لوکا زیدان، پسر اسطوره فوتبال فرانسه زین‌الدین زیدان، با قراردادی رسمی به باشگاه ایبار پیوست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بایر لورکوزن اعلام کرد یوسیپ استانیشیچ را با قراردادی قرضی و یک ساله از بایرن مونیخ به خدمت گرفته است.
با موافقت باشگاه پرسپولیس، مهاجم جوان این تیم به صورت قرضی به تراکتور تبریز پیوست.
حکیم زیاش، بازیکن مراکشی، به گالاتاسرای پیوست.
مدافع پیشین کپز آذربایجان و تراکتور به مس سونگون ورزقان پیوست.
بنا بر اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه، تخلیه زندان رجایی‌ شهر در استان البرز که از روز سه‌شنبه ۱۰ مرداد آغاز شده بود، روز شنبه ۱۴ مرداد، رسما به پایان رسید.
جماران عکسی از مهدی هاشمی را در مراسم عزاداری امام حسین (ع) در دفتر رییس دولت اعتدال منتشر کرد. مهدی هاشمی که به تازگی دوره محکومیتش تمام و از زندان آزاد شده است، در مراسم‌های رسمی و غیررسمی که از سوی اصلاح‌طلبان برگزار می‌شود، شرکت می‌کند. تصویر زیر از آخرین حضور او در مراسم عزاداری امام حسین در دفتر حسن روحانی است:
خبرگزاری میزان، خبرگزاری رسمی قوه قضاییه توشت: در روز‌های گذشته رسانه‌های معاند ادعا‌هایی را در مورد فردی به نام «موسی اسماعیلی» منتشر و عنوان کردند فرد مورد اشاره در زندان ارومیه و زیر شکنجه کشته شده است.
خبرگزاری میزان، رسانه‌ی رسمی قوه قضاییه در گزارشی اعلام کرد؛ فردی به نام لیلا کریمی، خواهر علی کریمی به دلیل سوء استفاده و کلاهبرداری این فوتبالیست سابق از او، از ۱۷ ماه قبل در زندان است. یعنی زمان بازداشت و انتقال خواهر کریمی به حبس، به پیش از ناآرامی‌های سال گذشته بازمی گردد، اما این خبر تاکنون مسکوت مانده بود.
یک قاضی شهر بارسلون با درخواست رسمی دنی آلواز برای آزادی مشروط مخالفت کرد و این ستاره برزیلی تا زمان برگزاری دادگاهش به اتهام تجاوز در زندان خواهد ماند.
داستان زندگی امیر عباس هویدا که با ۱۳ سال سابقه نخست‌وزیری و یک سال وزارت دربار در رژیم پهلوی به زندان افتاده بود در ۱۸ فروردین ۱۳۵۸ خورشیدی در ششمین روز رسمیت یافتن جمهوری اسلامی با اعدام تمام شد.
عبدی نوشت: یکی از اشتباهات رسمی این بود که این اعتراضات را به توطئه بیگانگان تقلیل داد، این تقلیل دادن اعتراضاتی به این مهمی، ماهیت آن را تغییر نمی‌دهد، واقعیت را از میان نمی‌برد، فقط موجب محروم شدن تقلیل‌دهندگان از شناخت واقعیت می‌شود و، چون چنین شد، خط‌مشی خود را تغییر نمی‌دهند و منبع اعتراض و شورش همچنان فعال خواهد ماند و تردید نکنید که با این سیاست‌ها دوباره بخش بزرگی از عفوشوندگان یا افراد مشابه آنان را به زندان خواهید برد.
عیسی کلانتری می‌گوید: تفکر آبی کاوه مدنی هم مثل من بود. وزیر اطلاعات سه بار رسما در دولت گزارش داد که کاوه مدنی جاسوس نیست. ولی مجبور شد از کشور خارج شود. روحانی هم نتوانست کاری کند. وزیر اطلاعات دنبال کارش بود ولی نتوانستند مثل همین محیط‌زیستی‌هایی که در زندان هستند.
عیسی کلانتری می‌گوید: تفکر آبی کاوه مدنی هم مثل من بود. وزیر اطلاعات سه بار رسما در دولت گزارش داد که کاوه مدنی جاسوس نیست. ولی مجبور شد از کشور خارج شود. روحانی هم نتوانست کاری کند. وزیر اطلاعات دنبال کارش بود ولی نتوانستند مثل همین محیط‌زیستی‌هایی که در زندان هستند.
شکی وجود ندارد که زین‌الدین زیدان تمایل زیادی برای به دست گرفتن سکان هدایت تیم ملی فرانسه داشت ولی با تمدید رسمی قرارداد دیدیه دشان امیدهای او تا چند سال دیگر ناامید شد.
ستاد حقوق بشر ضمن این که حق شکایت از سوی آنانی که بر این باورند مورد آزار قرار گرفته اند را به رسمیت می‌شناسد، همزمان حق شکایت از افرادی که بدون مستندات مبادرت به شایعه پراکنی می‌کنند را برای کارکنان سازمان زندان‌ها و یا عوامل مجری قانون به عنوان ضابط قضایی نیز به رسمیت می‌شناسد.
سامان صیدی یا همان سامان یاسین، ۲۴ سال دارد؛ متولد ۷ مهر ۱۳۷۷. او روز دهم مهرماه، یعنی ۳ روز بعد از تولدش در منزل خود بازداشت و به زندان اوین منتقل شد. پرونده سامان صیدی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی مورد رسیدگی قرار گرفت. خبرگزاری میزان، رسانه رسمی قوه قضائیه اتهام او را به این شرح اعلام کرد: «وی به محاربه از طریق کشیدن کلت کمری و شلیک ۳ تیر، اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرم علیه امنیت کشور متهم است.»
نباید تصور کرد، اگر مثلا برای فوت خانم مهسا امینی یا آتش سوزی در زندان اوین با صدور چند سطر بیانیه رسمی، می‌توان به همه شبهات و شایعات و ابهامات پاسخ داد، در واقع چنین اطلاع رسانی‌هایی نه از نوع انجام تکلیف بلکه فقط برای رفع تکلیف و ادعای انجام تکلیف است.
نباید فراموش کنیم که اکنون زمانی است که سواد ارتباطی و رسانه ای در جوامع به طور شگرفی دچار تغییر شده و نباید تصور کرد که اگر مثلا برای فوت خانم مهسا امینی یا آتش سوزی در زندان اوین با صدور چند سطر بیانیه رسمی می توان به همه شبهات و شایعات و ابهامات پاسخ داد.در واقع باید متذکر شد که چنین اطلاع رسانی هایی نه از نوع انجام تکلیف بلکه فقط برای رفع تکلیف و ادعای انجام تکلیف است که صورت می گیرد.
ویدئویی منتشر شده که گفته می‌شود مربوط به زندان اوین است. اما تاکنون هیچ مقام رسمی توضیحی در این رابطه نداده است.
لوکا زیدان، پسر اسطوره فوتبال فرانسه زین‌الدین زیدان، با قراردادی رسمی به باشگاه آیبار پیوست.
آیت‌الله جوادی آملی گفت: شعار رسمی مرگ بر شاه بود. چه وقتی؟ نه و نیم صبح! ده شد و کودتا شد و مصدق به زندان افتاد و کابینه اش به زندان افتادند و بعد از ظهر زاهدی روی کار آمد و دولت زاهدی تشکیل شد، همین مردم همین مرگ بر شاه را به ( جاوید شاه ) تبدیل کردند!!
فعالان فلسطینی از طرف های رسمی و مردمی خواستار حمایت از اسرای دربند رژیم صهیونیستی در جریان نبرد با مدیریت زندان ها شدند.
بستگان و دوستان مدافعان کارخانه آهن و فولاد آزوفستال در ماریوپول اوکراین با تجمع در شهر کی‌یف پایتخت این کشور خواستار به رسمیت شناختن روسیه به عنوان حامی تروریسم پس از کشتن اسیران جنگی اوکراینی در یک زندان شدند.
یک کارشناس بازار مسکن گفت: افزایش شش درصدی ماهیانه قیمت خانه در شرایطی رخ داد که بازارهای طلا، ارز و بورس، رشدی متناسب با تورم نداشتند و به همین خاطر بخشی از سرمایه‌ها به منظور حفظ ارزش پول وارد بازار مسکن شد اما اگر دولت بتواند تحرکی در حوزه ساخت و ساز ایجاد کند قیمت مسکن تا حدودی کنترل می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ