شرکت راه آهن اعلام کرد: با شروع موج برگشت زائران اربعین حسینی (ع)، قطارهای خرمشهر-تهران به بیش از ۳ برابر ایام عادی افزایش یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بحران آب در تمام منابع آب زیرزمینی کشور گسترده شده و اطلاعات مرکز پژوهش‌های مجلس نشان می‌دهد که از میان مجموع ۶۰۹ دشت مطالعاتی کشور که شماری از آن‌ها دچار فرونشست زمین شده‌اند، ۴۲۰ دشت به عنوان ممنوعه و ممنوعه بحرانی قلمداد می‌شود؛ این عدد در مقایسه با آمار سال‌های گذشته افزایش چشمگیری داشته است؛ برای مثال تعداد دشت‌های ممنوعه برابر ۳۱۷ دشت در سال ۱۳۹۲ بوده است. سهم تهران هم از این وضعیت کم نیست.
اهواز- مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش مجازی در پنج سال گذشته سه برابر توسعه یافته و زمان آموزش نیز بسیار افزایش یافته است.
اوایل سال جاری انجمن سرطان آمریکا گزارش داد که تعداد افراد زیر ۵۵ سال مبتلا به سرطان کولورکتال (روده بزرگ) در مقایسه با یک دهه قبل دو برابر افزایش یافته است. در همین حال، آژانس تحقیقات سرطان (IARC) قصد دارد شیرین کننده مصنوعی آسپارتام را به عنوان یک سرطان زای احتمالی معرفی کند.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: به همت مجموعه وزارت دفاع افزایش ۳ برابری در صادرات، افزایش ۲ برابری تولید کالا و خدمات غیرنظامی و افزایش ۸۱ درصدی تولیدات نظامی را در سال گذشته ثبت کردیم.
انجمن صنایع لوازم خانگی ایران در بیانیه‌ای اعلام‌کرد: شائبه افزایش ۲ تا ۳ برابری قیمت برخی محصولات لوازم خانگی داخلی نسبت به قیمت جهانی محصولات مشابه برندهای خارجی صحت ندارد.
طی سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۰ تعداد دانشجوفرستی ایران ۴ برابر شده است. در سال ۲۰۱۰ رتبه جهانی مهاجرفرستی ایران ۱۴ بوده که در سال ۲۰۲۰، این رتبه به ۱۷ افزایش یافته است که مشکلات اقتصادی و ناتوانی در تامین هزینه‌های مهاجرت، دلایل کاهش مهاجرت بیان شده است.
در دومین هفته معاملاتی اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲، ارزش معاملات رینگ بین‌الملل بورس انرژی ایران حدود سه‌ برابر شده و از ۳ هزار و ۲۶۱ میلیارد ریال به بیش از ۱۰ هزار و ۱۱۲ میلیارد ریال رسید.
اراک- نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: تعداد پزشکان در کشور ۱۲.۵ برابر شده و سرانه پزشک به جمعیت کشور ۵.۵ برابر افزایش یافته است.
به گفته فدراسیون دانشمندان آمریکایی در فقدان کنترل تسلیحات موجودی زاردخانه‌های هسته‌ای ایالات متحده و روسیه می‌توانند به میزان دو برابر افزایش یابند. "هانس کریستنسن" مدیر پروژه اطلاعات هسته‌ای آن فدراسیون می‌گوید در آن صورت هر کشوری می‌تواند به طور چشمگیر و سریعی تعداد تسلیحات هسته‌ای آماده پرتاب خود را ظرف مدت زمان کوتاهی افزایش دهد.
به گفته فدراسیون دانشمندان آمریکایی در فقدان کنترل تسلیحات موجودی زاردخانه‌های هسته‌ای ایالات متحده و روسیه می‌توانند به میزان دو برابر افزایش یابند. "هانس کریستنسن" مدیر پروژه اطلاعات هسته‌ای آن فدراسیون می‌گوید در آن صورت هر کشوری می‌تواند به طور چشمگیر و سریعی تعداد تسلیحات هسته‌ای آماده پرتاب خود را ظرف مدت زمان کوتاهی افزایش دهد.
وزیر دفاع گفت: وزارت دفاع در مجموع نسبت به کارهایی که تا کنون انجام داده رشد قابل توجهی در همه ابعاد داشته و حدوداً ۳ برابر افزایش تولید نسبت به سال ۱۴۰۰ داشته‌ایم.
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: بودجه سال آینده صندوق ۱۶۵ درصد افزایش یافته است.
رییس کمیته ملی المپیک اعلام کرد که کمک هزینه المپین‌ها از سال آینده افزایش سه برابری خواهد داشت.
سازمان شیلات ایران پیش‌بینی کرد تعداد قفس‌های پرورش ماهی در دریا تا پایان امسال حدود ۳ برابر اسفند سال پیش افزایش پیدا کند.
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در نشست با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از افزایش ۳ برابری اعطای تسهیلات قرض الحسنه به اعضای صندوق در نه ماهه سال جاری خبر داد.
هرمز فامیلی گفت: دولت تلاش کند تا واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن با تعداد واحد کمتر اما با کیفیت در دستور ساخت قرارگیرد به نحوی که طول عمر این واحدها را به دو برابر افزایش دهیم.
رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به افزایش ۵ برابری ظرفیت تولید آنتی بیوتیک گفت: آمادگی داریم داروی مورد نیاز وزارت بهداشت را در کمتر از ۳ روز تأمین و وارد کنیم.
سازمان انرژی‌های تجدیدپذیرو بهره‌وری برق ایران اعلام کرد: طبق مصوبه جدید وزیر نیرو نرخ پایه خرید تضمینی برق ازنیروگاه‌های زیست‌توده نسبت به سال قبل افزایش تقریبی ۲ تا ۳ برابری پیدا کرده است.
وزیر دفاع روسیه گفت که از ماه فوریه تاکنون تعداد نیروهای نظامی ناتو در اروپای مرکزی و شرقی ۲.۵ برابر افزایش یافته و به بیش از ۳۰ هزار نفر رسیده است.
امام جمعه موقت اصفهان به پیشرفت‌های نظام در عرصه‌های گوناگون از جمله افزایش حدود ۲۰ برابری تعداد استادان دانشگاه و مراکز علمی، پژوهشکده رویان، بیوشیمی، ساخت رُبات‌های انسان نما اشاره کرد و گفت: مهمترین پیشرفت در سال‌های اخیر در دستاورد‌های ارزشمند در صنعت هسته‌ای است که کارآیی زیادی در عرصه‌های مختلف دارد.
تورم سالانه منطقه یورو در ماه آگوست در بحبوحه بحران انرژی به ۹.۱ درصد رسید.
اهواز - معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان از افزایش سه برابری کار تمدید گذرنامه خبر داد.
نقشه رنگ بندی که مدت‌های مدید تنها با دو رنگ زرد و آبی رنگ آمیزی می‌شد، حالا چند هفته است، تغییرات اساسی به خود دیده و به سرعت بر میزان رنگ‌های قرمز و نارنجی آن افزوده می‌شود تا جایی که می‌بینیم در نقشه اخیر، شمار شهر‌های قرمز آن با رشد بیش از دو برابری از ۵۷ به ۱۲۰ شهرستان افزایش یافته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ