اراک- نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: تعداد پزشکان در کشور ۱۲.۵ برابر شده و سرانه پزشک به جمعیت کشور ۵.۵ برابر افزایش یافته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون بهره‌برداری شرکت تامین و تصفیه آب و فاضلاب تهران گفت: ۲۳ حلقه چاه با هدف تامین و افزایش تولید آب شرب پایتخت احیا و راه‌اندازی شد.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روزجاری افزایش ابر و رگبار پراکنده در استان‌های شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روزجاری افزایش ابر و رگبار پراکنده در نیمه شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود.
سخنگوی مرکز پزشکی میدانی لیبی گفت: در نتیجه درگیری در طرابلس، پایتخت لیبی، تعداد کشته‌ها به ۵۵ نفر و تعداد زخمی‌ها به ۱۶۴ تن افزایش یافته است.
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: از ابتدای امسال تا دو روز گذشته، بیش از ۵۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده که نسبت به دوره مشابه سال قبل ۱۷ درصد رشد داشت.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، از تدوین سند راهبردی ۴ ساله صندوق بازنشستگی کشوری منطبق بر برنامه‌های توسعه کشوری و پیشنهاد رسیدن سن بازنشستگی به ۵۷ سال تا پایان برنامه هفتم خبر داد.
اوایل سال جاری انجمن سرطان آمریکا گزارش داد که تعداد افراد زیر ۵۵ سال مبتلا به سرطان کولورکتال (روده بزرگ) در مقایسه با یک دهه قبل دو برابر افزایش یافته است. در همین حال، آژانس تحقیقات سرطان (IARC) قصد دارد شیرین کننده مصنوعی آسپارتام را به عنوان یک سرطان زای احتمالی معرفی کند.
گزارش هیات پیگیری اجرای قانون اساسی، مبنی بر افزایش قیمت‌ کتاب‌های درسی در سال تحصیلی آینده موجب تصمیم جدید دولت در قبول هزینه کتاب‌های درسی شد.
گزارش هیات پیگیری اجرای قانون اساسی، مبنی بر افزایش قیمت‌ کتاب‌های درسی در سال تحصیلی آینده موجب تصمیم جدید دولت در قبول هزینه کتاب‌های درسی شد.
به دنبال نامه هیات پیگیری اجرای قانون اساسی و آموزش و پرورش، دولت ۵۵ درصد افزایش هزینه چاپ کتاب‌های درسی را تقبل کرد.
دکتر الکساندر نیکولسکو به همراه تیم تحقیقاتی‌اش پس از بررسی داده‌های مربوط به خودکشی دفتر پزشکی قانونی در ماریون ایندیانا در دسامبر ۲۰۱۶، به این نتیجه رسیدند که شمار مرگ‌های ناشی از خودکشی در هفته کامل شدن ماه به شدت افزایش یافته است و افراد بالای ۵۵ سال میانگین بیشتری در این آمار به خود اختصاص داده‌اند. این در حالی است که اکثر این افراد بین ساعت‌های سه تا چهار عصر دست به این اقدام زده‌اند.
محققین این مطالعه نتیجه گیری کردند که هم مصرف زیاد و هم مصرف کم کربوهیدرات در رژیم غذایی با افزایش مرگ و میر همراه است و کمترین میزان خطر با مصرف ۵۰ تا ۵۵ درصد انرژی از کربوهیدرات مشاهده شد. الگو‌های غذایی کم کربوهیدرات که در آن منابع غذایی پروتئین و چربی حیوانی مثل گوشت قرمز و مرغ جایگزین میشود با مرگ و میر بالاتری همراه خواهند بود، در حالی که اگر مصرف پروتئین و چربی گیاهی از منابعی مثل سبزیجات. آجیل، کره بادام زمینی و نان‌های سبوس‌دار به جای کربوهیدرات جایگزین شود میتواند مرگ و میر را کاهش دهد.
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: با رشد ۶۰ درصدی درآمدهای بودجه ای و ۵۵ درصدی هزینه ها، ناترازی بودجه کاهش یافت.
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: با رشد ۶۰ درصدی درآمدهای بودجه ای و ۵۵ درصدی هزینه ها، ناترازی بودجه کاهش یافت.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد حذف سقف افزایش حقوق ۵۵ میلیون تومانی برای اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش‌ عالی و و قضات مخالفت کردند.
سرطان روده بزرگ در میان بزرگسالان جوان همچنان در حال افزایش است، به طوری که انجمن سرطان آمریکا دو برابر شدن موارد را در افراد کمتر از ۵۵ سال گزارش کرده است.
موتور استوک کادیلاک تنها ۴۲۰ اسب بخار (۳۱۳کیلووات) و ۴۶۰پوندفوت (۶۲۳ نیوتن‌متر) پیچش تولید می‌کند که شاهد افزایش ۵۵ درصدی در خروجی است. در دینامومتر، اسکالید تیونینگ‌شده ۵۲۰ اسب بخار (۳۸۷کیلووات) و ۵۳۶ پوندفوت (۷۲۶ نیوتن‌متر) گشتاور به چرخ‌های خود می‌دهد.
بررسی ها از آخرین وضعیت قیمت خودرو نشان می‌دهد که قیمت ها همچنان روند صعودی داشته و طی ۹ روز (از ۲۷ آذر ماه تا ۶ دی ماه) میانگین ۱۰ تا ۵۵ میلیون تومان گران شده است.
روزنامه نیویورک تایمز نوشته است پنتاگون تصمیم دارد خرید‌ها از سازندگان تسلیحات را به صورت قابل‌توجهی افزایش دهد. براساس گزارش این روزنامه، بودجه ارتش برای خرید موشک‌های جدید حدود ۵۵ درصد افزایش خواهد یافت. نیروی دریایی نیز برای خرید تسلیحات موردنیاز خود ۴۷ درصد بیشتر از سال گذشته بودجه خواهد گرفت.
اگرچه اصل سرکوب قیمت با هدف حمایت از مصرف‌کننده و گردش چرخه‌ای صنعت اجرا می‌شود اما نه تنها منجر به افزایش ۵۵ برابری قیمت شیر خام شده بلکه سرانه مصرف خانوارها در همه دهک‌ها را کاهش داده است.
مانده تعهدات به مشتریان از شاخص‌های مهم ارزیابی عملکرد خودروسازان به شمار می‌رود که گروه صنعتی ایران‌خودرو با حذف خودروهای ناقص و افزایش تولید و عرضه توانسته با اصلاح رویکرد آینده فروشی، مانده تعهدات خود به مشتریان نسبت به تولید کامل را از ۹۴ درصد سال گذشته به ۵۵ درصد کاهش دهد.
مانده تعهدات به مشتریان از شاخص‌های مهم ارزیابی عملکرد خودروسازان به شمار می‌رود که گروه صنعتی ایران‌خودرو با حذف خودروهای ناقص و افزایش تولید و عرضه توانسته با اصلاح رویکرد آینده فروشی، مانده تعهدات خود به مشتریان نسبت به تولید کامل را از ۹۴ درصد سال گذشته به ۵۵ درصد کاهش دهد.
همین یک سال پیش بود که وزیر صمت وعده داده بود که قیمت خودرو در سال ۱۴۰۱ حدود ۱۵ درصد کاهش پیدا خواهد کرد. اما نه تنها وعده آقای وزیر محقق نشد بلکه حالا یک ماهی است که بازار با شتاب زیاد روند صعودی خود را طی می‌کند. به طوری که تنها در فاصله یک روز قیمت‌ها بین ۵ تا ۲۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد و در مجموع طی یک هفته، این افزایش بین ۳۰ تا ۵۵ میلیون تومان بوده است
رئیس پلیس گذرنامه با بیان اینکه برگه‌های گذر چاپ شده‌ای که دست زائران است دارای اعتبار هستند، گفت: در مقایسه با سال گذشته صدور گذرنامه ۵ برابر شده است.
سخنگوی وزارت برق عراق گفت: پس از پرداخت بدهی‌های گازی به ایران میزان واردات گاز به ۴۵ میلیون متر مکعب رسید، اما نیاز فعلی ما به گاز ۵۰ تا ۵۵ میلیون متر مکعب است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ