گراهام پاتر، سرمربی جدید چلسی، در آستانه دیدار تیمش با سالزبورگ در لیگ قهرمانان اروپا در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چهره‌های ناراحت و نگران بازیکنان چلسی که امروز برای اولین بار بعد از اخراج گراهام پاتر در مجموعه تمرینی چلسی حاضر شدند خبرساز شده است.
برخی رسانه‌های انگلیسی می‌گویند بعد از اخراج گراهام پاتر از چلسی شانس یولیان ناگلزمان برای جانشینی او بیشتر از سایر گزینه‌ها است.
گراهام پاتر بعد از شکست چلسی در بازی دیروز مقابل استون‌ویلا دقایقی پیش با اعلام رسمی باشگاه چلسی از سمت خود اخراج شد.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، بعد از شکست 2-0 در بازی خانگی مقابل استون‌ویلا گفت عصبانیت هواداران از این باخت را درک می‌کند و این نتیجه برای چلسی و بازیکنان و کادر فنی هم دردناک است.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، می‌گوید این باشگاه خواهان این است که آنتونی بَری، مربی ضربات ایستگاهی این تیم بعد از دیدارهای چلسی و بایرن در چمپیونزلیگ به باشگاه آلمانی منتقل شود.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، بعد از پیروزی 3-1 مقابل لستر معتقد است تیمش برای رسیدن به سطحی که در دو بازی اخیر مقابل دورتموند و لستر نشان داد به زمان نیاز داشت.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، بعد از پیروزی 1-0 مقابل لیدز گفت این پیروزی در آستانه بازی بزرگ در لیگ قهرمانان به تیمش روحیه و انگیزه می‌دهد.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، بعد از شکست 2-0 مقابل تاتنهام در دربی لندن در کنفرانس خبری گفت که نتایج چلسی قابل قبول نیست و او مسئولیت شرایط بد تیمش را می‌پذیرد.
سرمربی چلسی بعد از شکست مقابل ساوتهمپتون تاکید کرد افردی که فکر می کنند او مشکل چلسی است، اشتباه می کنند.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، بعد از تساوی 1-1 مقابل وستهم از پنالتی‌ای که در دقایق پایانی بازی به نفع تیمش گرفته نشد گله کرد و گفت بازیکن وستهم مثل دروازه‌بان توپ را مهار کرد ولی پنالتی گرفته نشد.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، بعد از تساوی مقابل لیورپول از عملکرد تیمش تمجید کرد و گفت مودریک، خرید جدید چلسی، از همین بازی نشان داده چه بازیکن باکیفیتی است.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، بعد از پیروزی 1-0 مقابل کریستال پالاس بازیکنانش را تحسین و از جذب مودریک توسط این باشگاه ابراز خوشحالی کرد.
گراهام پاتر بعد از شکست مقابل فولاد اعتراف کرد که همه چیز در تیمش به بدترین شکل ممکن پیش می رود.
هواداران چلسی بعد از شکست سنگین مقابل سیتی در FA کاپ خواستار بازگشت سرمربی سابق خود شدند.
پپ گواردیولا بعد از پیروزی قاطعانه مقابل چلسی تاکید کرد که باید به گراهام پاتر در چلسی زمان داد.
سرمربی چلسی ابراز اطمینان کرد که از حمایت کامل مالکان باشگاه بعد از نتایج ضعیف اخیر برخوردار است.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، بعد از شکست مقابل نیوکسل، گفت تفاوت دو تیم به علت شلوغی بیشتر برنامه‌های بازی‌های چلسی در هفته‌های اخیر بوده است.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، بعد از پیروزی مقابل سالزبورگ و صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، بعد از تساوی 1-1 تیمش در بازی خانگی مقابل منچستریونایتد در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، بعد از پیروزی 3-0 تیمش مقابل ولورهمپتون در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
گراهام پاتر بعد از پیروزی 3-0 چلسی مقابل میلان در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
گراهام پاتر بعد از پیروزی 2-1 چلسی مقابل کریستال پالاس از بازیکنانش ستایش کرد و روحیه بالای آنها را عامل این پیروزی دانست.
بعد از رسمی شدن انتخاب گراهام پاتر به عنوان سرمربی جدید چلسی، نکته جالب توجه این است که چلسی برای پاتر دو برابر مبلغی که برای جذب اوبامیانگ خرج کرده بود هزینه کرده است.
باشگاه چلسی اعلام کرد بعد از امضای قراردادی پنج ساله با گراهام پاتر او به عنوان سرمربی جدید این باشگاه منصوب شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ