای تقویت خط حمله خود در فصل پیش رو روی یک مهاجم اسپانیایی دست گذاشته است.
گلر نساجی یکی از اصلی‌ترین عوامل راهیابی این تیم به فینال جام حذفی در دوره گذشته و عبور از استقلال بود.
عضو هیأت علمی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری گفت: در کارکردهای جدید، موزه‌ها دیگر تنها مکانی برای حفاظت و نگهداری نیستند بلکه به عنوان منابع گردشگری، ایفای نقش کارکردی دارند.
محسن قادری، راهنما و فعال گردشگری می‌گوید: «فصل سفر به ایران آغاز شده است و علاقه‌مندان سفر به ایران که از ماه‌ها پیش شرایط سفر به ایران را مهیا کرده‌اند یا در مسیر ایران بوده یا در ایران به سر می‌برند. براساس قوانین وآیین نامه‌های مصوب راهنمایان گردشگری دستمزد و پاداش خدمات خود را صرفا از شرکت‌های خدمات مسافرتی طبق قرارداد فی مابین دریافت می‌کنند و در این صورت راهنمای گردشگری مجوز تقاضای دریافت انعام آن هم به اجبار از مسافر را ندارد.»
حضور پاکو خمس در فوتبال ایران به عنوان سرمربی تیم فوتبال تراکتور، سوژه برنامه یوتیویی جرارد پیکه و ایبای یانوس شد.
پپ گواردیولا در واکنش به شایعات انتقال احتمالی ایلکای گوندوگان به بارسلونا گفت که این ستاره آلمانی را از دست نخواهند داد.
رهبرانقلاب با انتقاد از بی‌ثباتی در مدیریت آموزش و پرورش گفتند: دستگاه به این عظمت با تغییر مداوم وزیر، ضربه می‌خورد؛ بخصوص اینکه تغییر وزیر گاهی تغییر معاونان، مدیران میانی و حتی مدیران مدارس را هم درپی می‌آورد
سخنگوی دولت نوشت: با تضعیف روزافزون جبهه دشمنان ایران، سرنوشت سیاسی و اقتصادی منطقه با تدبیر ملت‌ها و دولت‌های آن رقم می‌خورد.
مشاور ارشد وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با معاون وزیر خارجه ترکیه آمادگی کشورمان برای ایفای نقش مؤثر برای پیشبرد عادی سازی روابط این دو کشور را اعلام کرد.
لوکا زیدان، پسر اسطوره فرانسوی‌ها قرارداد خود را با تیم ایبار اسپانیا تمدید کرد.
ایبای گومز، ستاره سابق بیلبائو، که مقطعی در فولاد نیز بازی کرد، از فوتبال حرفه‌ای خداحافظی کرد و گفت که برای تمام تیم‌هایش از جان مایه گذاشت.
بر اساس اطلاعیه‌ای وزارت امر به معروف و نهی از منکر گروه طالبان، رسانه‌های تلویزیونی نباید فیلم‌ها و سریال‌هایی را پخش کنند که خلاف اصول شرعی و ارزش‌های افغانستانی باشد.
معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان از بهره ‎مندی بیش از هزار نفر از استادیاران جوان دانشگاه‌ها و موسسه‌های علمی کشور از تسهیلات طرح کاظمی آشتیانی خبر داد.
لویس انریکه در مصاحبه با ایبای یانوس، استریمر معروف اسپانیایی، گفت که اگر به عقب برگردد، یک بازیکن را در فهرست تیم اسپانیا برای جام جهانی قرار نخواهد داد.
بر اساس آیین نامه اجرایی تصویب شده از سوی هیات وزیران در مورد جزئیات رفع تعهدات ارزی، فهرست موارد مشمول معافیت از تعهدات صادراتی تعیین شد.
آخرین مهلت ایفای تعهدات ارزی صادرکنندگان سال ۱۴۰۰ فقط تا پایان آذر ماه سال جاری است.
الکسیا پوتیاس، ستاره زن و برنده توپ طلای سال 2022، مصاحبه جالبی با ایبای لیانوس داشته است.
الکسیا پوتیاس، ستاره زن و برنده توپ طلای سال 2022، مصاحبه جالبی با ایبای لیانوس داشته است.
وزیر امور خارجه قطر در گفتگو با خبرگزاری بلومبرگ با بیان اینکه کشورش به اهمیت بازگشت به برجام باور دارد، گفت که دوحه برای ایفای نقش سازنده در مذاکرات هسته ای تلاش می کند.
لوکا زیدان، پسر اسطوره فوتبال فرانسه زین‌الدین زیدان، با قراردادی رسمی به باشگاه ایبار پیوست.
دروازه‌بان ایرانی پونفرادینا در ترکیب این تیم برابر ایبار حضور دارد.
نخست وزیر کانادا پیشنهاد داد که این کشور محل دفتر منطقه‌ای ناتو در آمریکای شمالی باشد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی شانزدهمین روز تیر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ